Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Mobile Technology (iOS/Android) Support Specialist

PwC

Warszawa

126 dni temu

A career in Information Technology, within Internal Firm Services, will provide you with the opportunity to support our core business functions by deploying applications that enable our people to work more efficiently and deliver the highest levels of service to our clients. You’ll focus on managing the design and implementation of technology infrastructure within PwC, developing and enhancing both client and internal facing applications within PwC, and providing technology tools that help create a competitive advantage for the Firm to drive strategic business growth.

Our Enterprise Infrastructure team helps PwC develop a competitive advantage through defining our technology objectives, assessing solution options, and devising architectural solutions that help us achieve both strategic goals and meet operational requirements. As a part of our team, you’ll help build software and design data platforms, manage large volumes of data, develop compliance procedures for data management, and continually research new technologies to drive innovation and sustainable change.

Mobile Technology (iOS/Android) Support Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
Responsibilities


As a Senior Associate, you’ll work as part of a team of problem solvers with extensive consulting and industry experience, helping our clients solve their complex business issues from strategy to execution. Specific responsibilities include but are not limited to:

  • Proactively assist in the management of several clients, while reporting to Managers and above
  • Train and lead staff
  • Establish effective working relationships directly with clients
  • Contribute to the development of your own and team’s technical acumen
  • Keep up to date with local and national business and economic issues
  • Be actively involved in business development activities to help identify and research opportunities on new/existing clients 
  • Continue to develop internal relationships and your PwC brand
The Role
  • Tickets queue regular review / provide response and resolution for service requests and incidents according to SLA KPIs
  • Provides 2nd level support for iOS / Android
  • Create and maintain configurations, policies and groups in the system follow the naming convention and rules defined by the Architects
  • Escalates issues to other service teams and external vendors. In case the problem relates directly to MobileIron, keeps ownership for the case
  • Configure and distribute apps and webclips
  • Maintain the list of territory L1 Delegated Administrators
  • Create and maintain KB articles for the 1st level support
  • Create and maintain End User documentation about Global apps, features and endpoint specific topics
  • Maintain Engineer’s KB
  • Create, maintain and perform the regular service maintenance procedures (patching, upgrades, unused devices cleanup etc.)
  • Maintain and liaise custom configuration elements directly with the member firms follows the Architects guidance (DEP/VPP configuration; Any custom policies or configurations etc.)
  • Beta / dev preview
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

PwC

PwC jest wiodącą globalną organizacją świadczącą profesjonalne usługi doradcze. Korzystając z wiedzy i kwalifikacji blisko 180.000 pracowników w 158 krajach, budujemy relacje z klientami dzięki usługom świadczonym w oparciu o zasady najwyższej jakości, przejrzystości i uczciwości w działaniu. W Polsce PwC zatrudnia zespół ponad 1700 specjalistów i kadry wspierającej w siedmiu miastach: w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu i Warszawie. Nasza oferta jest kierowana do firm działających we wszystkich sektorach gospodarki - zarówno do największych koncernów, jak i lokalnych przedsiębiorstw rodzinnych.

Poznaj stanowisko: Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Konsultant ds. Wsparcia Technicznego jest osobą współpracującą z klientami, która doradza jak korzystać z technologii wykorzystywanej w danym produkcie w celu osiągnięcia celów biznesowych i rozwiązania problemów. Stanowisko Konsultanta ds. Wsparcia Technicznego z reguły związane jest z branżą IT, choć występują wyjątki. Wsparcie techniczne obejmuje gwarantowaną pomoc w eksploatacji oprogramowania, sprzętu ...
Konsultant ds. Wsparcia Technicznego Praca Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (753)
Wałbrzych (60)
Legnica (110)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (265)
Toruń (159)
Lubelskie:
Lublin (253)
Chełm (52)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (785)
Tarnów (69)
Nowy Sącz (88)
Mazowieckie:
Warszawa (2129)
Radom (184)
Płock (75)
Opolskie:
Opole (247)
Nysa (87)
Podkarpackie:
Rzeszów (173)
Przemyśl (52)
Podlaskie:
Białystok (151)
Suwałki (55)
Łomża (41)
Pomorskie:
Gdańsk (530)
Gdynia (314)
Słupsk (90)
Śląskie:
Katowice (568)
Częstochowa (190)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (221)
Elbląg (118)
Ełk (66)
Wielkopolskie:
Poznań (632)
Kalisz (85)
Konin (76)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (383)
Koszalin (104)
Kołobrzeg (49)
Auchan (178)
Tesco (160)
Inditex (37)
Leroy Merlin (158)
Bricoman (9)
STRABAG (15)
ABB (35)
Accenture (42)
Carrefour (200)
PKO BP (341)
PwC (10)
KPMG (41)
Orange (46)
IKEA (50)
Budimex (22)

Rekrutują z Praca.pl