STS Gaming Group to wiodąca firma w branży gier w Europie Środkowo-Wschodniej, świadcząca usługi bukmacherskie dla ponad 1 miliona klientów w Europie. W portfolio Grupy znajdują się zakłady sportowe, sporty wirtualne, kasyna i kasyna na żywo, prowadzona jest również szeroka gama zakładów e-sportowych.
Grupa STS Gaming koncentruje się na projektach badawczo-rozwojowych. Dzięki dynamicznemu rozwojowi na przestrzeni ostatnich kilku lat Grupa zwiększyła swoje przychody ponad 10-krotnie i planuje dalszą ekspansję geograficzną.
Obecnie STS Gaming Group zatrudnia ponad 1500 pracowników, posiada ponad 440 punktów bukmacherskich w Polsce oraz 4 biura zlokalizowane w Katowicach, Warszawie, Pradze i na Malcie.
Opis stanowiska - zadania: kontakt z klientem za pośrednictwem czata, poczty e-mail; udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów; współpraca z innymi działami; wewnętrzna obsługa obiegu informacji;
Opis stanowiska - zadania: kontakt z klientem za pośrednictwem czata, poczty e-mail; udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów; współpraca z innymi działami; wewnętrzna obsługa obiegu informacji;
Opis stanowiska - zadania: naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i weryfikację list płac dla pracowników; rozliczanie umów cywilno – prawnych; prowadzenie ewidencji i rozliczeń absencji chorobowych, urlopów, godzin nadliczbowych; sporządzenie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w...
Naszym pracownikom zapewniamy: Pracę dla firmy, która dynamicznie się rozwija i jest liderem w swojej branży; Pracę w firmie, która dba o swoich pracowników i stale w nich inwestuje; Rozwój zawodowy w dynamicznym i perspektywicznym zespole; Możliwość poznania nowych, ciekawych i...
Naszym pracownikom zapewniamy: pracę dla firmy, która dynamicznie się rozwija i jest liderem w swojej branży; pracę w firmie, która dba o swoich pracowników; stabilne zatrudnienie; przyjazną atmosferę pracy; wsparcie w okresie wdrożenia; system dodatkowych benefitów (karta Multisport,...
Naszym pracownikom zapewniamy: pracę dla firmy, która dynamicznie się rozwija i jest liderem w swojej branży; pracę w firmie, która dba o swoich pracowników; stabilne zatrudnienie; przyjazną atmosferę pracy; wsparcie w okresie wdrożenia; system dodatkowych benefitów (karta Multisport,...
Naszym pracownikom zapewniamy: pracę dla firmy, która dynamicznie się rozwija i jest liderem w swojej branży; pracę w firmie, która dba o swoich pracowników i stale w nich inwestuje; rozwój zawodowy w dynamicznym i perspektywicznym zespole; możliwość poznania nowych, ciekawych i...
Naszym pracownikom zapewniamy: pracę dla firmy, która dynamicznie się rozwija i jest liderem w swojej branży; pracę w firmie, która dba o swoich pracowników; stabilne zatrudnienie; przyjazną atmosferę pracy; wsparcie w okresie wdrożenia; system dodatkowych benefitów (karta Multisport,...
Naszym pracownikom zapewniamy: Pracę dla firmy, która dynamicznie się rozwija i jest liderem w swojej branży; Pracę w firmie, która dba o swoich pracowników i stale w nich inwestuje; Rozwój zawodowy w dynamicznym i perspektywicznym zespole; Możliwość poznania nowych, ciekawych i...
Naszym pracownikom zapewniamy: pracę dla firmy, która dynamicznie się rozwija i jest liderem w swojej branży; pracę w firmie, która dba o swoich pracowników; stabilne zatrudnienie; przyjazną atmosferę pracy; wsparcie w okresie wdrożenia; system dodatkowych benefitów (karta Multisport,...
Do Twoich zadań należeć będzie m.in.: Udzielanie informacji, odpowiedzi na pytania; rozwiązywanie problemów (kontakt inicjowany jest przez Klienta) Kontakt z klientem poprzez: czat - 65% e-mail – 30% telefon – 5% Wewnętrzna obsługa obiegu informacji;
Do Twoich zadań należeć będzie m.in.: zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy, dbanie o dobry wizerunek firmy. obsługę komputera i kasy fiskalnej,
Do Twoich zadań należeć będzie m.in.: Udzielanie informacji, odpowiedzi na pytania; rozwiązywanie problemów (kontakt inicjowany jest przez Klienta) Kontakt z klientem poprzez: czat - 65% e-mail – 30% telefon – 5% Wewnętrzna obsługa obiegu informacji;
Customer Service w STS zajmuje się szeroko rozumianym procesem obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego firmy. Pomocy udzielamy przede wszystkim za pośrednictwem czata, poczty email oraz w rozmowie telefonicznej. Chętnie sięgamy po nowe technologie optymalizując proces obsługi i...
Customer Service w STS zajmuję się szeroko rozumianym procesem obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego firmy. Pomocy udzielamy przede wszystkim za pośrednictwem czata, poczty email oraz w rozmowie telefonicznej. Chętnie sięgamy po nowe technologie optymalizując proces obsługi i...