PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Zakres zadań na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji projektu w zakresie postępu prac, sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań oraz informacji dotyczących realizacji projektu, opiniowanie dokumentacji projektowej i wykonawczej, opracowywanie...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: zarządzanie projektem w celu zapewnienia jego właściwego przygotowania, realizacji i rozliczenia, sporządzenie właściwego, szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia realizowanego projektu celem przygotowania i przeprowadzenia postępowań o...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: bieżący nadzór nad wdrażanym projektem modernizacji oświetlenia zewnętrznego, w celu właściwej realizacji założonego harmonogramu jego realizacji, przygotowywanie, współdziałanie przy opracowywaniu dokumentacji projektu, udział w pracach...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie projektem inwestycyjnym w branży kolejowej. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: zarządzanie projektem inwestycyjnym w celu zapewnienia jego właściwego przygotowania, realizacji i rozliczenia w tym nadzór nad...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: zapewnienie prawidłowej oceny efektywności inwestycji unijnych realizowanych w ramach regionalnych oraz krajowych programów operacyjnych , tj.: weryfikacja analiz finansowych, ekonomicznych i przewozowych dla projektów infrastrukturalnych w obszarze...
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: prowadzenie badań diagnostycznych w celu zebrania informacji obiektach i urządzeniach, ocena stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych, sporządzanie dokumentacji do książki obiektu budowlanego, wynikającej z...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kierowanie i organizowanie pracy komórki organizacyjnej w celu właściwej realizacji wyznaczonych zadań. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: bieżąca organizacja oraz koordynacja pracy podległej komórki, w tym właściwego,...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: zapewnienie bezpieczeństwa fizycznego obszarów i pomieszczeń, w których przetwarzane są informacje niejawne, prowadzenie wewnętrznych audytów i kontroli zastosowanych środków bezpieczeństwa fizycznego, prowadzenie kontroli w zakresie ochrony...
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: wykonywanie pomiarów i badań diagnostycznych powierzonych elementów infrastruktury w celu przeprowadzania kontroli ich stanu technicznego, prowadzenie dokumentacji technicznej w zakresie kontrolowanych elementów infrastruktury, współudział w komisjach...
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: wykonywanie pomiarów i badan diagnostycznych powierzonych elementów infrastruktury w celu przeprowadzania kontroli stanu technicznego powierzonych elementów infrastruktury, prowadzenie dokumentacji technicznej w zakresie kontrolowanych elementów...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: monitorowanie zgodności projektów inwestycyjnych z krajowymi wymaganiami interoperacyjności oraz z Technicznymi Specyfikacjami Interoperacyjności, opracowanie i aktualizacja planu migracji linii kolejowych zarządzanych przez PKP PLK S.A. do sieci...
(umowa na zastępstwo) Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: nadzorowanie i koordynowanie prowadzenia rozliczeń bieżącej działalności Regionu, nadzorowanie i koordynowanie prowadzenia rozliczeń nakładów inwestycyjnych oraz nadzorowanie i weryfikacja prawidłowości wyodrębnionej...
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: zarządzanie płynnością finansową Spółki i Grupy Kapitałowej (bieżącą, średnio- i długoterminową) oraz opracowywanie prognozy płynności, zarządzanie ryzykiem rynkowym, pozyskiwanie finansowania dłużnego (kredyty, obligacje, leasing),...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: budowa, wdrożenie i rozwój strategii asortymentowej dla asortymentu strategicznego w celu efektywnego zarządzania danym asortymentem strategicznym w Spółce, opracowanie, wdrożenie oraz aktualizacji metodyki zarządzania asortymentem, nadzór nad...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: analiza potrzeb biznesowych pod kątem identyfikacji danych gromadzonych w systemach informatycznych PKP PLK S.A niezbędnych do budowy raportów, opracowywanie dokumentacji przedprojektowej w celu budowy modelu informatycznego obejmującego zakres...