Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za: Zarządzanie usługami FM w nowoczesnej przestrzeni biurowej; Kontrolowanie poziomu świadczonych usług oraz zgodności z kontraktem; Codzienny kontakt z klientem oraz dbałość o utrzymanie dobrych relacji; Zarządzanie budżetem, przygotowywanie...
Jeżeli zdecydujesz się dołączyć do naszego zespołu, będziesz odpowiadać za: Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługę centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; Organizację wyjazdów biznesowych (rezerwację hoteli, biletów...
Opis stanowiska: utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej; organizacja wyjazdów biznesowych (rezerwację hoteli, biletów lotniczych) współpraca z dostawcami firmy m.in. z firmami...
Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji faktur kosztowych oraz przychodowych; Analiza odchyleń od budżetu i prognoz; Kontrola przychodów i kosztów; Przygotowywanie raportów, analiz; Nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i prawnych; Zarządzanie rezerwami na koszty/przychody; Ścisła...
Profile: Outstanding organizational skills, ability to coordinate multiple streams of work independently; Ability to prioritize tasks and look beyond own responsibilities to help team members with urgent deadlines as needed; Performs all tasks with a meticulous attention to detail; Intellectual...
Jeśli myślisz o pracy i rozwoju w dziale kadr, ale nie masz doświadczenia, gorąco zachęcamy do aplikowania do Nas. W naszej firmie czeka Cię wiele wyzwań! Pomagamy pracownikom rozwijać karierę zgodnie z ich predyspozycjami oraz kompetencjami. Czym będziesz się zajmować? Przygotowywaniem...
Opis stanowiska: zarządzanie podległym zespołem; organizacja pracy; nadzór nad wysoką jakością realizowanych usług; kontakt i budowanie pozytywnych relacji z Klientem;