specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
3 godz.
Zakres obowiązków: Koordynacja przygotowania dokumentacji projektowej we wszystkich fazach, w tym ocena i wybór lokalizacji potencjalnych inwestycji oraz uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń; Obsługa umowy PPA, budowa farmy PV; Przygotowanie budżetów i koordynacja procesów przetargowych;...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Uczestnictwo w przygotowaniu oraz wdrożeniu Planów Kanałowych dla podległych Kanałów Sprzedaży, które zapewnią osiągniecie planowanej dystrybucji, wielkości sprzedaży, odpowiednich zapasów w sklepie, jak...
Zakres obowiązków: Współpraca z kadrą zarządzającą, w tym z Zarządem, w obszarze tworzenia strategii rozwoju biznesu / sieci. Współtworzenie planów konsolidacji. Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu rozwój biznesu. Usprawnianie procesu rozwoju z nastawieniem na...
specjalista junior / mid / senior aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Czego od Ciebie oczekujemy pozyskiwanie nowych klientów i budowanie mocnych relacji handlowych; dbać o powierzone portfolio klientów; prowadzenie administracji handlowej oraz raportingu, podstawowa znajomość Office 365; chęć pracy nad sobą i dalszego rozwoju osobistego; proaktywne...
Praca manager ds rozwoju małopolskie mazowieckie ... najnowsze oferty pracy
starszy specjalista (senior) / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
Your responsibilities: Responsible for all aspects of Spend Management including the execution of programs from Group Procurement as well as execution of local/regional programs. Effectively manages long-term relationships with suppliers and internal stakeholders. Responsible for negotiations and...
menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
As a Performance Improvement Manager, you will play a crucial role in driving performance excellence across the organisation. Reporting to the Regional Performance Director, you will collaborate closely with Operations and Support departments to identify opportunities for improvement and implement...
Zadania: Aktywna sprzedaż produktów premium firmy (zarówno nowych urządzeń jak i umów serwisowych) na powierzonym terenie (ustalonym w zależności od miejsca zamieszkania) Identyfikowanie możliwości sprzedażowych, przygotowanie ofert handlowych, prezentowanie ich Klientom oraz prowadzenie...
Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
Na co dzień w naszym zespole:realizujesz projekty w zakresie rozwoju platformy iPKO dealer,opracowujesz nowe inicjatywy projektowe dotyczące digitalizacji produktów skarbowych,analizujesz potrzeby biznesowe klientów i gromadzisz wymagania w zakresie zmian w systemach,tworzysz przypadki testowe...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: nadzór i kontrola nad procesami rekrutacji, zatrudniania, wynagradzania, opracowania regulaminów pracy, premiowania i ZFŚS oraz nad sprawami organizacyjnymi, współpraca ze związkami zawodowymi, koordynacja spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji...
Zadania na stanowisku: Rozwój biznesu skoncentrowany na wynikach finansowych oraz satysfakcji klientów; Pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje warunków oraz zawieranie umów; Realizacja polityki sprzedażowej ze szczególnym uwzględnieniem rentowności realizowanej sprzedaży; Koordynowanie i...
Jeżeli: wiesz jak budować autorytet, swoją wiedzą i doświadczeniem chcesz dzielić się z innymi, masz doświadczenie w sprzedaży i rekrutacji, chcesz rozwijać się w branży finansowej, ważne jest dla Ciebie tworzenie trwałych relacji, interesujesz się drugim człowiekiem, a ponadto wiesz...
Twój zakres obowiązków Budowa, rozwój i serwis portfela klientów. Realizacja celów sprzedażowych i biznesowych. Wymagania: Sympatia i empatia do ludzi. Doświadczenie w pracy z klientami. Przedsiębiorczość i nastawienie na rozwój. Umiejętności sprzedażowe, analityczne oraz...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
budowanie i utrzymanie efektywnych relacji z klientami na podległym terenie; tworzenie nowych szans biznesowych realizując sprawdzone procesy pozyskiwania klientów; prowadzenie rozmów na szerokim szczeblu na temat działalności klienta oraz jego problemów i kierunku rozwoju; przygotowywanie...
Główne zadania: Nadzór nad pracą księgowych oraz nad osób wykonujących płatności w Sekcji Księgowości; Nadzorowanie prawidłowości ewidencji księgowej; Akceptacja dokumentów w systemie finansowo-księgowym; Bieżąca weryfikacja i analiza sald oraz zapisów na kontach księgowych;...