Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Administrator w Dziale HR

Praca Administrator w Dziale HR Warszawa

Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 4

  • Starszy Specjalista ds. Administracji Personalnej i Benefitów

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Obsługa benefitów pracowniczych (opieka medyczna, ubezpieczenia, karty sportowe) Prowadzenie i rozliczanie Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych; Udzielanie wsparcia z zakresu prawa pracy oraz udział w projektach HR; Monitorowanie zmian prawnych i wdrażanie...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Świadczeń Pracowniczych

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: samodzielne prowadzenie administracji benefitów, w tym w systemach kafeteryjnych; rozliczanie faktur; przygotowywanie komunikacji wewnętrznej do pracowników dotyczącej benefitów; współpraca z dostawcami usług; monitorowanie trendów,...
  •  
  • Młodszy Specjalista do Wydziału Ogólnopracowniczego

    Koleje Mazowieckie - KM Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Realizacja i prowadzenie wszelkich spraw dotyczących urlopów wypoczynkowych, uprawnień pracowników związanych z rodzicielstwem, czasu pracy. Dokonywanie analiz oraz sporządzanie okresowej sprawozdawczości, raportów i zestawień z zakresu wykonywanych obowiązków. Obsługa...
  • Administrator w Dziale HR

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Samodzielne zarządzanie administracją benefitów, w tym obsługa systemów kafeteryjnych; Rozliczanie faktur związanych z benefitami; Przygotowywanie komunikacji wewnętrznej dla pracowników w zakresie benefitów; Współpraca z dostawcami usług benefitowych; Monitorowanie trendów i wdrażanie...