Opis stanowiska: Poszukujemy osoby przedsiębiorczej, komunikatywnej i skutecznej w działaniu – Handlowca ds. Pozyskiwania Sponsorów, który pomoże nam budować sieć partnerów wspierających rozwój Gedanii. Twoim zadaniem będzie: aktywne pozyskiwanie Sponsorów i Partnerów biznesowych,...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji.
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Realizacja sprzedaży; Utrzymywanie standardu ekspozycji; Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wsparcie kupców w prowadzonych projektach; Przygotowywanie raportów oraz analiz na potrzeby Działu Handlowego; Administrowanie bazą danych dot. dostawców oraz towarów; Kompletacja i archiwizacja dokumentacji handlowej; Kontakt z...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Opis stanowiska: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od klientów oraz dostawców, udzielanie informacji na temat oferty i dostępności produktów, wprowadzanie danych do systemu oraz porządkowanie dokumentacji, pilnowanie właściwej prezentacji produktów w punkcie sprzedaży, współdziałanie z...
specjalista (mid) / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Zakres obowiązków: Obsługa Klienta zewnętrznego jak i wewnętrznego w zakresie sprzedaży części zamiennych; Realizacja planów sprzedaży firmy; Prowadzenie gospodarki magazynowej według odpowiednich procedur; Współpraca z działem serwisu w zakresie doboru i sprzedaży części zamiennych i akcesoriów;
Obszar działania: dolnośląskie, wielkopolskie, opolskie, lubuskie Poszukujemy osoby, która przejmie odpowiedzialność za rozwój sprzedaży w powierzonym regionie. W tej roli będziesz planować działania handlowe, rozwijać współpracę z aktualnymi partnerami oraz aktywnie pozyskiwać...
Opis stanowiska: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami kasowymi. Weryfikacja zgodności dostaw z zamówieniami oraz wprowadzanie dostaw do systemu; Obsługa dokumentacji magazynowej i kasowej zgodnie z...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta w dziale kas zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami kasowymi.
Twój zakres obowiązków Profesjonalna obsługa klientów indywidualnych i biznesowych, Doradztwo w zakresie produktów i usług oferowanych przez firmę, Budowanie długotrwałych relacji z klientami, Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, Prowadzenie spotkań i prezentacji, Monitorowanie rynku i...
Realizowanie planów sprzedażowych i dążenie do ich przekraczania; Analiza wyników sprzedaży; Raportowanie do Dyrektora oraz Zastępcy Dyrektora; Szkolenie nowych członków zespołu; Tworzenie grafików; Nadzór nad zachowaniem najwyższych standardów obsługi klienta.
nawiązywanie kontaktu z firmami i prezentowanie rozwiązań z zakresu monitoringu pojazdów; organizowanie spotkań z klientami biznesowymi na terenie Dolnego Śląska; przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb flotowych oraz prowadzenie rozmów handlowych; utrzymywanie relacji z firmami...
Opis stanowiska Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na wyznaczonym obszarze; Budowanie trwałych relacji z odbiorcami oraz stałe utrzymywanie kontaktu z obecnymi partnerami; Udzielanie wsparcia technicznego przy doborze rozwiązań produktowych;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Twoja rola pozyskujesz nowego Klienta, nie tylko tego, który sam przyjdzie do banku, również dzwonisz i zapraszasz na spotkanie; pracujesz na swoją premię, prowadząc aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych; dopasowujesz produkty finansowe do potrzeb i oczekiwań...
specjalista junior / mid / senior / ekspert umowa o pracę / zlecenie / agencyjna / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
12 godz.
Zakres obowiązków: Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Prezentacja oferty i prowadzenie rozmów handlowych. Doradztwo w wyborze odpowiednich rozwiązań. Negocjowanie i finalizowanie umów. Realizacja planów sprzedaży oraz raportowanie wyników. Współpraca z zespołami wewnętrznymi...
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem oraz naszymi departamentami zagranicznymi; przygotowywanie ofert sprzedażowych; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji;
Twój zakres obowiązków: Wprowadzanie danych do systemu ERP, Opracowywanie dokumentacji i analiz, Wsparcie działu w bieżących działaniach, Aktywna współpraca z innymi działami firmy w Centrali, Realizacja innych powierzonych zadań.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 7 500 - 8 300 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
What will you do? respond to calls from German-speaking customers, help with repairs, warranties, parts and minor defects, look for solutions remotely (so that the service technician can have a rest), match products to customers in response to their needs, work with a CRM system - great if you are...
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 7 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 godz.
Zakres obowiązków: opieka nad klientami B2B (sklepy muzyczne, foto/video, komputerowe, Hi-Fi, gaming, sieci handlowe) codzienna, aktywna współpraca z odbiorcami w całej Polsce; realizacja planów sprzedażowych i działań ekspansyjnych; wizyty handlowe u klientów i budowanie relacji;...
Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy, dbałość właściwą ekspozycję towarów - mięso, wędliny, sery itp., aktywna sprzedaż produktów, monitorowanie terminów przydatności do spożycia, dbałość o porządek i czystość na stanowisku pracy.
Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie ze standardami firmy; obsługa kasy fiskalnej; dbałość o właściwą ekspozycję produktów; monitorowanie terminów przydatności do spożycia;
Twoje zadania na stanowisku: Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
13 godz.
Twoje zadania: Zarządzanie sprzedażą i zapewnienie sprawnego funkcjonowania podległego działu; Realizacja wyznaczonych celów handlowych; Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta i odpowiadaniu na jego potrzeby; Planowanie i organizowanie pracy zespołu pracowników; Budowanie, motywowanie,...