W 2024 r. weszły w życie nowe przepisy dotyczące ESG, które objęły duże firmy spełniające określone warunki. Od 2025 r. grono podmiotów zobowiązanych do tworzenia raportów ESG ma się powiększyć o kolejną grupę. Tymczasem badania pokazują, że 2/3 Polaków nie wie, co oznacza skrót ESG, nie mówiąc o wdrażaniu jego zasad do biznesu. Wyjaśniamy, na czym polega raportowanie ESG oraz kogo dotyczy.
Lista stanowisk - Specjalista ds. Administracyjnych
Polecane oferty - Administracja publiczna / Służba cywilna
-
Specjalista / Specjalistka w Dziekanacie Wydziału Biotechnologii
Uniwersytet Wrocławski Wrocław, ul. Fryderyka Joliot-Curie 14a praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat -
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
Specjalista ds. Administracyjnych
CHARAKTERYSTYKA ZAWODU
Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zarządzanie i motywowanie zespołu, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.
WYMAGANIA
Specjalista ds. administracyjnych powinien mieć wykształcenie wyższe (preferowane zarządzania, ekonomia, marketing), a także dobra obsługa komputera i prawo jazdy kategorii B. Ważną kwestią jest też umiejętność swobodnego wyrażania się w mowie i w piśmie w języku polskim i angielskim, a także umiejętność kierowania kapitałem ludzkim, umiejętność planowania i organizacji oraz doświadczenie w dziale administracji. Osoba na tym stanowisku powinna także cechować się, m.in.: zdolnościami przywódczymi, negocjacyjnymi, inicjatywą, samodzielnością i zaangażowaniem w wykonywane obowiązki, dokładnością, przedsiębiorczością, kreatywnym rozwiązywaniem problemów oraz bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością współpracy z ludzi, a także analitycznym umysłem.
WARUNKI PRACY
Miejscem pracy jest przedsiębiorstwo, biuro firmy. Praca ta wiąże się z dużym natężeniem kontaktów z ludźmi, przez co mogą wystąpić sytuacje stresujące. Czas pracy ośmiogodzinny. Jest to praca umysłowa, stanowisko samodzielne, pod nadzorem. Pracownik ma możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i awansu. Pracownik powinien nosić do pracy strój biurowy, tj. garnitur, kostium.
MOŻLIWOŚCI ZATRUDNIENIA
Specjalista ds. administracyjnych może być zatrudniony, np.: we wszystkich większych firmach, np. z sektora FMCG/chemicznego/spożywczego/informatycznego, a także w instytucjach państwowych, np. szpital, Urząd Miasta.
ZAROBKI
Specjalista ds. administracyjnych zarabia w granicach od 2,500 zł do 4,500 zł i wyżej + premia. Wśród innych dodatków są, m.in.: laptop, telefon komórkowy, szkolenia.
Najnowsze oferty - Administracja publiczna / Służba cywilna
-
Specjalista / Starszy specjalista / Główny specjalista w Departamencie Usług Proinnowacyjnych Sekcja Kontraktowania
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa praca stacjonarnaspecjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Specjalista / Starszy specjalista/ Główny specjalista w Departamencie Usług Proinnowacyjnych
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa praca stacjonarnaspecjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Główny Specjalista / Ekspert ds. postępowań administracyjnych w Departamencie Kontroli
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa praca stacjonarnastarszy specjalista (senior) / ekspert umowa o pracę pełny etat -
Specjalista / Starszy specjalista w Departamencie Internacjonalizacji Przedsiębiorstw
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa praca stacjonarnaspecjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat -
Specjalista / Specjalistka Działu Rejestracji
Legal House Poland sp z o.o. Warszawa, Mokotów praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie Warszawa praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Specjalista w Dziale ds. Postępowań Administracyjnych w Departamencie Zakwaterowania
Agencja Mienia Wojskowego w Warszawie Warszawa praca stacjonarnaspecjalista mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat -
Specjalista ds. czynności kancelaryjnych w Dziale Organizacyjnym
Centrum Nauki Kopernik Warszawa, Powiśle praca hybrydowaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
Najnowsze artykuły
ESG – co to? Jaki ma wpływ na firmę?
Toksyczna pozytywność w miejscu pracy – dlaczego jest niebezpieczna?
Zdarza się, że szef wywiera na pracowników presję, by w czasie pracy stale mieli przyklejony do twarzy uśmiech. – Niektórzy wręcz zakazują używania wyrazu „problem” i każą zastąpić je „wyzwaniem” – wskazuje socjolog Anna D. Nowicka. Czy pozytywne nastawienie może być destrukcyjne? Kiedy zaczynamy oszukiwać samych siebie? Oto co trzeba wiedzieć o toksycznej pozytywności i jej konsekwencjach.
Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?
Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.
CV mechanik samochodowy – porady, jak napisać profesjonalne CV
Mechanik to jeden z zawodów deficytowych w Polsce. Szanse na pracę są spore, niemniej żeby ją zdobyć, szczególnie w renomowanych salonach naprawy pojazdów czy w międzynarodowych firmach motoryzacyjnych, zwykle potrzebne jest dobre CV. Wyjaśniamy, jak krok po kroku napisać CV w zawodzie mechanika, jakie uwzględnić w dokumencie umiejętności oraz w jaki sposób opisać doświadczenie zawodowe.
Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia
Nie muszę nikomu udowadniać swoich umiejętności i przekonywać, że wiele mogę, mimo iż nie widzę – mówi Krystyna Włodarek, działaczka społeczna, która w 2018 r. straciła wzrok. Specjalistka ds. dostępności Barbara Filipowska, osoba niewidoma, dodaje, że jednak często natrafiała na „mur” w kontaktach z rekruterami. Oto co pilnie trzeba zmienić w kontekście pracy osób z dysfunkcją wzroku.
Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu"
Strażak, lekarz, pielęgniarka, policjant, pracownik hospicjum, mama i tata – tak dzieci odpowiadały na postawione w naszym konkursie pytanie o zawód godny podziwu. Antosia z 5 piątej klasy opowiedziała nam o prawdziwym supermanie, dzięki któremu jej brat i wielu innych ludzi może rozwijać zainteresowania, cieszyć się życiem czy choćby wychodzić na spacer. Serdecznie zapraszamy do lektury!
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?