Praca.pl Praca Dolnośląskie Biskupice Podgórne
Specjalista ds. Systemów Zarządzania Jakością

Praca Specjalista ds. Systemów Zarządzania Jakością Biskupice Podgórne

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 1

  • Inżynier ds. Systemów Jakości

    Aptiv   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Gdańsk
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Twoja rola: Będziesz odpowiadać za zapewnienie zgodności systemu zarządzania w Aptiv Gdańsk z wymaganiami normy IATF16949, procedur korporacyjnych oraz specyficznych wymagań klientów. Twoje obowiązki będą obejmować m.in.: Nadzorowanie,...

Praca Specjalista ds. Systemów Zarządzania Jakością dolnośląskie najnowsze oferty pracy

  • Inżynier jakości

    Haerter Technika Wytłaczania Sp. z o.o. Sp. k.   Legnica    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twoje zadania: nadzór nad reklamacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, kontakt z klientem we wszystkich kwestiach związanych z jakością, raportowanie wskaźników jakościowych, prowadzenie dokumentacji APQP (w tym P-FMEA, plany kontroli, PPAP, SPC, MSA) przeprowadzanie audytów wewnętrznych,...
  • Inżynier ds. Systemów Jakości

    Aptiv   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Gdańsk
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Twoja rola: Będziesz odpowiadać za zapewnienie zgodności systemu zarządzania w Aptiv Gdańsk z wymaganiami normy IATF16949, procedur korporacyjnych oraz specyficznych wymagań klientów. Twoje obowiązki będą obejmować m.in.: Nadzorowanie,...