Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 2103

  • Key Account Manager / Starszy Specjalista ds. Sprzedaży B2B

    Primagran Sp. z o.o.   Gdańsk, Olivia Business Center    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków budowanie marżowej sprzedaży za pośrednictwem narzędzi B2B (w tym budowanie bazy oraz praca na lejku sprzedaży) tworzenie strategii rozwoju programu lojalnościowego w kontekście realizowania celów biznesowych i jej implementacja; aktywne pozyskiwanie nowych...
  • Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami

    Private Corporate Consulting Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  tymczasowa/dodatkowa / część etatu   31,00 zł / godz. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    2 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
  • Specjalista ds. Handlu i Zaopatrzenia

    Dzida Jazgar Sp z o.o.   Katowice    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Zakres obowiązków: Planowanie zapotrzebowania na towary i analiza sprzedaży. Kontrola jakości i ilości produktów na magazynie. Dbanie o ekspozycję i świeżość towaru. Monitorowanie cen i rekomendowanie zmian. Obsługa systemu sprzedażowo-magazynowego.
  • Specjalista ds. rozwoju sprzedaży

    Poland Tokai Okaya Manufacturing Sp. z o.o.   Ostaszewo (pow. toruński, gm. Łysomice)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Opis stanowiska: analiza potrzeb obecnych klientów oraz działań konkurencji, skuteczne poszukiwanie nowych klientów oraz gromadzenie informacji o potencjalnych odbiorcach, przygotowywanie ofert handlowych i kalkulacji cenowo - kosztowych, budowanie długoterminowych, pozytywnych relacji z klientami.
  • Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i rozliczeń

    Vinderen Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków Wprowadzanie zamówień do systemu sprzedażowego. Weryfikacja danych klienta i warunków handlowych. Potwierdzanie dostępności towarów. Kontakt telefoniczny z klientami w sprawie rozliczeń. Realizacja i monitorowanie zamówień. Fakturowanie realizowanych zamówień....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 godz.
    Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
  • Asystent / Asystentka ds. wsparcia sprzedaży - telefoniczne umawianie spotkań

    Piotr Turczyński Consulting   Katowice    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    asystent  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Telefoniczne umawianie konsultantów z działu sprzedaży z nowymi klientami; Aktywne obdzwanianie potencjalnych klientów i wstępna prezentacja oferty; Ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz przekazywanie leadów do zespołu sprzedażowego; Realizacja celów miesięcznych; Systematyczna...
  • Handlowiec z językiem czeskim

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    1 godz.
    Rozwijanie bazy klientów w branży tworzyw sztucznych zarówno krajowych, jak i międzynarodowych.
  • End to End Planner – Material

    Imperial Brands PLC   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    PRINCIPLE ACCOUNTABILITIES Plan materials needed for production, including raw materials and components and maintain materials master data to ensure proper visibility in the systems. Ensure the timely availability of all necessary materials to meet production schedules. Collaborate with procurement...
  • Doradca Klienta (z j. duńskim)

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa, Wola    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Obsługa klienta w zakresie podróży. Doradztwo dotyczące lotów, produktów i usług online. Pomoc w zakupie biletów lotniczych. Wsparcie w trudnych sytuacjach podróżniczych. Kontakt z klientami przez telefon, czat i e-mail. Budowanie zaufania i relacji z klientami.
  • Key Account Manager / Starszy Specjalista ds. Sprzedaży B2B

    Primagran Sp. z o.o.   Gdańsk, Olivia Business Center    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków budowanie marżowej sprzedaży za pośrednictwem narzędzi B2B (w tym budowanie bazy oraz praca na lejku sprzedaży) tworzenie strategii rozwoju programu lojalnościowego w kontekście realizowania celów biznesowych i jej implementacja; aktywne pozyskiwanie nowych...
  • Doradca / Doradczyni klienta

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Kłodzko    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 850 - 6 100 zł brutto/mies.
    1 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów; budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji;...
  • Key Account Manager

    Elanders Polska Sp. z o.o.   Płońsk    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Zadania: Realizacja przydzielonych planów sprzedażowych; Samodzielne prowadzenie spotkań oraz negocjacji handlowych; Pozyskiwanie nowych klientów; Sporządzanie raportów sprzedaży; Raportowanie do bezpośredniego przełożonego;
  • Handlowiec

    Klient portalu Praca.pl   Turza (pow. zawierciański, gm. Łazy)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Budowanie i utrzymywanie relacji z stałymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych. Negocjowanie i realizacja planów sprzedażowych. Tworzenie ofert. Analizy rynkowe.
  • HR Solutions Group Sp. z o.o.
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Zakres obowiązków Pozyskiwanie nowych klientów w sektorze HoReCa oraz B2B, na podległym województwie. Utrzymywanie i rozwijanie relacji z obecnymi klientami – budowanie długofalowej współpracy w zakresie sprzedaży produktów mięsnych. Prezentowanie i promowanie oferty firmy, w tym...
  • Pracownik Działu Reklamacji

    Candellux Lighting Sp. z o.o.   Wołomin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Do Twoich obowiązków będzie należało: Przyjmowanie, rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń reklamacyjnych dotyczących reklamacji technologicznych i ilościowych, składanych przez klientów. Podejmowanie decyzji kwalifikacyjnych w zakresie sposobu obsługi poszczególnych zgłoszeń...
  • Pracownik biurowy z językiem szwedzkim

    Baltix.se sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Obowiązki kontakt ze szwedzkimi kontrahentami; organizacja podróży służbowych; wsparcie językowe pracowników przebywających w Szwecji; tłumaczenia; udział w targach branżowych na terenie Szwecji;
  • KYC Client Support Specialist with English

    Cryptocurrency Software Solutions   kujawsko-pomorskie    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 godz.
    Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko KYC Client Support Specialist, która będzie odpowiedzialna za: Wsparcie klientów anglojęzycznych poprzez e-mail, czat oraz telefon, Realizację codziennych zadań związanych z obsługą klienta, Rozpatrywanie reklamacji oraz obsługę...
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu
    1 godz.
    Pozyskiwanie nowych klientów i oferta ubezpieczeń (na życie, majątkowe, grupowe). Przygotowywanie indywidualnych ofert ubezpieczeniowych Spotkania z klientami. Doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań ubezpieczeniowych. Budowanie trwałych relacji z klientami. Rozwój umiejętności...
  • Doradca Handlowo-Techniczny

    Interhandler Sp. z o.o.   pomorskie    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Zadania: Sprzedaż osprzętów, opon i gąsienic, umów serwisowych, napraw, agregatów, najmów maszyn (BEZ SPRZEDAŻY MASZYN!) Obsługa Klientów na terenie 2 województw (woj. kujawsko-pomorskie i pomorskie) Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z bieżącymi klientami Wsparcie w...
  • Specjalista ds. obsługi klienta i wysyłek

    Planika Sp. z o. o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 100 - 6 700 zł brutto/mies.
    2 godz.
    Obsługa i realizacja zamówień; Przygotowanie niezbędnej dokumentacji transportowej (eksport, import) Monitorowanie dostaw i dbałość o terminowość dostaw; Współpraca z firmami transportowymi i agencjami celnymi; Współpraca z działami sprzedaży, magazynem i księgowością;
  • Customer Advisor with Spanish

    Concentrix   Warszawa, Wola    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   6 650 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Training starts on the 12th of May; Work 5 days a week on 8.5 hours shift (with1 hour break) - schedule between Mon-Fri 9:00-17:00. Available to work from our office in Warsaw for the first 6-9 months. After this time, there may be a possibility to work in hybrid model 50%. Be the 1st point of...
  • Key Account Manager

    Headcount Solutions Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów / Okęcie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert
    2 godz.
    Zakres odpowiedzialności: Utrzymywanie i rozwijanie relacji biznesowych z istniejącymi Klientami firmy; Pozyskiwanie nowych klientów oraz prowadzenie rozmów / spotkań sprzedażowych; Wspieranie działu sprzedaży przez przygotowywanie ofert i materiałów dla Klientów oraz zapewnienie...
  • Konsultant ds. Sprzedaży Produktów Finansowych z j. polskim

    GCC7 Services Ltd   Malta, St. Julians, Paceville   
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 400 - 14 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 godz.
    Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! Szukamy osoby z ambicją, która chce rozwijać się w finansach, ma pozytywne podejście i lubi zdobywać nowych klientów. Co będziesz robić: Obsługiwać klientów w Polsce, Opowiadać o plusach współpracy z nami, Dbac o dobre relacje z klientami i...
  • Doradca Klienta w branży bankowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Na co dzień będziesz: odpowiedzialny za stały kontakt z klientami, utrzymywał i budował długotrwałe relacje z klientami, odpowiedzialny za umawianie spotkań w placówkach banku, przedstawiał odpowiednio dobrane pod klienta propozycję oraz oferty, doradzać swoim Klientom. Jeżeli zatem:...
  • Konsultant ds. obsługi klienta z językiem czeskim (kontakt mailowy i telefoniczny)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na zapytania e-mailowe od klientów; Udzielanie rzetelnych informacji i rozwiązywanie zgłoszeń w sposób profesjonalny; Budowanie pozytywnych relacji z klientami; Współpraca z zespołem oraz realizacja wspólnych celów operacyjnych;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Jakości Współpracy z Partnerami

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  rekrutacja online
    2 godz.
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Realizacja wizyt kontrolnych w obiektach sportowych na terenie całego kraju oraz weryfikacja badań tajemniczego klienta; Analizowanie raportów dotyczących współpracy pod kątem realizacji warunków umowy; Promowanie zasady Fair Play wśród Partnerów...
  • Specjalista ds. turystyki

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Kalisz, Galeria Amber    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Poszukujemy entuzjastycznych, pozytywnie nastawionych osób lubiących podróże i różnorodność świata. Razem z nami zapewniaj ludziom wymarzone wakacje!
  • Specjalista ds. turystyki

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Lubin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Poszukujemy entuzjastycznych, pozytywnie nastawionych osób lubiących podróże i różnorodność świata. Razem z nami zapewniaj ludziom wymarzone wakacje!
  • Doradca Klienta ds. Exportu na rynek francuski

    SLODKIE sp. z o.o.   Warszawa, ul. Chełmżyńska 180H    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Jak wygląda Twój dzień? Przegląd nowych zapytań i przygotowanie ofert; Kontakt z klientami (telefonicznie, mailowo), negocjacje; Finalizowanie zamówień i follow-up; Współpraca z działem produkcji oraz zespołem sprzedaży; Zakres obowiązków: Sprzedaż produktów PREMIUM B2B – kontakt...
  • Mobilny Doradca Klienta

    GRUPA PZU   Leszno    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji w oddziale i terenie; Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert; Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in ubezpieczeniowych, emerytalnych, inwestycyjnych oraz bankowych; Realizacja celów...
  • Export Sales Specialist

    WILK ELEKTRONIK S.A.   Łaziska Górne    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 godz.
    Twoje zadania: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długofalowych relacji biznesowych; Realizacja strategii rozwoju sprzedaży na rynkach europejskich; Negocjowanie kontraktów, prowadzenie rozmów handlowych i prezentacji; Analiza rynków i identyfikacja nowych możliwości...
  • Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami

    Private Corporate Consulting Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  tymczasowa/dodatkowa / część etatu   31,00 zł / godz. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    2 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
  • Przedstawiciel Handlowy

    Zepter International   Warszawa    praca mobilna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków Jeśli myślisz o zwiększeniu swojego dochodu, chcesz zwiększyć swoje wynagrodzenie dołącz do nas i zostań Przedstawicielem marki ZEPTER; Pracując 30 godzin miesięcznie online i/lub offline możesz zarobić co najmniej wartość minimalnego wynagrodzenia krajowego;...
  • Pekao Direct Sp. z o.o.
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu poprzez zdalne kanały kontaktu (telefon, chat, mail) Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji...
  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi edukacyjnej

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Aktywnym pozyskiwaniem klientów i sprzedażą usług edukacyjnych (praca z ciepłą bazą leadów). Realizowaniem planów sprzedażowych oraz dbaniem o utrzymanie wysokiej jakości obsługi słuchaczy. Promowaniem oferty edukacyjnej w mediach...
  • Konsultant Biura Obsługi Klienta

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 132    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów firmy Symfonia zgodnie z obowiązującymi zasadami i procedurami wewnętrznymi; Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów firmy Symfonia; Udzielanie informacji o ofercie oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez klientów oraz partnerów;...
  • Pekao Direct Sp. z o.o.
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych; Realizację celów jakościowych oraz sprzedażowych; Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu;
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Marketingu B2B

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Planowanie/wsparcie i realizacja działań marketingowych przy taktycznych działaniach sił sprzedażowych dedykowanych dla klientów wysokich segmentów biznesowych (Large Accounts / Top Accounts). Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej dla grupy...
  • Business Development Representative with French-English

    TTEC   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    During a Typical Day, You'll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions; Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to close the sale while identifying and handling all sales opportunities;...
  • TTEC
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    What You’ll Do Are you results-focused and love to help others? Do you have a passion to maximize sales opportunities? In this role, you’ll work effectively to service, enhance and build relationships with current and future customers. Focused on achieving revenue quotas, you’ll provide...
  • TTEC
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    What You’ll Do Are you results-focused and love to help others? Do you have a passion to maximize sales opportunities? In this role, you’ll work effectively to service, enhance and build relationships with current and future customers. Focused on achieving revenue quotas, you’ll provide...
  • Pracownik / Pracowniczka Działu Obsługi Klienta

    IKEA Retail sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu
    3 godz.
    Dostrzegasz potrzeby innych, zanim oni je zauważą? My dostrzegamy w Tobie wielki potencjał! Do naszego zespołu w dziale Obsługi Klienta szukamy osób, które z łatwością znajdują nić porozumienia z innymi, chcą zdobywać wartościowe doświadczenie i lubią codzienną pracę z ludźmi (i...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Młodszy Specjalista ds M.I.C.E.

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Twoje obowiązki: Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami i agentami; Przygotowywanie kalkulacji ofert wyjazdów dla grup i draftów umów związanych z realizacją usługi; Komunikacja z dostawcami usług w destynacjach dotycząca zakresu usług dla grup; Przygotowywanie...
  • Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły.
  • Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    NOWEL Sp. z o.o.   Legionowo    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa zamówień od klientów krajowych i zagranicznych w oparciu o analizę danych (m.in. dostępność towaru, lokalizacja, możliwości transportowe, reklamacje) Stały kontakt z klientem w sprawie realizacji zamówienia (m.in. zlecenia sprzedaży, dowody dostaw, faktury,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim

    ManpowerGroup   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Zakres obowiązków Obsługa klienta i zarządzanie zamówieniami: Będziesz głównym punktem kontaktowym dla wszystkich klientów, zapewniając doskonałą obsługę; Zarządzanie i koordynowanie całym procesem zamawiania we współpracy z zespołem ds. realizacji zamówień; Przygotowywanie...
  • Strategic Account Executive – Renewable Energy - Bilingual

    TTEC   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    What You’ll Do Are you interested in accelerating the growth of solar energy in EMEA? Do you have a passion to maximize sales opportunities? In this role, you’ll identify and secure partnerships to accelerate adoption, lead the charge in developing and executing a market strategy and negotiate...
  • Strategic Account Executive – Renewable Energy - with German

    TTEC   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    What You’ll Do Are you interested in accelerating the growth of solar energy in EMEA? Do you have a passion to maximize sales opportunities? In this role, you’ll identify and secure partnerships to accelerate adoption, lead the charge in developing and executing a market strategy and negotiate...

Oferty urzędu pracy

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.