Praca.pl Praca Sprzedaż / Obsługa klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1668

  • Elektronikberater mit Deutsch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Deine Aufgaben: Du nimmst die Anrufe von deutschsprachigen Kunden entgegen, Leistest Hilfe bei Garantieleistungen, Ersatzteilen und kleineren Defekten, Suchst aus der Ferne nach Lösungen (damit der Servicetechniker eine Verschnaufpause einlegen kann), Stimmst Produkte mit Kunden ab, um deren...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska Sprawdzona firma   Swadzim, CH Auchan    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 50% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 50% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Doradca / Doradczyni klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Odbieranie połączeń od klientów niemieckojęzycznych; Asystowanie w rozwiązywaniu problemów związanych z gwarancjami oraz w dostarczaniu części zamiennych i naprawach; Dostosowywanie produktów do potrzeb klientów; Praca z systemem CRM;
  • Specjalista ds. sprzedaży eksportowej

    BSP Bracket System Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Praga-Południe    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Twoje zadania: Obsługa sprzedaży zagranicznej (cały świat) Sporządzanie dokumentacji handlowej: oferty, zamówienia, zlecenia transportowe, dokumenty magazynowe, faktury, odprawy; Monitoring realizacji zamówień; Dbanie o właściwy obieg dokumentów; Współpraca z dostawcami; Utrzymywanie...
  •  
  • Specjalista ds. handlowych – Dywizja Serwisu

    Rockfin S.A.   Małkowo    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za: Analizę rynku i wsparcie strategii sprzedaży usług serwisowych, Pozyskiwanie zapytań, wykonywanie arkuszy cenowych oraz przygotowanie ofert handlowych, Udział w rozmowach i negocjacjach handlowych – także w jęz.angielskim, Budowanie i utrzymywanie...
  • Specjalista ds. Sprzedaży Międzynarodowej

    Praca.pl   Warszawa, Praga-Południe    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 godz.
    OPIS STANOWISKA realizowanie sprzedaży na rynkach zagranicznych oraz przygotowanie dokumentacji handlowej; sporządzanie ofert, faktur, zamówień i dokumentów transportowych; monitorowanie statusu zamówień oraz pilnowanie poprawnego obiegu dokumentów; współpraca z dostawcami i wsparcie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Zakupów

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Realizacja kompletnych procesów zakupowych materiałów niezbędnych do przeglądów samolotów. Aktywne wyszukiwanie, audytowanie i ocena nowych oraz obecnych dostawców materiałów i części lotniczych. Monitorowanie terminowości i przebiegu realizacji wszystkich złożonych zamówień....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Sprzedaży i Logistyki

    DTH Selection Sp. z o.o.   Sękocin Nowy, koło Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 000 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Kluczowe Obowiązki Kompleksowa obsługa zamówień klientów (krajowych i zagranicznych). Organizacja i koordynacja transportu krajowego i międzynarodowego (drogowy, morski, lotniczy). Współpraca z firmami kurierskimi, spedytorami oraz agencjami celnymi. Obsługa pełnej dokumentacji:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Turystyki z językiem greckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    1 godz.
    Obsługa klienta za pomocą różnych kanałów komunikacji (telefon, chat, email). Dostarczanie wyjątkowych doświadczeń poprzez wyrozumiałość i dokładność. Ochrona wrażliwych informacji z profesjonalizmem, budowanie zaufania. Praca w zespołowym, dynamicznym środowisku.
  • Specjalistka / Specjalista ds. części zamiennych (TCOK)

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Jaktorów, ul. Potockiego 1 A    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  rekrutacja online
    1 godz.
    Umowa na zastępstwo min. 1,5 roku Jaktorów ul. Potockiego 1A Zadania: Praca w 3 -osobowym zespole; Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów, również wewnętrznych; Analiza i weryfikacja zgłoszeń Klientów; Proponowanie rozwiązań mające na celu sprawne i terminowe zaspokojenie potrzeb...
  • Opiekun / Opiekunka Rejestracji i Kontaktów z Pacjentem

    NZOZ MEDREM-POLIKLINIKA SP. Z O.O.   Opole, ul. Katowicka 55    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 300 - 6 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    kompleksowa obsługa pacjentów – telefoniczna i bezpośrednia; przyjmowanie zgłoszeń, zapisywanie wizyt oraz prowadzenie terminarzy; aktualizacja danych w systemach i przygotowywanie podstawowych zestawień; realizacja działań wspierających sprzedaż usług medycznych; dbanie o zachowanie...
  • Columbus Energy S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 godz.
    Zadania Sprzedaż kompleksowego portfolio produktów OZE (fotowoltaika, pompy ciepła, magazyny energii). Pozyskiwanie klientów indywidualnych, w tym z wykorzystaniem dotacji i platformy Marketplace. Realizacja planów sprzedażowych oraz zarządzanie powierzonym portfelem klientów. Nawiązywanie...
  • Columbus Energy S.A.
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 godz.
    Obowiązki: Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych z wykorzystaniem dostępnych programów dotacyjnych, Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych, Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, Zarządzanie portfelem klientów i realizacja celów sprzedażowych, Praca z...
  • DTH Selection Sp. z o.o.
    specjalista senior / mid / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 18 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Obowiązki: Techniczny dobór urządzeń do automatyzacji procesów (armatura regulacyjna, zawory bezpieczeństwa, przepływomierze). Rozwój relacji handlowych i obsługa obecnych klientów firmy. Opracowywanie wstępnych koncepcji rozwiązań i konsultacje techniczne. Monitoring dostaw do...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji
  • Konsultant / Konsultantka Podróży z Językiem Holenderskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    2 godz.
    udzielanie wsparcia klientom w języku holenderskim i angielskim przy rezerwacjach i planowaniu podróży; odpowiadanie na pytania klientów poprzez telefon, czat i e-mail; tworzenie pozytywnych doświadczeń i profesjonalna obsługa klientów; dbałość o poufność danych i zgodność z...
  • Specjalista / Specjalistka Obsługi Klienta

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 800 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    2 godz.
    kontakt z klientami przez telefon, czat i e-mail, zarówno przy przychodzących, jak i wychodzących zgłoszeniach, udzielanie wsparcia i doradztwo w zakresie planowania podróży, zapewniając profesjonalną i spersonalizowaną obsługę, dbanie o bezpieczeństwo i poufność danych klientów,...
  • Konsultant / Konsultantka ds. Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Inowrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej.
  • Inżynier Sprzedaży Technicznej

    Praca.pl   Piaseczno    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zakres obowiązków: Monitorowanie rynku i aktywne poszukiwanie nowych szans sprzedażowych. Sprzedaż systemów pneumatycznego odbioru ścinki oraz systemów odpylania. Pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji B2B. Prowadzenie projektów od zapytania ofertowego do realizacji i...
  • Account Manager

    Portal Praca.pl Sprawdzona firma   Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zadania: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez kontakt: telefoniczny, mailowy oraz spotkania; Monitorowanie klientów pod kątem prowadzonych działań rekrutacyjnych; Badanie potrzeb klientów i proponowanie rozwiązań z zakresu usług rekrutacyjnych; Budowanie i rozwijanie relacji...
  • Przedstawiciel handlowy

    JAKMET   Sobienki, pow. otwocki, gm. Osieck    praca mobilna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    praca w terenie w rejonie polski północno-wschodniej. Twój zakres obowiązków Pozyskiwanie nowych klientów; Przygotowywanie ofert i kalkulacji; Budowanie długotrwałych relacji z klientami; Negocjowanie warunków handlowych z klientem; Realizacja zamówień oraz założonych wyników sprzedażowych;
  • Marketplace Manager

    Red Bird Sp. z o.o.   Konstantynów Łódzki, ul. Łódzka 27/29    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 11 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie i doskonalenie ofert na marketplace, Zarządzanie projektami uruchamiania nowej sprzedaży na platformach marketplace, Analiza potencjału sprzedaży i kosztów uruchomienia nowej oferty, Analizowanie trendów rynkowych i opracowywanie nowych rozwiązań...
  • Pracownica / Pracownik Działu Reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Frachtu Drobnicowego

    ManyHr   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Twoje Zadania: Aktywna sprzedaż usług transportu drobnicowego (LCL) na polskim rynku. Poszukiwanie i skuteczne pozyskiwanie nowych klientów B2B (importerzy, eksporterzy, dystrybutorzy). Obsługa zapytań ofertowych i rozwijanie współpracy z obecnymi klientami firmy. Prowadzenie negocjacji...
  • Doradca / Doradczyni ds. Klientów Biznesowych

    Doradcy Energetyczni Sp. z o.o.   Warszawa, Aleja Komisji Edukacji Narodowej 18    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   5 000 - 70 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Opis stanowiska: doradzanie firmom w wyborze najlepszych ofert energii elektrycznej i gazu dopasowanych do ich potrzeb; budowanie długofalowych relacji z klientami; pozyskiwanie nowych klientów z wykorzystaniem gotowych narzędzi wsparcia; realizacja celów sprzedażowych indywidualnie i zespołowo;
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska Sprawdzona firma   Kołobrzeg    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 60% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 40% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska Sprawdzona firma   Białystok, CH Biała    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 60% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 40% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Przedstawiciel Handlowy / Przedstawicielka handlowa B2B - branża beauty

    ManyHr   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  kontrakt B2B  pełny etat   15 000 - 20 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Kluczowe Obowiązki: Pozyskiwanie nowych klientów B2B (salony kosmetyczne, hurtownie, brow-masterzy). Prowadzenie negocjacji handlowych i przygotowywanie spersonalizowanych ofert. Budowanie i pielęgnowanie trwałych relacji z partnerami biznesowymi. Realizacja założonych planów sprzedaży i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Umawiania Spotkań

    Doradcy Energetyczni Sp. z o.o.   Warszawa, Aleja Komisji Edukacji Narodowej 18    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / agencyjna  pełny etat   5 000 - 5 500 zł brutto/mies.  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Opis stanowiska: nawiązywanie kontaktu telefonicznego z potencjalnymi klientami biznesowymi; przedstawianie firmy i jej oferty w zakresie optymalizacji kosztów energii i gazu; umawianie spotkań dla doradców energetycznych; budowanie pozytywnych relacji z klientami i aktualizacja bazy danych w...
  • Menedżer / Menadżerka ds. Rozwoju Sprzedaży w Branży TSL

    Elsen Logistyka Sp. z o.o. Sp. k.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Opis stanowiska: Identyfikowanie potencjalnych kontrahentów i nawiązywanie relacji handlowych. Ustalanie warunków współpracy oraz przygotowywanie umów z klientami. Realizacja strategii sprzedażowej obejmującej cele miesięczne i kwartalne. Udział w targach, spotkaniach branżowych i...
  • Account Manager

    MAOBI Group Sprawdzona firma   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Kluczowy Zakres Obowiązków Codzienne wsparcie i nadzór nad pracownikami tymczasowymi w Niemczech. Pełne zarządzanie bazą pracowników: grafiki, urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia, rozliczenia. Regularny kontakt z klientami niemieckimi, budowanie długofalowych relacji biznesowych. Aktywne...
  • Customer Advisor with Norwegian

    Concentrix   Warszawa   
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 5 pracowników
    4 godz.
    Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
  • Customer Advisor with Danish

    Concentrix   Warszawa   
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 5 pracowników
    4 godz.
    Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
  • Customer Advisor with Swedish

    Concentrix   Warszawa   
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  część etatu / pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników
    4 godz.
    Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
  • Ekovoltis Sp. z o. o.
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B
    4 godz.
    Obowiązki Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami z sektora biznesowego (B2B). Aktywne pozyskiwanie Klientów i rozwijanie własnego portfolio w powierzonym regionie. Przygotowywanie spersonalizowanych ofert na produkty energetyczne i gazowe. Prowadzenie profesjonalnych...
  • Doradca Handlowy / Doradczyni Handlowa z j. czeskim

    MOBI Sp. z o.o.   Wrocław, Krzyki    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Opis stanowiska Poszukujemy osób gotowych na rozwój i pracę na rynkach zagranicznych.
  • Doradca Techniczny / Doradczyni Techniczna (Branża Chłodnicza)

    DTH Selection Sp. z o.o.   Sękocin Nowy, k. Warszawy    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Kluczowe Obowiązki Sprzedaż urządzeń i komponentów chłodniczych (sprężarki, zawory, wymienniki, sterowniki) do instalatorów. Doradztwo techniczne i proponowanie optymalnych rozwiązań dla klienta. Przygotowywanie ofert handlowych i bilansów ciepła. Obsługa pełnego procesu sprzedaży i...
  • HARPE MARTA CICHARSKA
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Twoje Główne Obowiązki Aktywne pozyskiwanie nowych klientów z różnych branż i budowanie sieci kontaktów. Prowadzenie profesjonalnych rozmów i spotkań sprzedażowych. Badanie potrzeb klienta w celu dopasowania najlepszych rozwiązań ubezpieczeniowych. Budowanie długotrwałych relacji...
  • TBS Consulting Sprawdzona firma   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Zakres obowiązków: Systematyczne budowanie relacji z nowymi i obecnymi klientami (laboratoria przy zakładach produkcyjnych należących do branży: automotive, lotniczej, ogólno-mechanicznej, tworzyw sztucznych, medycznej, meblarskiej, chemicznej). Doradztwo techniczne w zakresie oferowanych...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Sprzedaży

    REMONDIS Sp. z o.o.   Polkowice, ul. Jana Wyżykowskiego 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Zakres obowiązków: Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami; prowadzenie rozmów handlowych. Przygotowywanie ofert, umów i aneksów; udział w przetargach. Realizacja planu sprzedaży; raportowanie wyników. Działania marketingowe zgodne z polityką firmy; monitorowanie rynku i konkurencji.
  • Klient portalu Praca.pl
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów biznesowych. Budowanie długofalowych relacji i prowadzenie negocjacji handlowych. Przygotowywanie spersonalizowanych ofert i finalizowanie kontraktów. Monitorowanie rynku transportowego i identyfikowanie możliwości biznesowych. Współpraca z...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Klientów Korporacyjnych w dziale Wsparcia Sprzedaży​

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    6 godz.
    Opis stanowiska bieżąca współpraca z zespołem sprzedaży przy obsłudze przydzielonego portfela klientów; kontakt mailowy i telefoniczny z klientami biznesowymi w sprawach operacyjnych; prowadzenie spraw administracyjnych związanych z obsługą klientów; praca w systemach sprzedażowych oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży Usług Rekrutacyjnych

    Portal Praca.pl Sprawdzona firma   Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)    praca zdalna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Codzienny kontakt z klientami telefoniczny, mailowy oraz poprzez spotkania online. Monitorowanie klientów pod kątem prowadzonych działań rekrutacyjnych oraz ich bieżących potrzeb. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie współpracy ze stałymi partnerami biznesowymi. Badanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży i Ofertowania (HVAC)

    Herbud Sp. z o.o.   Tarnów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Główne Zadania Przygotowywanie kompleksowych ofert handlowych dla klientów. Ścisła współpraca z Przedstawicielami Handlowymi. Telefoniczna oraz bezpośrednia obsługa klienta w biurze. Współpraca z producentami w celu realizacji zamówień i zapytań. Aktywne budowanie pozytywnego wizerunku...
  • Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów

    Tchibo Warszawa Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Opis Zadań Codzienne wsparcie Key Account Managerów w obsłudze kluczowych klientów. Bieżący kontakt z klientami w sprawach rozliczeń i planów promocyjnych. Obsługa administracyjna: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP, uzupełnianie danych. Przygotowywanie analiz, raportów i...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska Sprawdzona firma   Białystok, CH Hetmańska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Opiekunka / Opiekun Klubowicza

    Klient portalu Praca.pl   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  część etatu
    6 godz.
    nawiązywanie pozytywnych relacji z osobami korzystającymi z klubu; prezentowanie oferty karnetów i dodatkowych usług; udzielanie informacji o zajęciach, wydarzeniach i aktualnych akcjach promocyjnych; wsparcie kadry zarządzającej w codziennej organizacji pracy; współtworzenie treści na...
  • Konsultant / Konsultantka ds. Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Swadzim    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej.
  • Konsultant / Konsultantka ds. Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej.
  • Konsultant / Konsultantka ds. Sprzedaży

    Klient portalu Praca.pl   Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej.
  • Doradca Klienta ds. HoReCa

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków pozyskiwanie klientów gastronomicznych, a także utrzymywanie i rozwój współpracy, realizacja planów sprzedażowych, profesjonalna obsługa klientów, mająca cechy partnerstwa biznesowego, budowanie długotrwałych relacji z klientami, prezentacja oferty firmy zgodna ze standardami.

Oferty urzędu pracy

Praca Specjalista ds. obsługi klienta

Współczesny rynek jest coraz bardziej wymagający, a to z kolei stawia firmy przed ogromnym wyzwaniem: jak zdobyć i utrzymać lojalnych klientów? W odpowiedzi na ten problem kluczową rolę odgrywają specjaliści ds. obsługi klienta. Pełnią oni funkcję łącznika między przedsiębiorstwem a konsumentem. Ponieważ mają bezpośredni kontakt z klientem, to właśnie oni często najlepiej wiedzą, jakie są aktualne oczekiwania i wymagania klienteli firmy. Co więcej, specjaliści ds. obsługi klienta to również swego rodzaju strażnicy wartości marki, gdyż przekładają politykę firmy na realne działania w kontaktach z klientami indywidualnymi i partnerami korporacyjnymi. Praca na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta jest pełna wyzwań, a zakres obowiązków w każdym przedsiębiorstwie może być trochę inny. Bez wątpienia jednak kluczem do sukcesu w opiece klienta jest empatia, umiejętność przekonywania i negocjacji.  Jeśli interesuje Cię sektor sprzedażowy i usługowy, przyjrzyj się bliżej roli tego profesjonalisty, jego wieloaspektowym obowiązkom, napotykanych wyzwaniom oraz perspektywom rozwoju kariery w zmieniającym się świecie handlu i komunikacji. Zobacz także, jak znaleźć najlepsze oferty pracy na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim lub języku obcym. 

Charakterystyka zawodu

Specjalista ds. obsługi klienta to zawód, który wiąże się z bezpośrednim kontaktem z konsumentami oraz świadczeniem wszechstronnego doradztwa w zakresie usług i produktów nowym i aktualnym klientom firmy. Pracownik obsługi klienta to profesjonalista, którego codzienną pracą jest rozmowa z klientami poprzez różne kanały, np. przez telefon, czaty internetowe czy twarzą w twarz. Pozyskiwanie nowych odbiorców, bieżąca obsługa, utrzymywanie relacji z klientami, rozpoznawanie potrzeb klientów, przygotowanie krótkich analiz dotyczących grupy docelowej i prowadzenie aktywnych działań zmierzających do poprawy doświadczenia klienta to kluczowe zadania tego specjalisty. Niezwykle istotnym aspektem pracy jest też współpraca z innymi działami i pracownikami, no. kierownikiem ds. marketingu, specjalistą ds. sprzedaż, sprzedawcami czy magazynierami informującymi o bieżących stanach magazynowych i dostępności towarów.

W tej roli będziesz odpowiadać zwykle za przygotowywanie ofert handlowych, udzielanie informacji o produktach lub usługach oraz pomaganie w procesie realizacji zamówień. Współpracujesz też z handlowcami w zakresie realizacji planów sprzedażowych. Ponadto na każdym etapie wykonywania obowiązków będziesz odpowiedzialny za budowanie pozytywnego wizerunku firmy i czuwanie nad jej dobrym imieniem. 

Pracownicy często mają zagwarantowany elastyczny grafik pracy, który umożliwia im dopasowanie obowiązków zawodowych do swojego trybu życia. Jeśli interesuje Cię praca w dziedzinie sprzedaży internetowej oraz nawiązywanie trwałych relacji z klientami, nie wahaj się i zaaplikuj na wolne stanowiska, nawet jeśli nie masz żadnego doświadczenia w pracy z klientem, a Twój staż w sprzedaży ogranicza się do obsługi kasy fiskalnej albo roznoszenia ulotek na powierzonym terenie w czasie studiów. Mimo braku doświadczenia, masz bowiem sporą szansę na pracę. Popyt na pracowników obsługi klienta jest bardzo duży, a juniorzy zwykle współpracują ze starszymi konsultantami oraz odbywają wstępne bezpłatne lub płatne szkolenia wdrożeniowe. Miejscem pracy może być home office bądź siedziba firmy. Coraz więcej pracodawców proponuje też model hybrydowy pracy, informacji na ten temat szukaj w opisie stanowiska oferowanego przez pracodawcę. Specjalista ds. obsługi klienta zwykle może liczyć na benefity: służbowy telefon, ubezpieczenie zdrowotne, zniżki na produkty i usługi firmy czy wyjścia integracyjne.

Specjalista ds. obsługi klienta – jak zostać?

Droga do kariery specjalisty ds. obsługi klienta rozpoczyna się zazwyczaj od zdobycia odpowiedniego wykształcenia lub doświadczenia w obszarze komunikacji bądź sprzedaży. Atutem może być ukończenie studiów z dziedziny związanej z handlem i marketingiem, zwykle nie jest to jednak obligatoryjne. Co więcej, pracodawcy na to stanowisko chętnie przyjmują osoby, które wciąż się uczą na studiach czy nawet w szkole średniej. W profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, budowaniu z nim relacji najważniejsza jest bowiem charyzma, kreatywność i umiejętność szybkiej reakcji. Dlatego dla kandydata na to stanowisko tak istotne jest rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz zdolności do skutecznego rozwiązywania problemów. Osoby myślące o tym zawodzie mogą na przykład postawić na kursy z zakresu obsługi klienta, zdecydowanie warto też od razu znaleźć staż lub praktyki. Najszybciej nauczysz się realizować zadania w zakresie opieki nad klientem w praktyce.

Pracodawcy oczekują też od kandydatów umiejętności obsługi komputera, biegłości w biznesowych kontaktach mailowych, umiejętności posługiwania się ładną polszczyzną (bądź innym wymaganym językiem), które są przydatne np. w czasie przygotowywania ofert sprzedaży i mailingu do klientów.

Specjalista ds. obsługi klienta – predyspozycje zawodowe

Empatia, cierpliwość i umiejętność słuchania – to te cechy bez wątpienia wyróżniają dobrego specjalistę ds. obsługi klienta. Nieodzowna jest też zdolność do zachowania spokoju w sytuacjach stresowych i konfliktowych, a także uważność i elastyczność w dostosowywaniu się do różnorodnych typów klientów oraz nieraz zaskakujących sytuacji. Doskonale pasują do tego zawodu szczególnie ci, którzy czerpią satysfakcję z pomagania innym i znajdują satysfakcję w rozwiązywaniu problemów.

Jak wygląda praca specjalisty ds. obsługi klienta?

Najważniejszym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. To właśnie specjalista ds. obsługi klientów jest głosem firmy w bezpośrednim kontakcie z nimi. Udziela fachowej pomocy i świadczy kompleksowe doradztwo we wskazanym zakresie, np. wspierając klientów w procesie wyboru, udzielając odpowiedzi na pytania o produkty albo rozwiązując ewentualne problemy związane z zamówieniem. Specjalista ds. obsługi klienta ma za zadanie zagwarantować doskonałe doświadczenie zakupowe, realizując tym samym strategię firmy w utrzymaniu lojalności klientów.

Do kluczowych obowiązków specjalisty ds. obsługi klienta należą:

  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami,
  • doradzanie w zakresie produktów i usług przedsiębiorstwa,
  • udzielanie informacji na temat oferty firmy, procesu zakupów, polityki zwrotów i reklamacji, bieżących promocji,
  • obsługiwanie zapytań klientów przez telefon, e-mail, czat i inne komunikatory,
  • przygotowywanie spersonalizowanych ofert i prezentowanie ich klientom,
  • przyjmowanie skarg, reklamacji i rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z obsługą klienta,
  • monitorowanie opinii klientów i wdrażanie działań mających na celu poprawienie doświadczenia zakupowego,
  • współpracowanie z zespołem w celu doskonalenia obsługi klienta w firmie,
  • prowadzenie rzetelnej dokumentacji związanej z klientami,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klientów.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta to pracownik na początku ścieżki kariery w tej dziedzinie, który zazwyczaj wspiera doświadczonego kolegę (starszego specjalistę ds. obsługi klienta) lub przejmuje proste zgłoszenia od klientów i w ten sposób zdobywa doświadczenie. Jako osoba początkująca, musisz pamiętać, że zazwyczaj już od pierwszego dnia szkolenia w zawodzie będziesz mieć bezpośredni kontakt z klientem. Może to być nieco stresujące, ale to także doskonała okazja do nauki. Nie martw się, jeśli nigdy dotąd nie pracowałeś na podobnym stanowisku. O ile jesteś osobą charyzmatyczną, a także podejrzewasz, że posiadasz umiejętności sprzedażowe, po prostu aplikuj i spróbuj swoich sił. 

Telefoniczny doradca klienta – jak wygląda praca telekonsultanta?

Telefoniczny doradca klienta to osoba, która, jak sama nazwa wskazuje, pracuje w call center i udziela wsparcia klientom przez telefon. Pracownik na tym stanowisku powinien mieć doskonale rozwinięte umiejętności związane z komunikacją werbalną, a także umiejętność aktywnego słuchania i rozwiniętą empatię. Są one niezbędne, by precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta i udzielać odpowiednich wskazówek lub rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zawód ten coraz częściej wykonywany jest zdalnie.

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego pracuje przy komputerze i ma pośredni, najczęściej internetowy, kontakt z użytkownikami sieci odwiedzającymi stronę sklepu internetowego. Jest to ktoś, kto nie tylko odpowiada na pytania klientów, ale także pomaga w wyborze produktów, a także chociażby informuje o dostępności oraz prowadzi proces zamówień online. Jego praca odgrywa kluczową rolę w budowaniu pozytywnego doświadczenia zakupowego przez internet. Warto pamiętać, że specjalista ds. obsługi sklepu online czasami musi rozwiązywać prostsze problemy techniczne, a poważniejsze zgłaszać administratorom sklepu.

Doradca klienta ds. technicznych, czyli praca przy helpdesku

Doradca klienta ds. technicznych to ciekawy i przyszłościowy zawód. Specjalista ten pomaga klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z zamówieniami, produktami bądź usługami firmy. Głównym zadaniem osoby na tym stanowisku jest udzielanie wsparcia w zrozumiały sposób, pozbawiony technicznego żargonu, nawet jeśli tematy są skomplikowane. Udziela konkretnych wskazówek w taki sposób, by osoba niebędąca specjalistą mogła poradzić sobie z problemem samodzielnie.

Doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów

Kolejnym zawodem związanym z opieką klienta jest doradca klienta w zakresie reklamacji i zwrotów. Jest to ktoś, kto wspiera klientów, którzy z jakiegoś powodu są niezadowoleni z zakupionych produktów lub usług i w związku z tym chcą dokonać zwrotu albo reklamacji. Bardzo ważne, by doradca na tym stanowisku posiadał umiejętności rozwiązywania problemów w sposób zadowalający klienta i zgodny z polityką firmy. Powinien też być asertywny, uważny, ale również cechować się wysoką kulturą osobistą i opanowaniem w stresujących sytuacjach.

Opiekun klienta indywidualnego

Opiekun klienta indywidualnego to osoba odpowiedzialna za tworzenie i utrzymanie długoterminowych relacji z indywidualnymi klientami (czyli nie korporacyjnymi, reprezentującymi jakieś organizacje czy instytucje), zazwyczaj z wybranej grupy docelowej. Pracownik na tej posadzie ma za zadanie przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, profesjonalne doradzenie i zapewnienie spersonalizowanego wsparcia w procesie zakupowym.

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego

Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego z kolei zajmuje się budowaniem relacji z klientami biznesowymi (korporacjami, firmami, instytucjami, organizacjami non profit, stowarzyszeniami itp.). Celem tego specjalisty jest zrozumienie specyfiki działalności klienta, jak najbardziej konkretne zidentyfikowanie jego potrzeb i dostarczanie rozwiązań dopasowanych do tych wymagań. Osoba zajmująca to stanowisko powinna cechować się wysoką kulturą osobistą, asertywnością, nierzadko wymagana jest także dobra prezencja. Pracownik zwykle bierze udział w spotkaniach biznesowych, negocjacjach, musi być także otwarty na wyjazdy służbowe. Często stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta korporacyjnego jest uważane za kolejny stopień awansu po obsłudze klienta indywidualnego.

Customer service specialist, czyli opiekun klienta z językiem angielskim

Customer service specialist jest to specjalista do spraw obsługi klienta posługujący się językiem angielskim. W dobie globalizacji i rozwijania na coraz szerszą skalę międzynarodowych kontaktów biznesowych umiejętność komunikacji w języku angielskim jest często nieodzowna w pracy w firmach działających na ponadnarodowych rynkach. Pracownik na tym stanowisku ma szansę na pracę w międzynarodowej firmie w Polsce, a także rozwijanie kariery za granicą. Specjaliści ci zwykle mogą liczyć na znacznie wyższe wynagrodzenie od pracowników obsługi nieposługujących się w pracy językiem obcym.

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zależy od bardzo wielu czynników, takich jak chociażby stopień doświadczenia, obszar działania firmy oraz jej lokalizacja. Jednak praca w tej dziedzinie jest często atrakcyjnie wynagradzana, zwłaszcza w przedsiębiorstwach międzynarodowych i dużych korporacjach. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana pensji brutto dla tego specjalisty to 5140 zł miesięcznie.

Specjalista ds. obsługi klienta – perspektywy zawodowe

W dobie rosnącej konkurencji w praktycznie każdej branży sprzedażowej i usługowej obsługa klienta staje się strategicznym elementem dla rozwoju i promocji firm. Dlatego utalentowani specjaliści ds. obsługi klienta są wysoko cenieni i mają szerokie perspektywy rozwoju, zarówno w kierunku awansu na stanowiska kierownicze, jak i w kontekście zdobywania coraz bardziej wyspecjalizowanych kompetencji np. w wybranej dziedzinie. Stale pojawiają się też nowe propozycje dla specjalistów ds. obsługi klienta, a kandydaci mają do wyboru różnorodne stanowiska nawet w obrębie jednej organizacji.

Najnowsze oferty pracy dla konsultanta i konsultantki klienta

Oferty pracy w portalu Praca.pl dotyczące obsługi klienta, kierowane do pracowników branży handlowej, dotyczące stanowisk w sprzedaży usług, pojawiają się regularnie. Tutaj znajdziesz atrakcyjne oferty pracy dla specjalistów ds. obsługi klienta, a także m.in. specjalistek ds. obsługi klienta korporacyjnego, kasjerów, pracowników analizy danych marketingowych, handlowców, przedstawicieli medycznych i specjalistów ds. reklamy. Sprawdź wybrane oferty, zapoznaj się z zakresem obowiązków i aplikuj jednym kliknięciem! W serwisie Praca.pl dostępne są też oferty urzędu pracy oraz ogłoszenia z agencji zatrudnienia.

Specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta?

Podstawowym zadaniem specjalisty ds. obsługi klienta jest utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami indywidualnymi bądź korporacyjnymi, odpowiadanie na ich zapytania, rozwiązywanie bieżących problemów oraz udzielanie fachowych porad związanych z ofertą firmy. Specjalista obsługuje zapytania telefonicznie, e-mailowo lub osobiście. Ma także za zadanie precyzyjne rejestrowanie informacji w systemach teleinformatycznych.

  • Jakie umiejętności są ważne dla pracy specjalisty ds. obsługi klienta?

Praca specjalisty do spraw obsługi klienta wymaga przede wszystkim posiadania doskonałych umiejętności komunikacyjnych, empatii oraz zdolności do kreatywnego rozwiązywania problemów. Specjalista powinien być zarazem cierpliwy, potrafić działać w sytuacjach stresujących i elastycznie dostosowywać się do różnych typów klientów. Bardzo istotne w tej roli są oczywiście znajomość produktów lub usług firmy, a także umiejętność pracy w zespole oraz dobrze rozwinięte zdolności organizacyjne.

  • Jakie są perspektywy rozwoju kariery dla specjalisty ds. obsługi klienta?

Specjaliści ds. obsługi klienta mają bardzo różne możliwości rozwoju. Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta indywidualnego może prowadzić do awansu na stanowiska takie jak specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego, kierownik działu obsługi klienta, menedżer obszaru klienta czy chociażby zastępca kierownika sklepu. Co więcej, umiejętności zdobyte jako specjalista ds. obsługi klienta mogą się przydać w pokrewnych dziedzinach zawodowych, takich jak przykładowo marketing, PR, HR czy zarządzanie. Pracownicy mogą też specjalizować się w obsłudze klientów w określonych branżach czy sektorach jak marketing medyczny czy finansowo-bankowy, a to daje możliwość rozwoju kariery w wybranym kierunku.