Praca.pl Praca
administrative support

Praca administrative support

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 4

  • Administrative Support Specialist

    ManpowerGroup   Gdańsk    praca hybrydowa
    specjalista (mid)
    16 godz.
    Zadania: Administrowanie realizacją projektów; Ustalanie harmonogramów realizacji projektów; Współpraca z osobami realizującymi projekt; Wprowadzenie danych do systemu CRM/ERP; Wystawianie zleceń dla klientów; Przygotowywanie danych do faktur, nadzorowanie nad ich płatnością; Wymagania:...
  • Office Manager / Financial and HR Assistant

    REVERA Polska sp. z o.o   Warszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    REVERA Polska - consultancy support for technology companies in Poland and the EU. The international legal group REVERA has over 25 years of successful experience in the market and currently operates offices in fifths countries around the world - Poland, Cyprus, Georgia, Belarus and Kazakhstan. The...
  • Administrative Assistant

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Responsibilities: To provide general administrative support to the Group Medical Department; Daily administrative support to Project Specialist; To ensure that actions taken by the Chief Medical Officer and Group Head of Medical Audit are executed in a timely and efficient manner in administrative...
  • Administrative Assistant in Operational Response Division / Centre of Excellence for Combating Document Fraud

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    4 dni
    Duties and tasks linked to the post: to provide administrative support in general administrative procedures; to support the document flows and archiving; to support in drafting notes, letters, reports and follow ups on documents; to assist in the organisations of online, hybrid and physical meetings...