W 2024 r. weszły w życie nowe przepisy dotyczące ESG, które objęły duże firmy spełniające określone warunki. Od 2025 r. grono podmiotów zobowiązanych do tworzenia raportów ESG ma się powiększyć o kolejną grupę. Tymczasem badania pokazują, że 2/3 Polaków nie wie, co oznacza skrót ESG, nie mówiąc o wdrażaniu jego zasad do biznesu. Wyjaśniamy, na czym polega raportowanie ESG oraz kogo dotyczy.
Lista stanowisk - Administracja biurowa
Polecane oferty - Administracja biurowa
-
Tax Assistant (Transfer Pricing)
BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. Warszawa praca hybrydowaasystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu -
Travel Assistant
Eryk Sp. z o.o. Szczecin praca stacjonarnamłodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Administracja biurowa
Asystentka Prezesa Zarządu
Asystentka Prezesa Zarządu to osoba, która otrzymuje poważniejsze zadania niż sekretarka, jest to samodzielne stanowisko. Do głównych obowiązków tego pracownika należy, m.in.: prowadzenie kalendarza spotkań przełożonego, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i informacji na spotkania Prezesa. Poza tym przygotowuje prezentacje, sporządza na potrzeby Prezesa sprawozdania, raporty, analizy, prowadzi kluczową korespondenc...
Czytaj więcejAsystentka Zarządu
Asystentka zarządu to osoba, która otrzymuje poważniejsze zadania niż sekretarka, jest to samodzielne stanowisko. Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna jest za wspomaganie Zarządu w wykonywaniu obowiązków służbowych oraz sprawne funkcjonowanie biura Zarządu. Do głównych obowiązków tego pracownika należy, m.in.: obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, przygotowywa...
Czytaj więcejBibliotekarz
Bibliotekarz, jak sugeruje sama nazwa stanowiska jest osobą zatrudnioną w bibliotece i nadzorującą jej funkcjonowanie na wielu płaszczyznach. Osoba obsadzona na tym stanowisku pozyskuje, kataloguje i przechowuje zbiory biblioteczne, w rozumieniu nie tylko samych książek, lecz także periodyków, materiałów cyfrowych, zdjęć i innych nośników, zawierających publikacje fabularne, naukowe i inne. Bibliotekarz na podstawie pos...
Czytaj więcejESG Manager
Manager ESG (Environmental, Social, Governance) to specjalista zajmujący się wdrażaniem w przedsiębiorstwie strategii zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska, społecznej odpowiedzialności w biznesie (CSR) i ładu korporacyjnego. Osoba na tym stanowisku odpowiada za integrację kryteriów ESG z działalnością firmy, zarówno na poziomie operacyjnym, jak i strategicznym. Kierownik ESG ma za zadan...
Czytaj więcejFakturzystka
Fakturzysta jest to pracownik działu księgowości. Do głównych zadań tego pracownika należy: wystawianie faktur i not korygujących, sprawdzanie poprawności i korygowanie faktur, wprowadzanie faktur do systemu informatycznego oraz kontrola obiegu dokumentacji handlowej, przygotowywanie raportów, sporządzanie bieżącej wewnętrznej dokumentacji. WYMAGANIA Fakturzysta powinien mieć wy...
Czytaj więcejInspektor ochrony danych osobowych
25 maja 2018 roku weszła w życie ustawa o ochronie danych osobowych, powszechnie nazywana RODO. Zgodnie z jej zapisami niektórzy administratorzy danych osobowych powinni powoływać Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IOD). Takie stanowiska muszą powstać we wszystkich organach państwowych oraz podmiotach, które przetwarzają dane. Do zadań osoby zatrudnionej jako inspektor należą między innymi: informowanie o zakresie ...
Czytaj więcejKierownik biura
Kierownik biura, często zwany z języka angielskiego office manager jest osobą obecną w niemal każdej firmie lub instytucji, bez względu na rodzaj prowadzonej przez nie działalności. Jak sugeruje sama nazwa stanowiska, kierownik zarządza funkcjonowaniem biura firmy lub jej oddziału, do jego obowiązków należą prace administracyjne, związane z organizowaniem niezbędnej dokumentacji, etc., oraz koordynowanie i nadzorowanie prac podległeg...
Czytaj więcejKierownik ds. Administracyjnych
Kierownik ds. Administracyjnych to osoba, która planuje, kieruje i koordynuje procesy administracyjne firmy, tj: dokumentowanie, komunikacja, organizowanie działań pracowników. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: zarządzanie i nadzorowanie administracją firmy, prowadzenie biura (sekretariat, HR, marketing), tworzenie procedur podnoszących jakość w firmie, przygotowywanie materiałów promoc...
Czytaj więcejNajnowsze oferty - Administracja biurowa
-
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży
Medicover sp. z o.o. Katowice, ul. Graniczna 54 praca hybrydowaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Inspektor
SĄD OKRĘGOWY W WARSZAWIE Warszawa praca stacjonarnaspecjalista (mid) umowa o pracę pełny etat -
Zastępca Kierownika Recepcji (K/M)
Novotel Gdańsk Marina Gdańsk praca stacjonarnakierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat -
menedżer umowa o pracę pełny etat
-
Specjalista ds. administracyjnych z obszaru kadr i płac
SERVICE JOBS sp. z o.o. Gdynia praca stacjonarnaspecjalista (mid) kontrakt B2B pełny etat 4 000 - 6 000 zł netto (+VAT)/mies. aplikuj szybko aplikuj bez CV -
Referent / Specjalista
Uniwersytet Morski w Gdyni Gdynia praca stacjonarnaspecjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV -
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
-
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko aplikuj bez CV
Najnowsze artykuły
ESG – co to? Jaki ma wpływ na firmę?
Toksyczna pozytywność w miejscu pracy – dlaczego jest niebezpieczna?
Zdarza się, że szef wywiera na pracowników presję, by w czasie pracy stale mieli przyklejony do twarzy uśmiech. – Niektórzy wręcz zakazują używania wyrazu „problem” i każą zastąpić je „wyzwaniem” – wskazuje socjolog Anna D. Nowicka. Czy pozytywne nastawienie może być destrukcyjne? Kiedy zaczynamy oszukiwać samych siebie? Oto co trzeba wiedzieć o toksycznej pozytywności i jej konsekwencjach.
Kreatywność a AI. Czy pracownicy branż kreatywnych mogą wkrótce stracić pracę?
Czy inteligentny program ma prawa autorskie? Dlaczego AI może dyskryminować? Czy sztuczna inteligencja wkrótce przejmie kreatywne zawody, wysyłając na bezrobocie programistów, grafików, dziennikarzy, filmowców? – Ludzie wolą sztukę tworzoną przez ludzi. Kiedyś sztuka AI będzie jak sport na dopingu – przewiduje prof. Dariusz Jemielniak, badacz ruchów antynaukowych i sztucznej inteligencji.
CV mechanik samochodowy – porady, jak napisać profesjonalne CV
Mechanik to jeden z zawodów deficytowych w Polsce. Szanse na pracę są spore, niemniej żeby ją zdobyć, szczególnie w renomowanych salonach naprawy pojazdów czy w międzynarodowych firmach motoryzacyjnych, zwykle potrzebne jest dobre CV. Wyjaśniamy, jak krok po kroku napisać CV w zawodzie mechanika, jakie uwzględnić w dokumencie umiejętności oraz w jaki sposób opisać doświadczenie zawodowe.
Osoby niewidome i niedowidzące w miejscu pracy – obowiązki pracodawcy, czas pracy, udogodnienia
Nie muszę nikomu udowadniać swoich umiejętności i przekonywać, że wiele mogę, mimo iż nie widzę – mówi Krystyna Włodarek, działaczka społeczna, która w 2018 r. straciła wzrok. Specjalistka ds. dostępności Barbara Filipowska, osoba niewidoma, dodaje, że jednak często natrafiała na „mur” w kontaktach z rekruterami. Oto co pilnie trzeba zmienić w kontekście pracy osób z dysfunkcją wzroku.
Opowieść piątoklasistki wzrusza i inspiruje. Zwycięska praca w konkursie „Zawód godny podziwu"
Strażak, lekarz, pielęgniarka, policjant, pracownik hospicjum, mama i tata – tak dzieci odpowiadały na postawione w naszym konkursie pytanie o zawód godny podziwu. Antosia z 5 piątej klasy opowiedziała nam o prawdziwym supermanie, dzięki któremu jej brat i wielu innych ludzi może rozwijać zainteresowania, cieszyć się życiem czy choćby wychodzić na spacer. Serdecznie zapraszamy do lektury!
Najnowsze komunikaty
Praca.pl zaprasza na konferencję UCL Leaders - Londyn, 20-21.01.2023
Już 20 i 21 stycznia 2023 roku w Londynie odbędzie się kolejna edycja jednej z największych konferencji studenckich w Wielkiej Brytanii - UCL Leaders. Konferencja, organizowana w całości przez studentów najlepszych uczelni międzynarodowych, corocznie przyciąga setki uczestników - obecnych liderów i ich następców.
Praca.pl zaprasza na konferencję Internal Communication Meeting 2
O aktualnych trendach w komunikacji wewnętrznej będziemy rozmawiać również podczas Internal Communication Meeting 2 (20 października 2021).
Seks poprawia jakość pracy
Wbrew pozorom fantazjowanie o seksie może wpływać pozytywnie na jakość pracy. Dlaczego?
Praca i miłość w jednej firmie
Czy takie połączenie ma więcej plusów, czy minusów?