- Praca w 3 -osobowym zespole
- Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów, również wewnętrznych
- Analiza i weryfikacja zgłoszeń Klientów
- Proponowanie rozwiązań mające na celu sprawne i terminowe zaspokojenie potrzeb Klientów
- Kontakt pisemny z centralą w języku angielskim
- Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z techniczną obsługą klienta
- Język angielski – poziom średniozaawansowany (B1) – komunikacja pisemna/ustna
- Wykształcenie wyższe lub średnie techniczne
- Wiedza techniczna z zakresu wózków widłowych, maszyn budowlanych itp.
- Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
- Umiejętność prowadzenia rozmów przez telefon
- Komunikatywność i nastawienie na wysokie standardy obsługi Klienta
- Samodzielność
- Szukanie rozwiązań
- Bardzo dobra umiejętność planowania i organizacji
- Odporność na stres, praca pod presją czasu
- Praca zespołowa
- Podejmowanie inicjatywy
- Wysoka motywacja oraz nastawienie na realizację ustalonych celów
- Wysoka kultura osobista
- Atrakcyjne wynagrodzenie i premię kwartalną
- Umowę o pracę na stabilnych warunkach
- Elastyczny czas pracy
- Profesjonalne wdrożenie – szkolenie ogólnofirmowe oraz stanowiskowe (w tym wprowadzające szkolenie techniczne)
- Hybrydowy system pracy – na etapie wdrożenia do pracy: praca stacjonarna, po wdrożeniu: 3 dni pracy w biurze, 2 dni Home Office
- Prywatną opiekę medyczną i stomatologiczną (specjaliści/kierownicy: pakiet Medicover oraz duża sieć placówek medycznych współpracujących w całej Polsce)
- Multikafeterię MyBenefit (w tym kartę MultiSport dla ceniących aktywność fizyczną)
- Ubezpieczenie na życie
- Karta lunchowa Edenred
- Kompleksowy program wellbeingowy dla Twojego komfortu i zdrowia
- Premia za staż pracy
- Porady prawne
- Dofinansowanie urlopu
- Dofinasowanie studiów podyplomowych lub MBA
- Dofinansowanie szkoleń, w tym nauki języka angielskiego
- Wolontariat pracowniczy
- Możliwość dołączenia do firmowej grupy aktywnych biegaczy oraz rowerzystów -dbamy o kondycję naszych pracowników!
- Piłkarską drużynę firmową – piłka nożna, siatkówka
- Bezpłatny parking
Poznaj
TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.
Kim jesteśmy
Toyota Material Handling jest częścią Toyota Industries Corporation - grupy obejmującej 17 korporacji działających w 5 branżach. Wraz z Toyota Material Handling International oraz oddziałami działającymi w Ameryce Północnej, Chinach i Japonii, staramy się dostarczać naszym klientom sprzęt do transportu wewnętrznego, który pozwala im na optymalizację prowadzonej działalności.
Planujemy naszą działalność tak, by jakość była na pierwszym miejscu. Zawsze.
Jesteśmy europejską firmą posiadającą zakłady produkcyjne w Szwecji (Mjölby), Francji (Ancenis) oraz we Włoszech (Bolonia) - wytwarzają one ponad 95% naszych wózków. Dzięki temu możemy zaoferować klientom szeroką gamę wyposażenia magazynowego i wózków widłowych z przeciwwagą, które są budowane w uwzględnieniem standardów jakościowych określonych w filozofii Toyota Production System (TPS).
Ludzie są naszą pasją
Klienci są zawsze naszym największym priorytetem. Dzięki bliskim relacjom z klientami możemy lepiej zrozumieć ich potrzeby, oraz zapewnić im rozwiązania, technologię, usługi oraz elastyczne finansowanie dostosowane do ich konkretnych oczekiwań. Nasze cele osiągamy dzięki stosowaniu filozofii TPS oraz TSC (Toyota Service Concept). Ważną rolę w całym procesie odgrywa również dążenie do nieustannego doskonalenia się.
The Toyota way
Nasza misja polega na możliwie największej poprawie wydajności operacji transportu wewnętrznego, z jakimi masz do czynienia w swojej firmie. Aby osiągnąć ten cel, wprowadzamy w życie zestaw wartości nazywany „The Toyota Way.” Nasi pracownicy stosują owe wartości na każdym etapie - wykonując codzienne obowiązki oraz utrzymując relacje z naszymi partnerami.