Asystent/ka Dyrektora
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: IG/SWW/DCC/2017
Podstawą działania ING Banku Śląskiego jest współpraca i otwartość na różnorodność. Rozwijamy się dzięki skutecznemu działaniu i wychodzeniu z inicjatywą. Jeśli chcesz wprowadzać z nami zmiany i usprawnienia, zapraszamy do aplikowania.
Na czym będzie polegała Twoja praca?
- Organizacja pracy w jednostce Contact Centre pod względem terminowości prac i spotkań
- Współpraca z innymi jednostkami banku w zakresie informowania, zbierania danych i sprawozdań, uzyskiwania wyjaśnień i koordynowania terminów
- Organizacja spotkań jednostki i przygotowywanie sprawozdań
- Tłumaczenie i przygotowywanie materiałów anglojęzycznych
- Udzielanie informacji lub wyjaśnień firmom zewnętrznym i pracownikom banku w zakresie działania departamentu
Jakich umiejętności oczekujemy od Ciebie?
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego (upper - intermediate)
- Swobodnego poruszania się po pakiecie MS Office – głównie Power Point
- Bardzo dobrych zdolności organizacyjnych, komunikatywności oraz samodzielności w działaniu
- Umiejętności pracy pod presją czasu
- Prawa jazdy kat. B.
- Pozytywnego nastawienia :)
Naszym pracownikom oferujemy: