Job Description & Summary PwC Customer Technology is a great place to work for ambitious, open-minded and responsible people. We are implementing the most innovative customer experience solutions for our clients since 2005. We are partners of the largest software providers in the world –...
Zespół Tax Management & Accounting Services (TMAS) zajmuje się świadczeniem kompleksowych usług księgowo-podatkowych dla swoich klientów. Dział TMAS zapewnia naszym klientom długofalową współpracę z gwarancją najwyższej jakości usług, stabilne funkcjonowanie przejętych procesów...
Rola: sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc); udział w procesie zamknięcia miesiąca; pomoc w zakresie przygotowania forecastu i rocznego procesu budżetowania; wsparcie systemów i procesów finansowych; bieżąca aktualizacja prognoz oraz...
Rola Kompleksowa obsługa segmentu kontraktorów w spółkach grupy PwC w Polsce w zakresie procesu rozliczeń, w szczególności: Realizacji procesu fakturowania i rozliczeń wewnętrznych; Obsługi systemów finansowych i raportowych w części dedykowanej kontraktorom; Sporządzanie raportów...
Rola: identyfikacja potrzeb szkoleniowych i rozwojowych dla poszczególnych linii biznesowych w ścisłej współpracy z business managerami, tworzenie i koordynowanie programów szkoleniowych zgodnie z wytycznymi regionalnymi i globalnymi, badanie efektywności działań szkoleniowo-rozwojowych i...
Zakres obowiązków: przygotowywanie i nadzór nad przygotowaniem projektów pism, porad oraz innej korespondencji; analiza przepisów, interpretacji oraz orzecznictwa w celu oceny skutków podatkowych i regulacyjnych określonych transakcji; bieżący kontakt z klientami oraz udzielanie odpowiedzi...
The CEE Independence Office deals with interpretations of independence regulation and acts as a sounding board for independence questions from PwC partners and staff. The role further involves independence guidance and training development and its delivery. Assisting with regional and Poland...
Rola: zarządzanie kalendarzem, organizacja spotkań, organizacja podróży służbowych, wypełnianie rejestrów czasu pracy, koordynacja rozliczeń i wydatków służbowych, wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki pracy przełożonego.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie w szczególności udział w projektach mających na celu przeprowadzanie analiz finansowych oraz różnorodnych analiz rynkowych (benchmarking studies) w zakresie rentowności oraz rynkowego poziomu cen (np. opłat licencyjnych, stóp...
Rola: współudział w budowie i rozwoju systemu wynagrodzeń w organizacji, projektowanie nowych systemów premiowych, motywacyjnych i modyfikacja istniejących, współudział w tworzeniu regulaminów i procedur dotyczących systemów wynagrodzeń oraz systemów motywacyjnych, analizowanie...
Rola: bieżąca obsługa recepcji, odbieranie i przekierowywanie telefonów, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, przygotowywanie i koordynowanie utylizacji sal konferencyjnych, obsługa systemu do rezerwacji sal, koordynowanie serwisów firm zewnętrznych, zamawianie materiałów biurowych, obsługa...
Role: Support in internal communication projects, marketing activities and business development through: support in the preparation of communication plans for selected teams; creating consistent internal communication and updating content on a dedicated platform in English; support in the...
Rola: nadzorowanie nieruchomości – w tym przygotowanie i negocjacje umów najmu, udział w projektach budowy nowych powierzchni oraz projektach zmian/remontów w tym wyposażenia istniejących biur, tworzenie standardów wyposażenia; czynny udział w przeprowadzkach biur; zapewnienie efektywnego...
Rola: przygotowywanie i nadzór nad przygotowaniem projektów pism, porad oraz innej korespondencji; analiza przepisów, interpretacji oraz orzecznictwa w celu oceny skutków podatkowych i regulacyjnych określonych transakcji, bieżący kontakt z klientami oraz innymi zespołami w ramach PwC,...
Rola: analiza i optymalizacja procesów zakupowych, sporządzanie prognoz oraz analiz zakupowych, kontrola jakości procesów zakupowych, szkolenia dla pracowników z wykorzystania narzędzi zakupowych, uczestnictwo w procesach przetargowych, negocjacje warunków współpracy i zarządzanie...