Co będzie należeć do Twoich obowiązków? Wykonywanie zadań służby BHP; Inicjowanie działań i opiniowanie proponowanych rozwiązań w zakresie BHP; Prowadzenie audytów i kontroli obiektów dotyczących BHP na terenie Polski; Przeprowadzanie szkoleń BHP i innych; Koordynacja działań...
Zadania: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym, Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów, Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych, Obsługa techniczna sprzętu...
Obowiązki: sprzątanie biura; sprzątanie łazienek; dbanie o porządek; obsługa ekspresów do kawy; uzupełnianie środków higienicznych w łazienkach i kuchniach;
Rola: Osoba na stanowisku Service Desk Team Leadera będzie miała za zadanie koordynować pracę Zespołu Service Desk odpowiedzialnego za udzielanie wsparcia klientom w zakresie zgłoszeń technicznych (awarie, usterki techniczne). Główne zadania: Ustalanie najwyższych standardów obsługi...