specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 4 700 - 6 400 zł brutto/mies.
1 dni
Jakie zadania na Ciebie czekają? sprzedaż produktów i usług w swoim sektorze, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby klientów; realizacja i monitorowanie procesów zamówień klientów; dbanie o dostępność i ekspozycję towarów zgodnie ze standardami naszej firmy.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 4 700 - 6 400 zł brutto/mies.
1 dni
Jakie zadania na Ciebie czekają? sprzedaż produktów i usług w swoim sektorze, biorąc pod uwagę indywidualne potrzeby klientów; realizacja i monitorowanie procesów zamówień klientów; dbanie o dostępność i ekspozycję towarów zgodnie ze standardami naszej firmy.
Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywne pozyskiwanie klientów B2B oraz klienta indywidualnego na wyznaczonym obszarze geograficznym; profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów kluczowych z branży DIY; budowanie długotrwałych relacji biznesowych oraz dbanie o pozytywne doświadczenia...
Do Twoich zadań będzie należało: sprawna i terminowa obsługa reklamacji wewnętrznych; wykrywanie oraz zapobieganie niezgodności w magazynie; optymalizacja obsługiwanych procesów logistycznych pod kątem efektywności; planowanie inwentaryzacji magazynu; współpraca z innymi działami organizacji;
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Wykonywanie oględzin Sporządzenie opisu szkody i dokumentacji fotograficznej Ustalanie wielkości szkody oraz wyliczenie jej wartości Optymalizacja kosztów obsługi szkody Przestrzeganie standardów i procedur obsługi szkód oraz jakości obsługi Klienta;
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialne za: Realizację sprzedaży UPS w podległym obszarze. Znajomość oraz przestrzeganie umów handlowych dotyczących kontrahentów oraz jednostek wytwórczych Ubocznych Produktów Spalania. Określanie planów działań sprzedażowych i...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: bezpośrednia obsługa klienta, dbanie o ekspozycję i dostępność produktów na ladzie sprzedażowej, kontrola świeżości produktów.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rozbiór i trybowanie mięsa, przygotowanie wyrobów mięsnych do wędzenia, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: profesjonalna obsługa klienta, skanowanie towaru, weryfikacja towaru w punkcie kasowym, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie rozliczeń kasowych.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach.
specjalista junior / mid / senior aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Czego od Ciebie oczekujemy pozyskiwanie nowych klientów i budowanie mocnych relacji handlowych; dbać o powierzone portfolio klientów; prowadzenie administracji handlowej oraz raportingu, podstawowa znajomość Office 365; chęć pracy nad sobą i dalszego rozwoju osobistego; proaktywne...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie zadań kierownika działu, nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy, w tym planowanie harmonogramów.
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa o pracę / o pracę tymczasową część etatu
1 dni
In this role, a typical day will include: Processing of product complaint or feedback records involving Alcon devices and OTC products including intake/system entry, triage; All related customer communications such as follow up and final response.
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa o pracę / o pracę tymczasową część etatu
1 dni
In this role, a typical day will include: Processing of product complaint or feedback records involving Alcon devices and OTC products including intake/system entry, triage; All related customer communications such as follow up and final response.
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca stacjonarna
praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat
1 dni
Main responsibilities - support other team members and direct manager with below tasks: Actively contact with the customers via phone and email; Manage own portfolio of customers via Receivables management tool in SAP, following up individual accounts for payment collection; Follow up on Credit card...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Stały kontakt i wsparcie naszych klientów, czyli osób zmagających się z zadłużeniem; Obsługa przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych; Negocjacje warunków spłaty zadłużenia – realnych dla klientów i korzystnych dla biznesu; Zawieranie porozumień ratalnych; Dbanie o...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca hybrydowa
praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat
1 dni
Who are we looking for? Talented and ambitious students Good English and FRENCH language is a must; Positive attitude and ability to work in fast-paced project environment; Focus on continuous improvement; Main responsibilities - support other team members and direct manager with below tasks:...
Alcon PolskaWarszawa, ul. Marynarska 15
praca stacjonarna
praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat
1 dni
Main responsibilities - support other team members and direct manager with below tasks: Actively contact with the customers via phone and email; Manage own portfolio of customers via Receivables management tool in SAP, following up individual accounts for payment collection; Follow up on Credit card...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Sprzedaż cukru, mąki, oleju słonecznikowego, i t.d. - hurt Realizacja polityki handlowej na wyznaczonym terenie. Realizacja planów sprzedaży. Doradztwo i opieka nad klientami. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Dbanie o wizerunek firmy. Monitorowanie działań konkurencji.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Co jeśli możesz być częścią czegoś wielkiego? Kiedy ostatnio oferta pracy skierowana do mieszkańców Lublina zaparła Ci dech w piersiach? Nie kojarzysz? Zatem daj szansę swojej karierze i dołącz do nowego zespołu tworzonego z myślą o Tobie w Concentrix Lublin! Czy jesteś...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Sprzedaż maszyn budowlanych do głębokiego fundamentowania, Wyjaśnianie szczegółów technicznych na linii producent-klient, Samodzielne sporządzanie ofert oraz realizacja kontraktów przy stałym kontakcie z producentem, Negocjowanie i pilotowanie kontraktów na każdym...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie rekrutacja online
1 dni
Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
Główne zadania Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie dokumentacji...