Kontrola prawidłowości przeszyć zleconej produkcji u podwykonawców w kraju i za granicą; Tworzenie opisów techniczno-technologicznych; Kontrola jakości i poprawności wykonywania przeszyć; Wyszukiwanie optymalnych rozwiązań technologicznych w trakcie pracy nad modelami i ich wdrażanie;...
udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych firmy; opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych i PR; projektowanie i aktualizowanie materiałów marketingowych; prowadzenie firmowych stron internetowych i mediów społecznościowych; współpraca z mediami; współpraca z...
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za dział e-commerce, a przede wszystkim: zarządzanie oraz kreowanie sprzedaży, optymalizacja wydatków marketingowych służących do generowania ruchu na stronie, bieżące zarządzanie funkcjonalności strony internetowej a także analiza potrzeb...
Aktywne pozyskiwanie Klientów na rynku krajowym i zagranicznym; Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji dla Klientów; Realizacja celów sprzedażowych; Analiza rynku i konkurencji; Dbanie o wysoki poziom satysfakcji Klientów;
Aktywne pozyskiwanie Klientów na rynku krajowym i zagranicznym Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji dla Klientów Realizacja celów sprzedażowych Analiza rynku i konkurencji Dbanie o wysoki poziom satysfakcji Klientów