Zadania: Kompleksowa obsługa oraz aktywna współpraca z klientami firmy. Rozwijanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z aktualnymi klientami. Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych głownie na terenie Europy. Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień klientów eksportowych do systemu...
Na co dzień w naszym zespole:bierzesz udział w opracowywaniu wraz z liderem merytorycznym strategii i planów zakupowych dla kategorii zakupowych,cyklicznie monitorujesz rynek dostawców i oferentów dla kategorii zakupowych,organizujesz postępowania na zakup towarów i usług, w tym opracowujesz...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
Będziesz odpowiadać za: udział w opracowywaniu planów rzeczowych w tym planowanie usług, robót i materiałów, sporządzanie bieżących i okresowych raportów oraz analiz z realizacji planu wraz z analizą odchyleń, przygotowywanie sprawozdań z wykonania robót, zużycia materiałów i...
Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
17 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia/Program Funkcjonalno-Użytkowy umożliwiających wszczęcie procedury przetargowej, sporządzanie i...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
18 godz.
Poszukujemy osoby na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Zakupów, która będzie odpowiedzialna za prowadzenie procesów zakupowych oraz współpracę z dostawcami. Główne obowiązki: Przygotowywanie i przeprowadzanie procedur zakupowych zgodnie z obowiązującymi standardami i politykami...
umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Kompleksowe zarządzanie procesami zakupowymi i logistycznymi Działu Mechaniki; Dbanie o doskonałe relacje z kluczowymi producentami reprezentowanymi na polskim rynku; Aktywna współpraca ze wszystkimi dostawcami krajowymi i zagranicznymi; Ocena dotychczasowych dostawców; Wyszukiwanie nowych,...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Analiza rynku drewna poużytkowego - dotarcie do wszystkich potencjalnych dostawców na powierzonym terenie; Przygotowanie ofert zakupu; Zakup drewna poużytkowego (firmy komunalne, budowlane, produkcyjne); Negocjacja warunków...
Zadania obowiązujące na tym stanowisku to: Przygotowywanie pełnej dokumentacji do odpraw celnych i innych procedur celnych stosowanych przez firmę; Współpraca z agencjami celnymi, firmami transportowymi i spedycyjnymi w zakresie realizacji transportu; Organizacja, śledzenie, awizacja i...
Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Nadzór nad procesem zakupów surowca drzewnego na podległym terenie (Polska Północna) Planowanie zakupów surowca w celu zapewnienia ciągłości produkcji Pozyskiwanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych zgodnie ze...
Zakres obowiązków: Realizacja procesów zakupów inwestycyjnych zgodnie z polityką zakupową spółki; Aktywny udział w analizie rynku i poszukiwaniu nowych źródeł dostaw; Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami i podwykonawcami; Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową...
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Tworzenie strategii zakupowej w ramach zarządzanej kategorii surowców chemicznych. Efektywne zarządzanie powierzoną kategorią zakupową i portfolio dostawców. Negocjowanie warunków handlowych i umów z dostawcami. Ścisła...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: realizowanie procesu zakupowego (od momentu otrzymania zapotrzebowania, poprzez tworzenie i wysyłkę zamówień, po obsługę reklamacji) we współpracy z klientami wewnętrznymi zgodnie z obowiązującymi standardami; praca na...
Zadania: Utrzymywanie relacji z dostawcami oraz dbanie o zgodność i jakość w zakresie globalnych dostaw w kategorii surowców; Zarządzanie istniejącymi relacjami z dostawcami, rozwijanie nowych relacji z dostawcami oraz zarządzanie kontraktami i porozumieniami cenowymi z dostawcami;...
Zadania: Kompleksowa obsługa oraz aktywna współpraca z klientami firmy. Rozwijanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z aktualnymi klientami. Pozyskiwanie nowych partnerów handlowych głownie na terenie Europy. Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień klientów eksportowych do systemu...
specjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
6 dni
Zakres obowiązków: Obsługa klientów i rozbudowywanie relacji. Wyszukiwanie nowych partnerów w Europie. Przetwarzanie zamówień eksportowych. Zarządzanie wysyłką produktów. Obsługa transakcji i dokumentacji. Współpraca z logistyką. Promowanie firmy na targach.
Zadania: Analiza potencjalnych szans biznesowych oraz selekcja przetargów. Analiza trendów rynkowych, konkurencji i nowych technologii, w celu dostosowywania strategii ofertowej i zwiększania szans na wygraną; Szczegółowa analiza dokumentacji przetargowej pod kątem wymogów technicznych,...
Twój zakres obowiązków: Kierowanie pracą działu zakupów, w tym: organizowanie pracy zespołu, przydzielanie i rozliczanie zleconych zadań; Nadzór nad przygotowywaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twój zakres obowiązków: opracowywanie i nadzór nad realizacją strategii zakupowej, zarządzanie i organizacja pracy Działu Zakupów, prowadzenie skutecznych negocjacji oraz renegocjacji warunków współpracy z dostawcami, aktywne monitorowanie i analizowanie rynku w poszukiwaniu...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: Kontraktacja i wsparcie techniczne w zakresie: mieszanek betonowych, cementu lub kruszyw lub prefabrykatów betonowych, Prowadzenie negocjacji handlowych i uzgodnień technicznych, Utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami, Przygotowywanie umów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 dni
Zakres obowiązków Analizy rynku pod względem konkurencyjności portfolio produktowego, poziomu ceny zakupu i sprzedaży oraz rekomendacje korekt cen; Przygotowywanie i aktualizacja planu rozwoju asortymentu, wprowadzanie nowych produktów, wycofywanie produktów, zmiany opakowań wynikające z...
Zakres obowiązków: Negocjacje handlowe, optymalizacja kosztu zakupów; Sporządzanie umów handlowych i kontrola zamówień; Poszukiwanie nowych dostawców; Prowadzenie baz danych; Kontrola harmonogramu dostaw; Przygotowywanie raportów oraz przedstawianie ich przed Zarządem;