Zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy sekretariatu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie, przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej, obsługa zebrań oraz spotkań...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Wymagania doświadczenia na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość MS Office, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność i umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych, dokładności, rzetelności, odpowiedzialności, umiejętności szybkiego dostosowywania się do zmian;...
Będziesz odpowiedzialny/a za: kompletowanie oraz archiwizację dokumentacji medycznej, prowadzenie korespondencji wewnętrznej Oddziału Pediatrii i Ginekologii lub Oddziału Położniczego, realizację zadań administracyjnych po okresie wdrożenia, koordynację zamówień artykułów biurowych,...
Your future role: Administrative support resulting from the specificity of the Supervisor's role, Calendar management, Comprehensive organization of business and integration meetings, Travel management, Settlement of business expenses, Support in the preparation and circulation of documents.
Na co dzień w naszym zespole:zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu,zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych,prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
UNIBEP S.A.Warszawa, ul. Annopol
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki, Obsługa poczty...
Opis stanowiska: wyjaśnianie ewentualnych niezgodności; współpraca z punktami pobrań i laboratoriami Grupy ALAB; prowadzenie prac administracyjnych związanych z obsługą laboratorium; kontakt z podwykonawcami;
Opis stanowiska: ewidencjonowanie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej; obsługa Elektronicznego Nadawcy (Poczta Polska) monitorowanie procesu obiegu korespondencji w Spółce; współpraca z dostawcami usług zewnętrznych; rezerwacja sal konferencyjnych, organizacja spotkań biznesowych;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków: Prowadzenie recepcji firmy (telefony, korespondencja, umawianie kalendarza wizyt, etc.) Witanie oraz obsługa klientów salonu z zachowaniem najwyższych standardów marki; Dbanie o prawidłowy obieg informacji między działami i pracownikami; Dbanie o prawidłowy obieg...
Opis stanowiska Wyszukiwanie informacji na żądanie i prezentowanie ich w uporządkowanej formie; Wykonywanie połączeń telefonicznych i wysyłanie listów biznesowych; Organizacja spotkań biznesowych, wydarzeń; Wykonywanie osobistych zleceń (organizacja podróży, umawianie wizyt u lekarza itp.)
asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: Obsługa recepcji - zarządzanie korespondencją, przyjmowanie gości, nadzór nad kalendarzem Prezesa, prowadzenie biura oraz koordynacja i realizacja zadań administracyjnych, organizację spotkań wewnętrznych, zewnętrznych oraz podróży służbowych w Polsce i za...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...