Role: As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the...
Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
19 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista (mid) umowa zlecenie aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twoje obowiązki: telefoniczna, mailowa i czatowa obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów; budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce,...
(popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
W realizacji zadań pomoże Ci: Zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność budowania relacji; Nieprzeciętny potencjał handlowy poparty doświadczeniem i sukcesami w sprzedaży produktów i/lub usług; Umiejętność współpracy w zespole, dużo energii i wychodzenie z inicjatywą; Silne...
specjalista (mid) umowa zlecenie aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twoje obowiązki: telefoniczna obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów; budowanie i dbanie o dobre relacje z Klientami; doradzać swoim Klientom, co najlepiej sprawdza...
Twoim głównym obowiązkiem będzie telefoniczna obsługa pacjentów, czyli: wsparcie telefoniczne Pacjentów Medicover - tylko połączenia przychodzące, nie prowadzimy projektów sprzedażowych, a przyjmujemy połączenia od naszych pacjentów, by im pomóc (np. w umówieniu czy odwołaniu...
Role: As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat 4 800 - 6 000 zł brutto/mies.
2 dni
Opis stanowiska: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Zadbasz o dobre doświadczenia naszych...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Na rozgrzewkę kilka pytań Lubisz rozmawiać przez telefon i dobrze czujesz się w obsłudze klienta? Możesz pochwalić się co najmniej rocznym doświadczeniem w pracy związanej z obsługą klienta? Jesteś gotowy/a do pracy w systemie zmianowym? W pracy (i nie tylko) kierujesz się zasadami...
Twoje zadania: Codzienne wsparcie pasażerów poprzez Infolinię w j.polskim i angielskim; Prowadzenie korespondencji w j.polskim i angielskim; Przekazywanie informacji pasażerom dotyczących rozkładu lotów, bagażu, rezerwacji i innych; Obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami...
Cerchiamo persone per la hotline inbound del corriere con conoscenza della lingua inglese. Il vostro compito sarà quello di rispondere alle chiamate dei clienti di lingua inglese, fornire loro un feedback sulle loro domande e fornire assistenza su argomenti relativi al servizio pacchi. Se vuoi...
Na co dzień w naszym zespole: bierzesz udział w telefonicznych akcjach sprzedażowych, telefonicznie obsługujesz klientów Banku - rozmowy wychodzące, sprzedajesz produkty i usługi bankowe, udzielasz informacji na temat produktów, dbasz o dobrą relację z klientem. To stanowisko może być...
Na co dzień będziesz: odpowiedzialny za stały kontakt z klientami, utrzymywał i budował długotrwałe relacje z klientami, odpowiedzialny za umawianie spotkań w placówkach banku, przedstawiał odpowiednio dobrane pod klienta propozycję oraz oferty, doradzać swoim Klientom.
Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące...
Co będziesz robił/a? Rozkminisz wszelkie pytania klientów, czy to przez telefon, e-mail, czy czat online. Będziesz czempionem w tłumaczeniu, jak korzystać z rowerów, o co w tym chodzi i o co jeszcze klienci pytają. Złóż reklamację? Spoko, będziesz rozgrywać te sprawy jak prawdziwy...
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
Twój zakres obowiązków: obieranie połączeń przychodzących z różnych miast w Polsce i Niemiec; odpisywanie na wiadomości e-mail w języku niemieckim; obsługa czatu online; udzielanie informacji oraz pomocy użytkownikom naszych rowerów w Polsce i Niemczech;