Zadania: obsługa procesów usługowych wydawania i unieważnień certyfikatów, dbałość o ich prawidłowy przebieg zgodnie z wymogami prawa oraz wewnętrznymi procedurami, obsługa korespondencji elektronicznej oraz papierowej związanej z wnioskami certyfikacyjnymi i dokumentami Subskrybentów,...
What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
As a Purchasing Supervisor your duties will be: Creation and updating of purchase orders. Develop profitable purchasing strategies. Dealing with general queries on product and pricing. Administrative tasks required for the effective operation of the Purchasing Department. Ensuring suppliers deliver...
Praca Specjalista ds. Administracyjnych łódzkie najnowsze oferty pracy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
6 dni
Opis stanowiska: Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy. Przygotowywanie dokumentów. Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim. Zakładanie i archiwizacja dokumentacji. Obsługa recepcji. Kontakt z partnerami firmy (w...
Obowiązki na tym stanowisku: rejestrowanie zleceń produkcyjnych w systemie, kontrola stanów magazynowych obszaru produkcyjnego, przygotowanie dokumentacji i wpisywanie danych do raportu serii podsumowujących przebieg wykonanych zleceń po zakończonej zmianie, sprawdzanie raportów serii...
Da Grasso Sp. z o.o.Łódź, Polesie, ul. Żeligowskiego 8/10
praca stacjonarna
dziś wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 dni
Twój zakres obowiązków Współpraca z franczyzobiorcami na każdym etapie współpracy, w tym udzielanie informacji, pomoc w przygotowaniu dokumentacji, kontakt telefoniczny. Obsługa dokumentacji franczyzowej, w tym przygotowanie umów, aneksów i innych dokumentów. Nadzorowanie dokumentów...
Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
Wykonywanie ogólnych zadań związanych z funkcjonowaniem biura; Pomoc w organizacji spotkań biznesowych i konferencji; Zapewnienie terminowego obiegu dokumentów; Przyjmowanie gości Spółki; Prowadzenie kasy biura w Łodzi;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Twój zakres obowiązków: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych dotyczących ogrzewania mieszkań i zużycia wody; monitorowanie przebiegu procesu według wewnętrznych procedur; opracowywanie zleceń dla pracowników serwisu;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: prowadzenie korespondencji kontraktowej z zamawiającym i podwykonawcami, w tym ewentualnie w oparciu o warunki FIDIC, współpraca z kierownictwem budowy w zakresie formułowania roszczeń, udział w spotkaniach z zamawiającym, nadzorem inwestorskim i podwykonawcami.
Zadania: obsługa procesów usługowych wydawania i unieważnień certyfikatów, dbałość o ich prawidłowy przebieg zgodnie z wymogami prawa oraz wewnętrznymi procedurami, obsługa korespondencji elektronicznej oraz papierowej związanej z wnioskami certyfikacyjnymi i dokumentami Subskrybentów,...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
As a Purchasing Supervisor your duties will be: Creation and updating of purchase orders. Develop profitable purchasing strategies. Dealing with general queries on product and pricing. Administrative tasks required for the effective operation of the Purchasing Department. Ensuring suppliers deliver...