PKP Intercity to największy polski operator kolejowy specjalizujący się w krajowych i międzynarodowych przewozach dalekobieżnych. Firma powstała w 2001 r. w ramach reformy Przedsiębiorstwa PKP i szybko zdobyła opinię najszybszego i najbardziej renomowanego przewoźnika kolejowego w kraju.
Początkowo oferta PKP Intercity obejmowała wyłącznie szybkie i komfortowe pociągi z rezerwacją miejsc, jednak już w 2005 r. PKP Intercity uruchomiło pierwsze składy kategorii ekonomicznej - TLK. Pociągi TLK do dziś są postrzegane jako oferujące niezły standard podróży za niewygórowaną cenę. Trudno się dziwić, że spółka Intercity, której oferta poszerzyła się w grudniu 2008 r. o kilkaset pociągów pospiesznych, buduje nowy segment połączeń ekonomicznych w oparciu o sprawdzony brand - TLK (Twoje Linie Kolejowe).
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: współpracę z zagranicznymi partnerami Spółki w zakresie dwustronnych uzgodnień dotyczących zagadnień taryfowych w komunikacji międzynarodowej, współpracę z wydziałem właściwym ds. polityki cenowej, w zakresie ustalania wysokości...
Zakres obowiązków: tworzenie warunków taryfowych dla ofert taryfowych, specjalnych, promocji taryfowych oraz ich zmiany - w zakresie komunikacji międzynarodowej, współpraca z zagranicznymi Partnerami Spółki w zakresie właściwości Wydziału Taryf Międzynarodowych, identyfikowanie...
Zakres obowiązków: analiza wymagań biznesowych w zakresie wdrażanych rozwiązań IT i procesów realizowanych w Spółce, tworzenie dokumentacji analityczno - biznesowej, przygotowywanie specyfikacji wymagań funkcjonalnych, niefunkcjonalnych, ścisła współpraca z programistami i...
Opis stanowiska: Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za konfigurację biznesową procesów w systemie typu WorkFlow oraz: bieżący monitoring działania rozwiązania WorkFlow i wsparcie użytkowników biznesowych (I linia wsparcia), utrzymanie systemów informatycznych automatyzujących...
Zakres obowiązków: przygotowywanie szkiców prostych pism sądowych zarówno na etapie EPU jak i na etapie późniejszym, wykonywanie zleconych prac sekretarskich i biurowych, kontakt pisemny i telefoniczny z zewnętrznymi podmiotami (Sądy, komornicy, Prokuratury).
Opis stanowiska: współtworzenie strategii i planów marketingowych, wykonanie i nadzorowanie projektów zawartych w planie marketingowym, w tym współtworzenie z agencjami reklamowymi komunikacji ATL/BLT/ Digital i nadzorowanie wykonania planu aktywności mediowych, pozyskiwanie kluczowych...
Opis stanowiska: wsparcie przy tworzeniu analiz danych finansowych celem wyselekcjonowania transakcji i analiz danych porównawczych/ opisów zgodności transakcji podlegających obowiązkowi dokumentacyjnemu, weryfikacja i poprawności sprawozdań kwartalnych z pomocy de minimis, udzielanie...
Podstawowe obowiązki: weryfikacja i uzgadnianie przedmiotu zamówienia dla wnioskowanych przez użytkowników potrzeb inwestycyjnych w zakresie budowy lub przebudowy infrastruktury kolejowej, sporządzanie wniosków i dokumentacji niezbędnych do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, w...
Podstawowe obowiązki: prowadzenie spraw administracyjnych i organizacyjnych biura (obsługa korespondencji, rejestr umów, sprawy pracownicze, logistyka itp.), opracowywanie, monitorowanie i aktualizacja budżetów, w tym dotyczących remontów i inwestycji, weryfikacja i uzgadnianie potrzeb...
Podstawowe obowiązki: sporządzanie analiz finansowych lub wsparcie w ich przygotowaniu, współuczestnictwo w przygotowaniu prognoz średnio i długoterminowych Spółki, współudział w budowie modeli finansowych (MS Excel) tworzenie prezentacji i podsumowań wyników prowadzonych analiz,...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: opracowywanie planu postępowań w wybranej kategorii, prowadzenie postępowań zakupowych na podstawie wewnętrznych regulacji Spółki oraz ustawy Prawo zamówień publicznych, analiza rynku dostawców w wybranej kategorii, przygotowanie i...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: wsparcie Biura Zakupów w zakresie administracji systemu zakupowego, wsparcie użytkowników systemu zakupowego, przygotowanie niezbędnych raportów i analiz, udział w projektach wdrożenia i optymalizacji w ramach narzędzi zakupowych,...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: sporządzanie kosztorysów robót budowlanych oraz usług projektowych w obszarze infrastruktury kolejowej, przygotowywanie wycen dostaw urządzeń i materiałów oraz usług, związanych z rozwojem, modernizacją i utrzymaniem infrastruktury na...
Opis stanowiska: 1. Koordynowanie projektu "Tajemniczy Klient", w tym: opracowanie struktury bazy danych, analiza danych oraz opracowywanie cyklicznych raportów z wynikami (raporty w interwale tygodniowym, miesięcznym, kwartalnym), przygotowywanie wniosków oraz koordynowanie wdrażania planów...
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: uczestnictwo w procesie przygotowania planu budżetu rocznego oraz planu marketingowego, bieżącą kontrolę wykonania powyższych planów w ramach biura, sporządzanie raportów i analiz finansowych, sporządzanie zestawień oraz odpowiedzi na...