Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1537

  • Account Manager

    Portal Praca.pl Sprawdzona firma   Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez kontakt: telefoniczny, mailowy oraz spotkania; Monitorowanie klientów pod kątem prowadzonych działań rekrutacyjnych; Badanie potrzeb klientów i proponowanie rozwiązań z zakresu usług rekrutacyjnych; Budowanie i rozwijanie relacji...
  • Pielęgniarka / Pielęgniarz – w zespole specjalistów ds. obsługi Pacjenta  

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania: Identyfikowanie potrzeb zdrowotnych oraz prowadzenie edukacji zdrowotnej pacjentów z cukrzycą Obsługa bardziej zaawansowanych przypadków medycznych (II linia wsparcia) Profesjonalna obsługa zapytań pacjentów – telefonicznie oraz mailowo Gromadzenie i raportowanie informacji...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Kluczowych Klientów

    GCC7 Services Ltd   Malta, St. Julians   
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 20 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    3 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie kontaktami z kluczowymi klientami firmy. Budowanie silnych i trwałych relacji z klientami. Dostarczanie rozwiązań zgodnie z zapotrzebowaniem klientów. Rozwijanie biznesu zarówno z nowymi, jak i obecnymi klientami. Realizacja i przekraczanie ustalonych dziennych...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta zagranicznego

    EMERALD Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Opis stanowiska: codzienny kontakt z klientami zagranicznymi – mailowy i telefoniczny, budowanie trwałych relacji biznesowych; przygotowywanie ofert handlowych oraz doradztwo w zakresie oferowanych produktów; przyjmowanie i koordynowanie realizacji zamówień eksportowych; udział w wydarzeniach...
  •  
  • Specjalista / Specjalistka ds. Treści Produktowych

    Media Expert   Złotów, Za Dworcem 1D    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    4 godz.
    praca zdalna W Media Expert jesteśmy otwarci na współpracę z osobami posiadającymi orzeczenie o niepełnosprawności. Bądź aktywny zawodowo i dołącz do Expertów. Opis stanowiska Tworzenie i aktualizowanie opisów oraz specyfikacji produktów w systemach wewnętrznych; Kontrola poprawności...
  • Specjalista ds. Tworzenia Opisów Produktowych (k/m)

    Media Expert   Złotów, Za Dworcem 1D    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    4 godz.
    Twoje zadania: współpraca z zespołem Kreatorów w zakresie wprowadzania opisów, specyfikacji i danych technicznych produktów; weryfikacja poprawności wprowadzonych danych produktowych na podstawie parametrów technicznych producenta; dodawanie zdjęć, dokumentów oraz niezbędnych danych do...
  • Konsultant telefoniczny

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław, Stare Miasto    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat   4 200 - 12 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj bez CV
    4 godz.
    sprzedaż produktów, obsługa klientów wg naszych standardów, stałe dokształcanie i doskonalenie umiejętności.
  • Electronics leader

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    5 godz.
    What will you do? respond to calls from German-speaking customers, help with repairs, warranties, parts and minor defects, look for solutions remotely (so that the service technician can have a rest), match products to customers in response to their needs, work with a CRM system - great if you are...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta – niemiecki

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk   
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   49,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami z rynku niemieckiego. Pomoc w sprawach związanych z podróżami i rezerwacjami. Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta i satysfakcji z kontaktu. Współpraca z zespołem i udział w usprawnianiu procesów obsługi.
  • Specjalista / Specjalistka ds.wsparcia klienta w języku Ukraińskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat   32,68 zł brutto/godz.  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Твої обов'язки: обслуговування клієнтів відомого бренду одягу та підтримання найвищої якості обслуговування клієнтів відповідно до стандартів проекту....
  • Specjalista Bankowy z j. niemieckim

    Concentrix   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Będziesz pierwszym kontaktem dla klientów banku – to Ty pomożesz im rozwiązać codzienne sprawy, takie jak: odzyskanie dostępu do konta online, blokada lub odblokowanie karty, pytania o przelewy czy płatności, wsparcie w korzystaniu z aplikacji bankowej. Nie musisz się obawiać –...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław, Stare Miasto    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Poszukujemy młodych, dynamicznych osób, które chcą się rozwijać w branży ubezpieczeniowej. Nie musisz mieć doświadczenia – wszystkiego Cię nauczymy! Najważniejsze jest, żebyś potrafił / potrafiła zadzwonić do klienta. My zapewniamy resztę.
  • DTH Selection Sp. z o.o.
    specjalista senior / mid / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 18 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Opis stanowiska Nawiązywanie i rozwijanie relacji handlowych z klientami w podległym regionie. Badanie potrzeb oraz dobór urządzeń do automatyzacji i zabezpieczenia procesów produkcyjnych (armatura, przepływomierze, analizatory). Konsultacje z klientami dotyczące technicznych parametrów...
  • Kundenservice mit Deutschkenntnissen – Customer Support Rockstar

    Foundever   Gdańsk   
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   49 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Standort: Danzig (vor Ort) Unternehmen: Foundever Stundenlohn: 49 PLN (brutto) Bonus: bis zu 8.500 PLN Wenn du fließend Deutsch sprichst, gerne mit Menschen arbeitest und Teil einer der bekanntesten Marken der Reisebranche werden möchtest – dann ist diese Stelle genau das Richtige für dich! Bei...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Szkoleń

    ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Opis stanowiska: prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami biznesowymi oraz prezentowanie oferty szkoleniowej; analiza potrzeb firm i dobór odpowiednich rozwiązań; utrzymywanie regularnego kontaktu z klientami powierzonymi w portfelu; budowanie trwałych relacji i dbałość o jakość obsługi;
  • PRO MATCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    specjalista junior / mid / senior / ekspert  umowa o pracę / zlecenie / agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 15 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami; Prezentacja oferty i prowadzenie rozmów handlowych; Doradztwo w zakresie doboru odpowiednich rozwiązań dla klienta; Negocjowanie warunków współpracy i finalizowanie umów; Realizacja celów sprzedażowych oraz raportowanie...
  • Customer Service Specialist with Ukrainian

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat   32,68 zł brutto/godz.  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Твої обов'язки: обслуговування клієнтів відомого бренду одягу та підтримання найвищої якості обслуговування клієнтів відповідно до стандартів проекту....
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Pacjentów

    Klient portalu Praca.pl   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Profesjonalna obsługa pacjentów – umawianie wizyt, udzielanie informacji, wsparcie w bieżących sprawach. Budowanie przyjaznej atmosfery w kontakcie z pacjentem, również w języku angielskim. Współpraca z zespołem medycznym i dbanie o sprawny przebieg dnia pracy gabinetu. Rozwiązywanie...
  • HR Support
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   10 000 - 14 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Zadania Współtworzenie i aktywna realizacja strategii handlowej dla dedykowanych grup surowców chemicznych. Prowadzenie negocjacji cenowych, umownych oraz warunków handlowych z dostawcami i klientami B2B. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i dostawców oraz budowanie długofalowej...
  • Doradca / Doradczyni ds. podróży z językiem polskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista senior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    6 godz.
    Łączenie kanałów komunikacji: Kontaktuj się z poszukiwaczami przygód przez telefon, czat i e-mail, sprawiając, że każda interakcja będzie krokiem w kierunku ich kolejnej wspaniałej historii. Niezależnie od tego, czy chodzi o komunikację przychodzącą, czy wychodzącą, Twoja...
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista junior / mid  umowa agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat
    6 godz.
    Rozwijanie relacji z klientami, identyfikacja ich potrzeb i kreowanie ofert z wykorzystaniem dostępnych narzędzi. Organizacja spotkań z klientami, zarówno online, jak i bezpośrednich. Osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych przy wsparciu i dostępie do szkoleń oraz opieki mentora.
  • 1.PLASTCOMPANY POLSKA Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    aktywne poszukiwanie i obsługa klientów z sektora przemysłowego, przedstawianie oferty i dobór odpowiednich rozwiązań technicznych, prowadzenie negocjacji i realizacja założonych celów sprzedażowych, opracowywanie ofert, wycen i dokumentacji handlowej, budowanie trwałych relacji z...
  • 1.PLASTCOMPANY POLSKA Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Bezpośrednie spotkania z klientami oraz prezentacja oferty firmy;Aktywna sprzedaż produktów firmy;Doradztwo techniczne i dopasowanie rozwiązań do konkretnych potrzeb klienta;Prowadzenie negocjacji handlowych oraz realizacja planów sprzedażowych;Budowanie i podtrzymywanie długotrwałej...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i social media

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Tworzenie angażujących treści i publikowanie postów. Wykonywanie zdjęć i krótkich filmów na potrzeby social mediów. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Moderowanie komentarzy i interakcja z użytkownikami. Poszukiwanie nowych możliwości rynkowych i budowanie relacji biznesowych.
  • Przedstawiciel Firmy

    Transgourmet Polska   Piaseczno    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: analiza i planowanie współpracy z Klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych Klientów, cykliczne wizyty u Klientów.
  • PRO MATCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    specjalista junior / mid / senior / ekspert  umowa o pracę / zlecenie / agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 15 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami; Prezentacja oferty i prowadzenie rozmów handlowych; Doradztwo w zakresie doboru odpowiednich rozwiązań dla klienta; Negocjowanie warunków współpracy i finalizowanie umów; Realizacja celów sprzedażowych oraz raportowanie...
  • Account Manager

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Codzienny kontakt i bieżące wsparcie dla pracowników tymczasowych w Niemczech. Zarządzanie bazą pracowników, w tym: układanie grafików, urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia i rozliczenia. Regularny kontakt z klientami niemieckimi, budowanie relacji biznesowych i dbanie o jakość współpracy....
  • Customer Service Specialist with Ukrainian - popular clothing brand

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat   32,68 zł brutto/godz.  rekrutacja online
    8 godz.
    Customer service for a well-known clothing brand and maintaining the highest quality of customer service in line with project standards;Efficient customer contact through phone, email, social media, live chat. On Sundays, there is a break from phone calls; only chat is supported;Positive,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Handlu z j. czeskim

    MOBI Sp. z o.o.   Wrocław, Krzyki    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twoje Zadania Obsługa kluczowych klientów w zakresie tworzyw sztucznych. Prowadzenie działań handlowych i sprzedażowych (szczegóły ustalane indywidualnie). Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z rynkami czesko-języcznymi.
  • Specjalista ds. Sprzedaży Nieruchomości

    Klient portalu Praca.pl   Olsztyn    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  umowa agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 50 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    8 godz.
    Dołącz do naszego zespołu w biurze nieruchomości reprezentującym globalną markę, i rozpocznij swoją karierę jako międzynarodowy agent nieruchomości! Praca odbywa się w całym województwie Warmińsko-Mazurskie.
  • Koordynator / Koordynatorka wsparcia pacjenta

    Jutro Medical Sp z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    8 godz.
    Opis stanowiska: Umawianie wizyt i obsługa pacjentów w zakresie POZ oraz innych usług medycznych; Telefoniczne, mailowe i czatowe wsparcie pacjentów w rozwiązywaniu problemów; Budowanie trwałych relacji z pacjentami poprzez programy concierge; Pomoc w korzystaniu z aplikacji medycznej;...
  • Konsultant / Konsultantka Techniczna ds. Chłodnictwa

    DTH Selection Sp. z o.o.   Sękocin Nowy, k. Warszawy    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Zakres Zadań Sprzedaż profesjonalnych komponentów chłodniczych (armatura, sprężarki, systemy monitoringu) do klientów B2B (instalatorzy). Dobór techniczny urządzeń i przygotowywanie bilansów ciepła. Tworzenie ofert dostosowanych do wymagań klienta i zapewnianie wsparcia technicznego....
  • Doradca / Doradczyni klienta z uprawnieniami UDT

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Łódź, Jana Karskiego 5    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów; budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji;...
  • Handlowczyni / Handlowiec D2D

    INTERNET UNION SA   Wrocław    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   2 100 - 15 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    aktywna sprzedaż usług telekomunikacyjnych klientom indywidualnym, pozyskiwanie nowych klientów na powierzonym terenie, obsługa leadów i podpisywanie umów, praca w terenie oraz okazjonalnie w biurze.
  • Travel Advisor with Polish Expertise

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    8 godz.
    Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality. Delivering Exceptional Experiences: Your proactive, patient...
  • Doradca Optyczny

    Klient portalu Praca.pl   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Kompleksowa obsługa klienta i zapewnienie wysokich standardów doświadczenia klienta. Sprzedaż i doradztwo w zakresie doboru opraw i soczewek korekcyjnych. Prowadzenie dokumentacji klienta. Dbanie o prezentację produktów w salonie. Uczestnictwo w szkoleniach produktowych i kompetencyjnych....
  • Customer Service Advisor mit Deutschkenntnissen

    Concentrix   Katowice, Centrum    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    9 godz.
    Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat; Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und Reklamationsfällen; Pflege und Aktualisierung von Kundendaten im System; Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen zur schnellen Problemlösung; Bereitstellung von Informationen zu...
  • BUSINESSFIRST Sp. z o.o.
    specjalista mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 24 998 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Jeżeli sprzedaż daje Ci energię, lubisz kontakt z przedsiębiorcami i chcesz realnie wpływać na rozwój firm, znajdziesz u nas idealne środowisko do rozwoju. Wspólnie z ING Bankiem Śląskim wspieramy przedsiębiorców nowoczesnymi rozwiązaniami finansowymi, a naszym partnerom oferujemy...
  • Lider elektroniki z j. niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    9 godz.
    odbieranie połączeń od niemieckojęzycznych klientów; pomoc w sprawach napraw, gwarancji, części i drobnych usterek; szukanie rozwiązań na odległość; dobieranie produktów do klienta w odpowiedzi na jego potrzeby; praca z systemem CRM;
  • Customer service specialist in the automotive industry with German

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   7 200 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    9 godz.
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Italian

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    9 godz.
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience....
  • Kundendienstspezialist im Bankwesen mit Deutschkenntnissen

    Concentrix   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Ihre Mission: Unterstützung der Kunden bei finanziellen Herausforderungen an vorderster Front; Finden von Lösungen und Bereitstellung erstklassigen Services; Aufbau von Beziehungen und positiven Erfahrungen; Zusammenarbeit im Team, um jeden Tag erfolgreich zu gestalten;
  • Customer Technical Support Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    9 godz.
    Customer Support: Handling calls and emails, assisting in resolving technical issues. Problem Solving: Using your technical expertise to find quick solutions for customers. Data Entry: Ensuring accuracy when inputting information into the system to maintain smooth processes. Building Relationships:...
  • Doradczyni / Doradca ds. Sprzedaży

    Horton Sp. z o.o.   Dziekanów Polski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Zakres obowiązków: sprzedaż domków drewnianych letniskowych i saun, obsługa klientów telefoniczna, mailowa i bezpośrednia, profesjonalne doradztwo produktowe, prowadzenie negocjacji i finalizacja transakcji.
  • TTEC
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   10 000 - 10 001 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    What You’ll Do Are you results-focused and love to help others? Do you have a passion to maximize sales opportunities? In this role, you’ll work effectively to service, enhance and build relationships with current and future customers. Focused on achieving revenue quotas, you’ll provide...
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Obsługa klientów indywidualnych banku; Dobór spersonalizowanych rozwiązań i produktów finansowych; Sprzedaż produktów bankowych skierowanych do klientów detalicznych; Wsparcie w korzystaniu z bankowości internetowej; Intensywne działania na rzecz rozszerzenia bazy klientów; Utrzymanie...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Geotik sp. z o.o.   Wrocław, ul. Słubicka 18    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Specjalista ds. Obsługi Klienta 360 stopni w Geotik jest rolą, która łączy ze sobą obszary związane z procesem obsługi Klienta (realizacja zamówień od momentu złożenia przez Klienta do etapu dostarczenia rozwiązania przez dostawców), administracją i rozliczaniem procesu zakupowego...
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista (mid) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    10 godz.
    Wspieranie i realizacja strategii sprzedażowej mającej na celu wzrost biznesu i osiągnięcie założonych celów. Aktywne promowanie potencjału i usług firmy raz budowanie trwałych relacji z obecnymi i nowymi klientami. Samodzielne prowadzenie działań sprzedażowych, negocjacji i...
  • Specjalista ds. Technicznych

    Geotik sp. z o.o.   Wrocław, ul. Słubicka 18    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Wsparcie techniczne Klientów Biznesowych (kontakt telefoniczny, mailowy i bezpośredni), Analizę usterek i rozwiązywanie problemów technicznych Aktualizacja i konfigurowanie urządzeń GPS, sprawdzanie poprawności ich działania; Tworzenie własnych konfiguracji na podstawie warunków...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Koordynacji Zleceń Serwisowych

    TT-THERMO KING SP. Z O.O.   Rawa Mazowiecka, ul. Mszczonowska 36    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Twoja Rola: Pełen zakres obsługi klienta serwisu (osobistej, mailowej i telefonicznej). Zarządzanie przepływem zleceń: rejestracja, przekazanie technikom, finalizacja i rozliczenie. Odpowiedzialność za fakturowanie i kontrolę poprawności rozliczeń. Dbałość o aktualność i poprawność...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Edukacji Diabetologicznej (Pielęgniarka / Pielęgniarz)

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Identyfikowanie potrzeb i prowadzenie edukacji zdrowotnej pacjentów z cukrzycą. Świadczenie zaawansowanego wsparcia medycznego (II linia) w skomplikowanych przypadkach. Profesjonalna obsługa zapytań pacjentów za pośrednictwem telefonu oraz poczty e-mail. Gromadzenie, raportowanie i...
  • Business Development Representative with German and English

    TTEC   Kraków, Quattro Business Park 03    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   10 000 - 11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    What You'll be Doing Looking to build long term relationships as a trusted advisor? Do you have a passion to maximize sales opportunities over the long term? You'll deliver amazing customer service and uncover sales opportunities for our technology client's customers. With a consultative selling...

Oferty urzędu pracy

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.