Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1741

  • Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa połączeń przychodzących; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Przedstawiciel handlowy

    AMEX   wielkopolskie    praca mobilna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 000 - 10 000 zł netto (+VAT)/mies.  Szukamy 4 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Budowa i obsługa rynku na podległym terenie. Branża budowlana - technika mocowań i wierceń.
  • Bank Pocztowy S.A.
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji; Realizacja celów sprzedażowych; Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi; Operacyjna obsługa Klientów...
  • Bank Pocztowy S.A.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  •  
  • Bank Pocztowy S.A.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Specjalista ds. badań satysfakcji klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  część etatu / pełny etat  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Jakie są Twoje nowe ciekawe zadania? Zależy nam na osobach, które naprawdę lubią rozmawiać. Przygotowywać oferty „szyte na miarę” — czyli taką propozycję, która odpowiada potrzebom klienta. Wprowadzać dane do systemu – dokładność się przyda! Być aktywnym graczem w sprzedaży...
  • Kierownik Projektów (KAM)

    Innovative Facility Management Polska Sp. z o. o.   zachodniopomorskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami (Key Account Management): budowanie długotrwałych i partnerskich relacji z kluczowymi klientami, zrozumienie ich strategicznych celów i potrzeb. Rozwój biznesu i identyfikacja nowych możliwości: aktywne...
  • Mitarbeiter/in für Kundenbetreuung und Personaleinsatzplanung

    Carework Plus Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Gliwice    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Standort: Gliwice, Polen; Arbeitszeit: Vollzeit; Arbeitsweise: Telefonisch – Du betreust unsere Kunden & Betreuungskräfte in Deutschland; Arbeitsmodell: Hybrid – Büro & Homeoffice möglich; Branche: Soziale Dienstleistungen (Alltagsbegleitung nach § 45a SGB XI – kein Vermittler, keine...
  • Loading Systems Polska Sp. z o.o.
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Czym będziesz się zajmował? realizowanie celów sprzedażowych poprzez obsługę kluczowych partnerów biznesowych; prowadzenie działań handlowych od przygotowania ofert po finalizację zamówień budowanie i rozwijanie relacji z inwestorami, projektantami oraz wykonawcami; monitorowanie...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Reprezentuj znaną markę sprzętu elektronicznego, pomagając klientom poprzez telefon. Obsługuj gwarancje i koordynuj procesy naprawcze. Organizuj zwroty, przyjęcia, reklamacje, aby zapewnić jak najlepszą obsługę klienta. Poprowadź klientów przez cały proces zakupowy odpowiadając na...
  • Konsultantka / Konsultant telefoniczny z j. niemieckim

    Carework Plus Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Gliwice    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Twoje zadania: Obsługa klienta z Niemiec telefonicznie i pisemnie, Organizacja pracy opiekunów w Niemczech, Współpraca z niemieckimi planistami i doradcami klienta, Nadzór nad dokumentacją cyfrową i rejestrowaniem czasu pracy, Planowanie urlopów i koordynacja pracy opiekunów, Zapewnienie...
  • Konsultant ds. obsługi klienta bankowego (język niemiecki)

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami niemieckojęzycznymi w zakresie usług bankowych; Pomoc w logowaniu do konta, obsłudze płatności oraz korzystaniu z aplikacji mobilnej; Wspieranie klientów w sytuacjach wymagających blokady lub odblokowania kart; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy...
  • Konsultant / Konsultantka ds. Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Bełchatów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej.
  • Inżynier Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Małkowo    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Analiza rynku i wsparcie w tworzeniu strategii sprzedaży usług serwisowych. Aktywne pozyskiwanie zapytań i przygotowywanie kompleksowych ofert handlowych (kalkulacje, arkusze cenowe). Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, także w języku angielskim. Budowanie i utrzymywanie...
  • Doradca Klienta

    Stanisław Mazurek   Poznań, ul. Towarowa 37    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 20 000 zł netto (+VAT)/mies.
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków Profesjonalna obsługa klientów indywidualnych i biznesowych, Doradztwo w zakresie produktów i usług oferowanych przez firmę, Budowanie długotrwałych relacji z klientami, Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, Prowadzenie spotkań i prezentacji, Monitorowanie rynku i...
  • Account Manager

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Radom    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę; cały etat. Twoje zadania: pozyskiwanie nowych klientów głównie na terenie Radomia i okolic. przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji i uzgadnianie warunków współpracy z klientami, utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji biznesowych z...
  • DTH Selection Sp. z o.o.
    specjalista senior / mid / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 18 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Obowiązki: Techniczny dobór urządzeń do automatyzacji procesów (armatura regulacyjna, zawory bezpieczeństwa, przepływomierze). Rozwój relacji handlowych i obsługa obecnych klientów firmy. Opracowywanie wstępnych koncepcji rozwiązań i konsultacje techniczne. Monitoring dostaw do...
  • Timac Agro Polska Sp. z o.o.
    specjalista junior / mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Miejsce pracy: praca mobilna / cała Polska Twoje obowiązki: Szkolenie i wsparcie merytoryczne dla zespołów sprzedażowych. Realizacja wizyt u hodowców razem z doradcami techniczno-handlowymi. Bezpośrednia sprzedaż produktów zootechnicznych grupie klientów. Reprezentowanie firmy na eventach...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji
  • Specjalistka / Specjalista Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat   32,68 zł brutto/godz.  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Profesjonalna obsługa klientów znanej marki odzieżowej zgodnie z obowiązującymi standardami; Kontakt z klientami przez telefon, e-mail, media społecznościowe i czat na żywo; Udzielanie rzetelnych i precyzyjnych informacji w odpowiedzi na pytania i zgłoszenia; Aktywna współpraca z...
  • Customer Support Specialist with German – Customer Support Rockstar

    Foundever   Gdańsk   
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   49,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    At Foundever, you will: Communicate daily (by phone and email) with customers from the German market, Support clients with travel- and booking-related inquiries, Ensure every customer ends the conversation with a smile, Work with a friendly, supportive team that truly loves what they do, Have a real...
  • Customer Advisor with Swedish

    Concentrix   Warszawa   
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
  • Elis Textile Service Sp. z o.o. Sprawdzona firma
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Zadania: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie współpracy z obecnymi partnerami; Umawianie i prowadzenie spotkań handlowych w terenie; Prezentowanie ofert i doradztwo w zakresie urządzeń higienicznych; Wspieranie klientów w obsłudze posprzedażowej oraz serwisie produktów;...
  • Specjalista ds. sprzedaży z językiem niemieckim (B2B)

    Concentrix   Lublin    praca zdalna
    specjalista junior / mid  kontrakt B2B  pełny etat   45,00 zł netto (+VAT)/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Obsługa klienta w branży telekomunikacyjnej - klienci indywidualni, posiadacze telefonów i abonamentów. Połączenia przychodzące; Aktywna sprzedaż usług klienta; Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Doradca / Doradczyni ds. Sieci Partnerskiej

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    rozwijanie i zarządzanie siecią partnerów w ramach platformy benefitowej; pozyskiwanie nowych współpracowników biznesowych i negocjowanie warunków handlowych; przygotowywanie promocji oraz dbałość o atrakcyjność ofert dostępnych dla użytkowników; analiza sprzedaży benefitów i...
  • Konsultant / Konsultantka ds. Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat   32,68 zł brutto/godz.  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Obsługa klientów w kanale telefonicznym, mailowym, czatowym i social media; Profesjonalne podejście do klienta i rozwiązywanie jego problemów; Aktywna współpraca z zespołem i wsparcie kolegów w codziennych zadaniach; Kontrola zgłoszeń i utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów;...
  • Concentrix
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Stellenbeschreibung: Du beantwortest telefonisch Kundenanfragen, bietest allen Kunden professionelle und kompetente Unterstützung auf höchstem Niveau an und präsentierst den Kunden die aktuellen Promotionen; Du erläuterst die Vorteile und Funktionen von Produkten; Du verfolgst und erreichst die...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Reklamacji i Serwisu

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 800 - 7 700 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Zakres Obowiązków: Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji. Rejestracja urządzeń w programie serwisowym i prawidłowe wypełnianie dokumentacji. Tworzenie dokumentacji zdjęciowej reklamowanych urządzeń. Przygotowanie urządzeń do pakowania, wysyłki oraz wydawanie ich...
  • Specjalista / Specjalistka ds. E-commerce Marketplace

    Red Bird Sp. z o.o.   Konstantynów Łódzki, ul. Łódzka 27/29    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 11 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Obowiązki Tworzenie i ulepszanie oferty produktowej dedykowanej dla platform Marketplace. Prowadzenie projektów uruchomieniowych nowych kanałów i produktów. Analiza potencjału rynkowego, kosztów i opłacalności nowych działań sprzedażowych. Identyfikowanie trendów i wdrażanie innowacji...
  • Doradczyni Techniczno-Handlowa / Doradca Techniczno-Handlowy ds. Oświetlenia

    Klient portalu Praca.pl   Masów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 godz.
    rozwijanie sieci współpracy z partnerami wykonawczymi, instalacyjnymi i projektowymi na podległym obszarze; prowadzenie rozmów handlowych oraz wsparcie techniczne klientów na etapie doboru rozwiązań; doradzanie w zakresie planowania i zastosowania systemów oświetleniowych; realizowanie...
  • Doradca Handlowy B2B

    INTERNET UNION S.A.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 15 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Aktywne pozyskiwanie Klientów, promowanie oferty i marki usług SEEV; Współpraca z zespołem; Sprzedaż usług – podpisywanie umów; Rozwijanie swoich umiejętności sprzedażowych; Raportowanie wyników sprzedaży;
  • Account Manager

    Portal Praca.pl Sprawdzona firma   Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Zadania: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez kontakt: telefoniczny, mailowy oraz spotkania; Monitorowanie klientów pod kątem prowadzonych działań rekrutacyjnych; Badanie potrzeb klientów i proponowanie rozwiązań z zakresu usług rekrutacyjnych; Budowanie i rozwijanie relacji...
  • Marketplace Manager

    Red Bird Sp. z o.o.   Konstantynów Łódzki, ul. Łódzka 27/29    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 11 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie i doskonalenie ofert na marketplace, Zarządzanie projektami uruchamiania nowej sprzedaży na platformach marketplace, Analiza potencjału sprzedaży i kosztów uruchomienia nowej oferty, Analizowanie trendów rynkowych i opracowywanie nowych rozwiązań...
  • Finance Business Partner

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Zakres Obowiązków Przygotowywanie kluczowych analiz (rentowność, koszty, KPI) oraz zamknięć miesiąca. Ocena opłacalności rabatów, promocji i warunków handlowych (zarządzanie marżą). Tworzenie budżetów, prognoz (forecastów) oraz monitorowanie odchyleń. Bezpośrednie wsparcie...
  • Timac Agro Polska Sp. z o.o.
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    5 godz.
    Teren pracy: 2-3 powiaty Twoja Misja: Budowanie partnerskich relacji z Rolnikami; Analiza upraw/hodowli i doradztwo techniczne; Sprzedaż rozwiązań wspierających efektywność gospodarstw; Osiąganie celów sprzedażowych z zachowaniem jakości obsługi;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z Językiem Chorwackim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Świadczenie najwyższego poziomu obsługi klienta za pośrednictwem czatu, poczty elektronicznej oraz połączeń telefonicznych. Udzielanie wsparcia pacjentom korzystającym ze specjalistycznego sprzętu medycznego. Odbieranie połączeń przychodzących oraz realizowanie celów wyznaczonych przez...
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi i Sprzedaży Harmonia w Contact Center

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 94    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    6 godz.
    Praca w wewnętrznym Contact Center Grupy LUX MED przy Alejach Jerozolimskich 94 w Warszawie. Praca w wymiarze pełnego etatu. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie. Twoją rolą będzie: aktywna sprzedaż usług z zakresu psychologii i psychiatrii dostosowanych do potrzeb...
  • Specjalistka / Specjalista ds. części zamiennych

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Jaktorów, ul. Potockiego 1 A    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  rekrutacja online
    6 godz.
    Umowa na zastępstwo min. 1,5 roku Jaktorów ul. Potockiego 1A Zespół Szymona Michałowskiego Zadania: Praca w 3 -osobowym zespole; Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów, również wewnętrznych; Analiza i weryfikacja zgłoszeń Klientów; Proponowanie rozwiązań mające na celu sprawne i...
  • Prudential Polska Sp. z o.o. Sprawdzona firma
    specjalista mid / junior  kontrakt B2B  pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu przy wsparciu solidnej marki, pozyskiwanie Klientów, sprzedaż ubezpieczeń na życie, organizacja własnej aktywności i kalendarza spotkań.
  • Doradca / Doradczyni klienta

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Piaseczno, ul. Puławska 46    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów; budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. zakupów FMCG

    Lewiatan - P.H.U. Zachęta sp. z o.o. sp.k.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko
    7 godz.
    Opis stanowiska prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i ustalanie warunków współpracy; planowanie oraz realizacja działań zakupowych w przypisanych kategoriach; zarządzanie asortymentem i polityką promocyjną; analiza wyników sprzedaży i przygotowywanie raportów kategorii;...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta Ukraińskojęzycznego

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat   32,68 zł brutto/godz.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    7 godz.
    obsługa klientów znanej marki modowej zgodnie ze standardami jakości; kontakt z klientami przez telefon, e-mail, media społecznościowe i czat (w niedziele tylko czat) udzielanie rzetelnych informacji, pomoc przy zgłoszeniach i bieżących problemach; dbanie o pozytywną komunikację i wysoki...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Doradca / Doradczyni klienta z uprawnieniami UDT

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Łódź, Jana Karskiego 5    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów; budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji;...
  • Sales Representative B2B (rynek CE / muzyka)

    Audiostacja sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Zakres obowiązków: opieka nad klientami B2B (sklepy muzyczne, foto/video, komputerowe, Hi-Fi, gaming, sieci handlowe) codzienna, aktywna współpraca z odbiorcami w całej Polsce; realizacja planów sprzedażowych i działań ekspansyjnych; wizyty handlowe u klientów i budowanie relacji;...
  • Handlowiec

    Audiostacja sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Wybrany kandydat/kandydatka zajmować się będzie sprzedażą produktów z naszej oferty klientom biznesowym (dealerom). Zakres obowiązków będzie następujący: Opieka nad wybranymi klientami B2B (sklepy muzyczne, foto/video, komputerowe, Hi-Fi, gamingowe, sieci handlowe itp.) Aktywna codzienna...
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    Czan Sp z o.o.   Garwolin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klientów zainteresowanych zakupem mieszkań oraz wynajmem lokali usługowych; Nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji z klientami; Kompleksowe prowadzenie klienta przez proces sprzedaży – od pierwszego kontaktu po finalizację transakcji;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. eksportu z językiem portugalskim

    RADWAG Wagi Elektroniczne   Radom, ul. Toruńska 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Miejsce pracy: RADWAG – siedziba główna w Radomiu, ul. Toruńska 5. Zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami i dystrybutorami, sprzedawanie produktów i usług znajdujących się w ofercie handlowej przedsiębiorstwa, realizowanie formalnych...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Sprzedaży

    REMONDIS Sp. z o.o.   Polkowice, ul. Jana Wyżykowskiego 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Zakres obowiązków: Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami; prowadzenie rozmów handlowych. Przygotowywanie ofert, umów i aneksów; udział w przetargach. Realizacja planu sprzedaży; raportowanie wyników. Działania marketingowe zgodne z polityką firmy; monitorowanie rynku i konkurencji.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta w Bankowości z językiem niemieckim

    Concentrix   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Zadania: Wsparcie klientów w zakresie produktów i usług bankowych. Rozwiązywanie problemów klientów i zapewnianie wysokiej jakości obsługi. Budowanie pozytywnych relacji i doświadczeń klientów. Współpraca w zespole w celu osiągania codziennych celów.
  • Doradca Handlowy / Doradczyni Handlowa z j. czeskim

    MOBI Sp. z o.o.   Wrocław, Krzyki    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Opis stanowiska Poszukujemy osób gotowych na rozwój i pracę na rynkach zagranicznych.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    9 godz.
    Opis stanowiska bieżąca współpraca z zespołem sprzedaży przy obsłudze przydzielonego portfela klientów; kontakt mailowy i telefoniczny z klientami biznesowymi w sprawach operacyjnych; prowadzenie spraw administracyjnych związanych z obsługą klientów; praca w systemach sprzedażowych oraz...

Oferty urzędu pracy

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.