Jesteśmy jedną z największych firm w branży krótko i długoterminowego wynajmu samochodów osobowych i dostawczych na terenie naszego kraju. Działamy na rynku od ponad 20 lat, w tym dodatkowo od blisko 4 lat świadczymy usługi związane ze współdzieleniem samochodów, a swoje usługi świadczymy także poza granicami Polski. W całym kraju zatrudniamy ponad 400 osób.

Archiwalne oferty pracy

  • Programista / Elektronik / (Systemy embedded)

    Panek S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    1682 dni
    Wykształcenie wyższe techniczne 4 lata doświadczenia w projektowaniu i programowaniu elektroniki Biegła praktyczna znajomość języka C Znajomość freeRTOS Doświadczenie w projektowaniu, implementacji oraz testowaniu oprogramowania dla mikrokontrolerów STM32 poparte zrealizowanymi projektami...
  • Analityk

    Panek S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    1685 dni
    zbieranie i analiza danych biznesowych; tworzenie raportów i dokumentacji; przygotowywanie prognoz; kalkulacja rentowności; przygotowywanie analizy rynku i konkurencji; rozwój narzędzi raportowania i analiz wspierających podejmowanie decyzji;
  • Marketing Manager

    Panek S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    1696 dni
    przygotowanie i realizacja strategii sprzedażowo-marketingowych; inicjowanie akcji sprzedażowych i lojalizacyjnych, skupionych na pozyskiwaniu i aktywizacji klientów; reklama internetowa, widoczność w Internecie; planowanie, tworzenie i optymalizacja kampanii performance marketingowych;...
  • Specjalista ds. obsługi Klienta CarSharing

    Panek S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    1711 dni
    wsparcie telefoniczne i mailowe klientów; obsługa wewnętrznego systemu; rozwiązywanie problemów klientów związanych z naszą usługą; informowanie o świadczonych usługach; weryfikacja nowych klientów; budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
  • Specjalista ds. obsługi Klienta Działu Assistance

    Panek S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    1711 dni
    wsparcie telefoniczne i mailowe klientów/kontrahentów; obsługa wewnętrznego systemu; przyjmowanie oraz obsługa zleceń; informowanie o świadczonych usługach; koordynacja realizacji zleceń przez pracowników; budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
  • Specjalista Performance Marketing

    Panek S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    1727 dni
    planowanie, tworzenie i optymalizacja kampanii performance marketingowych (Google Adwords, Facebook Ads, mailing, afiliacja, push) udział w ustalaniu i dążenie do realizacji KPI; dywersyfikacja sprzedaży, propozycje i ustalenie z komunikacją kanału dystrybucji dla poszczególnych produktów...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Panek S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    1727 dni
    prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu; organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; bezpośrednie wsparcie administracyjne Zarządu; doraźna pomoc w obsłudze recepcji biura; obsługa spotkań oraz dbałość o porządek i estetykę biura; organizowanie wyjazdów służbowych oraz spotkań...
  • Specjalista ds. SEO

    Panek S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    1731 dni
    przygotowywanie kompleksowych strategii SEO i odpowiedzialność za ich późniejsze wdrażanie; analiza bieżących działań i efektów, analiza konkurencji; wykonywanie audytów i raportów SEO, monitorowanie błędów strukturalnych na serwisach PANEK; planowanie i wdrażanie skutecznych...
  • Growth Manager

    Panek S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    1732 dni
    przygotowanie i realizacja strategii sprzedażowo-marketingowych inicjowanie akcji sprzedażowych i lojalizacyjnych, skupionych na pozyskiwaniu klientów aktywizacja klientów reklama internetowa, widoczność w Internecie usprawnianie procesów sprzedaży i marketingu (automatyzacja) koordynacja...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Panek S.A.   dolnośląskie, Lubin    praca stacjonarna
    2287 dni
    Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta; Przyjmowanie oraz obsługa zleceń; Informowanie o świadczonych usługach; Aktualizacja danych w systemie; Koordynacja realizacji zleceń przez pracowników; Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Panek S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    2288 dni
    Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta; Przyjmowanie oraz obsługa zleceń; Informowanie o świadczonych usługach; Aktualizacja danych w systemie; Koordynacja realizacji zleceń przez pracowników; Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Panek S.A.   dolnośląskie, Lubin    praca stacjonarna
    2301 dni
    Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta; Przyjmowanie oraz obsługa zleceń; Informowanie o świadczonych usługach; Aktualizacja danych w systemie; Koordynacja realizacji zleceń przez pracowników; Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Panek S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    2305 dni
    Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta; Przyjmowanie oraz obsługa zleceń; Informowanie o świadczonych usługach; Aktualizacja danych w systemie; Koordynacja realizacji zleceń przez pracowników; Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
  • Specjalista ds. reklamacji

    Panek S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    2309 dni
    Pełna obsługa procesu reklamacyjnego zgodnie z obowiązującymi standardami; Prowadzenie dokumentacji dotyczących reklamacji, weryfikacja danych i archiwizacja dokumentów; Przygotowywanie raportów, analiz i statystyk związanych z obsługą reklamacji; Bieżący kontakt z klientem w zakresie...
  • Specjalista ds. reklamacji

    Panek S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    2327 dni
    Pełna obsługa procesu reklamacyjnego zgodnie z obowiązującymi standardami; Prowadzenie dokumentacji dotyczących reklamacji, weryfikacja danych i archiwizacja dokumentów; Przygotowywanie raportów, analiz i statystyk związanych z obsługą reklamacji; Bieżący kontakt z klientem w zakresie...

Panek S.A.

ul. Grójecka 208

02-390 Warszawa