PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za diagnozowanie i ocenę stanu technicznego powierzonych elementów infrastruktury w celu zapewnienia bezpiecznej eksploatacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: prowadzenie badań...
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Administrowanie zbiorem witryn w technologii Microsoft SharePoint; Realizacja wniosków o zmianę w systemach Microsoft SharePoint; Rozwiązywanie problemów w systemach Microsoft SharePoint jako II linia wsparcia; Prowadzenie testów i wsparcie w testach...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za utrzymanie i rozwój systemów związanych z technologią Microsoft SharePoint w PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: programowanie rozwiązań w oparciu o platformę MS SharePoint 2010/2013/2016;...
Opis stanowiska: współudział w opracowywaniu i aktualizowaniu podręczników zarządzania funduszami oraz procedur, zasad i regulaminów udzielania zamówień, wspieranie komórek prowadzących i współuczestniczących w postępowaniach przetargowych w tym monitorowanie i koordynowanie danych...
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia/Program Funkcjonalno-Użytkowy umożliwiających wszczęcie procedury przetargowej, sporządzanie i...
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: sporządzanie kalkulacji, prognoz, analiz ekonomicznych i raportów - działania cykliczne i doraźne, obsługa systemu SAP CO, BW, BO dla potrzeb selekcjonowania i prezentacji informacji o przychodach i kosztach, monitorowanie potrzeb informacyjnych...
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspieranie i wspomaganie działań kierownika kontraktu w trakcie realizacji kontraktu w ramach projektu inwestycyjnego celem wykonania kontraktu zgodnie z przyjętymi założeniami. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: współudział w...
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: organizowanie i nadzorowanie badań diagnostycznych przeprowadzanych przez podległy personel dla prawidłowego przeprowadzenia procesu diagnostycznego, kontrola międzyoperacyjna oraz udział w odbiorach robót remontowych i inwestycyjnych celem zapewnienia...
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspieranie i wspomaganie działań kierownika kontraktu w trakcie realizacji kontraktu w ramach projektu inwestycyjnego celem wykonania kontraktu zgodnie z przyjętymi założeniami. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: współudział w...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: weryfikowanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych, dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych, uzgadnianie sald kont odbiorców i dostawców, sporządzanie wniosków o płatność dla projektów realizowanych w ramach dotacji...
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspieranie i wspomaganie działań kierownika kontraktu w trakcie realizacji kontraktu w ramach projektu inwestycyjnego celem wykonania kontraktu zgodnie z przyjętymi założeniami. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: współudział w...
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: opracowywanie kosztorysów inwestorskich, opracowywanie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych, analiza kosztów w poszczególnych wariantach rozwiązań projektowych, weryfikowanie wycen wykonawców w zakresie...
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: zbieranie informacji i aktualizacja danych dotyczących stanu realizacji projektu, analiza danych oraz sporządzanie raportów w zakresie realizowanego projektu, opiniowanie pod względem zgodności z harmonogramem EPM projektów uchwał i wniosków...
Zakres zadań na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji projektu w zakresie postępu prac, sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań oraz informacji dotyczących realizacji projektu, opiniowanie dokumentacji projektowej i wykonawczej, opracowywanie...