Specjalista ds. obsługi klienta

Panek S.A.

Warszawa

22 dni temu

Ogłoszenie numer: 2638980, z dnia 2019-08-26

Firma PANEK S.A. to polski lider branży Rent a Car, zwycięzca wielu prestiżowych plebiscytów, firma z tradycjami i wyłącznie polskim kapitałem. Obecna na rynku od 18 lat, wyróżnia się wysokimi standardami obsługi i indywidualnym podejściem do Klienta. Zajmujemy się wynajmami pojazdów dla Klientów indywidualnych, biznesowych, pojazdów zastępczych oraz wynajmów na minuty w usłudze PANEK CarSharing.


W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca nie jest związana ze sprzedażą. Miejscem pracy jest dział operacyjny w nowoczesnym biurze w Warszawie.

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta;
  • Przyjmowanie oraz obsługa zleceń;
  • Informowanie o świadczonych usługach;
  • Aktualizacja danych w systemie;
  • Koordynacja realizacji zleceń przez pracowników;
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.

Wymagania

  • Wykształcenie: minimum średnie;
  • Doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta;
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
  • Umiejętności pracy w grupie, samodzielności oraz dokładności;
  • Znajomość pakietu MS Office;
  • Gotowości do pracy zmianowej;
  • Mile widziana będzie znajomość branży motoryzacyjnej.

Oferujemy

  • Pracę "od zaraz" w zgranym, pomocnym i młodym zespole, w bardzo dobrej atmosferze;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie stałe plus system premiowy oparty o wyniki i zaangażowanie;
  • Stabilne zatrudnienie;
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Możliwość skorzystania z pakietu benefitów pracowniczych: opieka medyczna, MultiSport, ubezpieczenie na życie, zniżki pracownicze na przejazdy CarSharingiem;
  • Nowoczesne biuro blisko centrum Warszawy;
  • Elastyczny grafik dostosowywany do potrzeb.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta