T-Mobile PolskaSprawdzona firmaNysa, Galeria Vendo
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 60% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 40% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
T-Mobile PolskaSprawdzona firmaOpole, CH Solaris
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 80% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 20% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
8 godz.
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej.
T-Mobile PolskaSprawdzona firmaOpole, CH Solaris
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 80% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 20% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
T-Mobile PolskaSprawdzona firmaSwadzim, CH Auchan
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
13 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 50% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 50% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
T-Mobile PolskaSprawdzona firmaWarszawa, CH Wileńska
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
13 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
T-Mobile PolskaSprawdzona firmaNysa, Galeria Vendo
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 60% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 40% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 500 - 8 300 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Pomaganie klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów bankowych, kierowanie klientów do odpowiednich działów, gdy sprawa wymaga dodatkowej pomocy.
Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Niemiec telefonicznie i mailowo. Organizacja pracy opiekunów na terenie Niemiec. Współpraca z zespołami planistów i doradców klienta. Nadzór nad dokumentacją i rejestrami czasu pracy. Zarządzanie urlopami i koordynacja z różnymi działami....
Niro Sp. z o.o.Sprawdzona firmaLubin, ul. Ścinawska 37
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu telefonicznego z kontrahentami w ramach wsparcia działu handlowego. Aktywne pozyskiwanie i budowanie relacji z klientami firmowymi. Umawianie spotkań handlowych dla działu sprzedaży. Prowadzenie rejestru i dokumentacji przeprowadzonych rozmów.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 500 - 8 300 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj bez CV
10 dni
Pomoc klientom w rozwiązywaniu prostych problemów związanych z kontem i płatnościami; Wsparcie w obsłudze produktów finansowych i przekierowywanie zapytań do odpowiednich działów; Udzielanie informacji telefonicznie i mailowo, dbając o pozytywne doświadczenia użytkowników;