młodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie część etatu
151 dni
Godziny pracy: 13:30 - 17:30 Typ pracy: Pół etatu Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej, skrzynki mailowej, korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Zarządzanie rezerwacjami...
Zakres obowiązków: Dbałość o czystość terenów zielonych, koszenie trawy; Bieżące utrzymanie terenów zewnętrznych parkingu wokół biurowca; Zamiatanie; Doczyszczanie; Drobne prace naprawcze w budynku, przenoszenie mebli itp. Mycie koszy i wymiana worków;
kierownik/koordynator umowa o pracę / zlecenie pełny etat
153 dni
Zakres obowiązków: Nadzór i zarządzanie pracą zespołu recepcyjnego; Organizowanie pracy recepcji, układanie grafików; Obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych; Wykonywanie zadań administracyjnych – dbałość o funkcjonowanie biura, pilnowanie statusu napraw; Rejestrowanie obiegu...
Obowiązki: Monitorowanie stanu technicznego biura; Drobne naprawy mebli, transport mebli; Ustawianie stołów w salach; Zgłaszanie większych usterek do odpowiednich serwisów; Wymiana zamków; Współpraca z różnymi działami biura;
Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Zakres obowiązków: Utrzymanie czystości w obszarze biurowym, w tym: Sprzątanie biura,kuchni i toalet; Odkurzanie wykładzin; Mycie ekspresów; Codzienne opróżnianie koszy;
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
156 dni
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni...
Osoba, która do nas dołączy, będzie odpowiadać za kompleksowe zarządzanie stołówką pracowniczą, zapewniając jej sprawne funkcjonowanie i wysoką jakość świadczonych usług. Do obowiązków należy m.in. organizacja pracy zespołu, nadzór nad przygotowaniem i wydawaniem posiłków,...
Poszukujemy osoby energicznej, dobrze zorganizowanej, która potrafi działać wielozadaniowo i będzie koordynować działania naszego zespołu Zakres obowiązków: Codzienna kontrola czystości i stanu technicznego biura; Nadzór nad pracą serwisów sprzątających i technicznych; Koordynacja...
Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Zakres obowiązków: Utrzymanie czystości w obszarze biurowym, w tym: Sprzątanie biura, kuchni i toalet; Odkurzanie wykładzin; Mycie ekspresów; Codzienne opróżnianie koszy;
Job Summary: We are seeking a highly organized, proactive, and resourceful Executive Assistant. As a key supporting member of the organization, you will ensure seamless operations of administrative and strategic activities by managing calendars, travel arrangements, expense reports, meeting...
Zakres obowiązków: Utrzymanie czystości w obszarze biurowym, w tym: Sprzątanie kuchni, biur, części wspólnych, łazienek; Odkurzanie wykładzin; Inne prace porządkowe zlecone przez przełożonego zgodne z harmonogramem prac okresowych