Opis stanowiska: Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze, Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, Organizacja wyjazdów biznesowych (rezerwację hoteli, biletów lotniczych), Współpraca z dostawcami firmy m.in. z firmami...
Obowiązki: Zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się na terenie biura; Ochrona biura, pomieszczeń i urządzeń przed dostępem do nich osób nieuprawnionych; Prowadzenie dokumentacji w formie elektronicznej; Wydawanie i administracja kart dostępu; Obsługa narzędzi biurowych (email, telefon).
Zakres obowiązków: Zarządzanie rezerwami na koszty/przychody; Nadzór nad jakością, kompletnością i poprawnością danych finansowych na kontrakcie, wyjaśnianie odchyleń i różnic Kontrola przychodów i kosztów; Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych; Prowadzenie...
Poszukujemy młodych i dynamicznych pracowników do pracy na helpdesku. Nie jest to jednak typowe call center. Nasz helpdesk jest częścią szerszego projektu zintegrowanych usług Facility Management realizowanych dla klienta, będącego potentatem w swojej branży. Twoje zadanie będzie polegać...
Opis stanowiska: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników na temat awarii, usterek technicznych na terenie obiektu; Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu; Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i etapach realizacji; Procesowanie maili oraz odbieranie telefonów od...
Rola Stanowiska: Zarządzanie procesami finansowymi na kontraktach. Odpowiedzialność za kompletność i spójność informacji finansowej w ramach zarządzania P&L danego kontraktu. Wsparcie Dyrektorów Operacyjnych w realizacji celów finansowych. Zakres obowiązków: Wdrażanie nowych...
As a Head of Soft Services you will be exposed to Country Operations interaction and various business where you will have the opportunity to influence business decisions and development. Your focus area will be the development of soft services including, Cleaning, Catering, Workplace Experience and...
Obowiązki: Załadowanie auta posiłkami przeznaczonych do transportu na szpitale; Rozwożenie posiłków po szpitalach; Mycie termoportów - pomoc na kuchni;
Obowiązki: Obieranie warzyw i owoców; Dbanie o czystość na stanowisku pracy; Wstępna obróbka termiczna potraw, wsparcie w tym zakresie kucharza (mięsa, zupy) Zmywanie sprzętu kuchennego i zastawy stołowej
Obowiązki: Zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się na terenie biura; Ochrona biura, pomieszczeń i urządzeń przed dostępem do nich osób nieuprawnionych; Prowadzenie dokumentacji w formie elektronicznej; Wydawanie i administracja kart dostępu; Obsługa narzędzi biurowych (email, telefon).