Praca.plPraca UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.
UPS Global Business Services Polska Sp. z o.o.
od 501 do 1000 prac.
Logistyka
Po 100 latach działalności firma UPS, która zaczynała od rozwożenia wiadomości rowerami, obecnie jest największą zintegrowaną firmą kurierską na Świecie, świadczącą usługi w ponad 200 krajach oraz zatrudniającą ponad 400 tysięcy osób. Stuletnie doświadczenie uczyniło UPS synonimem niezawodności, uczciwości, stabilności finansowej i elastyczności w zmieniających się czasach. Nie ma w tym żadnej tajemnicy. Po prostu robimy to, co obiecujemy, gdyż w ten sposób zdobywamy zaufanie naszych klientów! Nasze Centrum Global Business Services (GBS) zlokalizowane we Wrocławiu tworzy niepowtarzalne miejsce pracy zrzeszające zdolnych ludzi z całej Polski. W UPS wierzymy, że osobę z potencjałem nauczymy wszystkiego, dlatego nie oczekujemy od Ciebie doświadczenia. Dla nas kluczowa jest Twoja chęć rozwoju, osobowość, odpowiedzialność, otwartość na nowe wyzwania.
Twój zakres obowiązków osoba pracująca na stanowisku Administratora ds. Wsparcia Klienta będzie odpowiedzialna za obsługę Klienta w obszarze przesyłek niedoręczonych (kontakt mailowy oraz telefoniczny). Nasze wymagania bardzo dobra znajomość języka niemieckiego; dobra znajomość języka...
WHAT WOULD YOU DO ON A DAILY BASIS? Resolving customer queries via email and telephone regarding billing, invoices, credit notes; Providing customers with necessary information and possible solutions; General administrative tasks (e.g. Creating reports, fulfilling data base). WHAT WILL MAKE YOU...
Twój zakres obowiązków Księgowanie faktur w wewnętrznym systemie; Rozwiązywanie zadań związanych z fakturami; Sporządzanie raportów zewnętrznych i wewnętrznych; Stała współpraca z partnerami w Polsce i w Europie; Nasze wymagania Wiedza z obszaru księgowości / rachunkowości lub...
Twój zakres obowiązków obsługa klientów oraz przewoźników w zakresie spraw celnych i realizacji przesyłek spedycji lotniczej; dokonywanie zgłoszeń celnych w imporcie i eksporcie; prawidłowe, zgodne z obowiązującym prawem sporządzanie dokumentów SAD wraz załącznikami dla importerów...
Twój zakres obowiązków Analityk ds. Finansów ściśle współpracuje z działem zakupów i wewnętrznymi użytkownikami końcowymi, pomagając w procesach zarządzania umowami i relacjami z dostawcami. Analityk ds. Finansów potrafi również zidentyfikować zależności pomiędzy obszarem...
Twój zakres obowiązków Analityk ds. Finansów ściśle współpracuje z działem zakupów i wewnętrznymi użytkownikami końcowymi, pomagając w procesach zarządzania umowami i relacjami z dostawcami. Analityk ds. Finansów potrafi również zidentyfikować zależności pomiędzy obszarem...
WHAT YOU WILL TACKLE Supporting Sales Managers in all administrative and operational activities. Preparing reports, business reviews and financial simulations for customers. Drawing up sales offers in response to customers’ requests. WHAT WILL MAKE YOU STRONG Good command of English (written and...
WHAT YOU WILL TACKLE The Pricing analyst works in the Revenue Management group which is part of the marketing department, and reports to Pricing Team Leader. She/he has the responsibility to analyze day to day bids, provide feedback to and liaise with sales people to better understand the reasons...
Opis stanowiska tworzenie cyklicznych zestawień i raportów na potrzeby klientów; współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy w zakresie logistyki kontraktowej; inne czynności administracyjne; Od kandydatów oczekujemy dobrej znajomości języka angielskiego; umiejętności interpersonalnych i...
Twój zakres obowiązków osoba pracująca na stanowisku Administratora ds. Wsparcia Klienta będzie odpowiedzialna za obsługę Klienta w obszarze przesyłek niedoręczonych (kontakt mailowy oraz telefoniczny). Nasze wymagania bardzo dobra znajomość języka szwedzkiego; dobra znajomość języka...
Twój zakres obowiązków osoba pracująca na stanowisku Administratora ds. Wsparcia Klienta będzie odpowiedzialna za obsługę Klienta w obszarze przesyłek niedoręczonych (kontakt mailowy oraz telefoniczny). Nasze wymagania bardzo dobra znajomość języka rumuńskiego; dobra znajomość języka...
Your responsibilities Provides Support for Customer Accounts; Assists with Functional Administrative Activities; Assists with Monitoring Quality Audits and Analysis; Supports Systems; Tool Enhancements and Process Improvements. Our requirements Fluent in English (written and spoken) – C1 level;...
Twój zakres obowiązków Osoba pracująca na stanowisku Administratora ds. Wsparcia Klienta będzie odpowiedzialna za obsługę klienta w obszarze przesyłek niedoręczonych (kontakt mailowy oraz telefoniczny). Nasze wymagania bardzo dobra znajomość języka niemieckiego; dobra znajomość języka...
Opis stanowiska: praca Administratora z językiem niderlandzkim polega między innymi na: nadawaniu odpowiednich kodów celnych; przygotowywaniu dokumentów celnych; kontakcie z klientem wewnętrznym i zewnętrznym; pracach administracyjnych; wsparciu procesów zachodzących w dziale. Wymagania:...
Twój zakres obowiązków Księgowanie faktur w wewnętrznym systemie; Rozwiązywanie zadań związanych z fakturami; Sporządzanie raportów zewnętrznych i wewnętrznych; Stała współpraca z partnerami w Polsce i w Europie; Nasze wymagania Wiedza z obszaru księgowości / rachunkowości lub...