What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
młodszy specjalista (junior) / asystent część etatu
3 dni
Jakie zadania? Aktywne wsparcie Działu Sprzedaży B2B w realizacji bieżących zadań m.in.: obsługa CRM, bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi, pomoc w organizacji kampanii sprzedażowych; Budowanie bazy klientów Umawianie spotkań z klientami biznesowymi Przygotowywanie ofert i...
Praca małopolskie Administracja biurowa najnowsze oferty pracy
MAJOREL POLSKAKraków, Tertium Business Park
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
6 godz.
Duties and Responsibilities Review and process incoming privacy requests through online tools Evaluate validity of each request in line with our clients policies; Continually educate yourself about changes to policies and protocols with the support of our Training and Quality Departments; Work...
Zakres obowiązków: nadzorowanie procesów wysyłki towarów; przygotowywanie dokumentów wysyłkowych; współpraca z działem produkcji oraz magazynem; kontrola załadunku; kontakt z przewoźnikiem; Nasze wymagania: znajomość pakietu Office; umiejętności organizacji i planowania;...
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
What the day will look like In your first three months: you'll learn how we manage benefits systems for clients; you'll get to know our team of benefits experts in different countries; you'll become familiar with some tools that we use to offer and track employee benefits; What you'll do once you're...
Zadania: Administracyjne wsparcie zespołu. Korespondencja dwujęzyczna. Tworzenie raportów/prezentacji po angielsku. Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Komunikacja z zagranicznymi partnerami/klientami.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
1 dni
Job Responsibilities: Be first point of contact to all visitors and client staff. Respond to all visitors’ enquiries in a friendly and proactive manner. Answer and direct telephone calls. Sign in all visitors and issue/collect relevant security passes. Manage meeting room bookings & catered...
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie część etatu
1 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
W dziale Inwestycji, komórce zajmującej się realizacją inwestycji budowlanych, poszukujemy osoby odpowiedzialnej za sprawną organizację działu, dbałość o standardy Muzeum oraz sprawną komunikację i obieg dokumentów Zakres obowiązków: prowadzenie i odpowiedzialność za utrzymanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Zadania: Kompleksowa obsługa recepcji; Koordynowanie obiegu i ewidencja korespondencji; Obsługa klientów i kontrahentów; Obsługa spotkań; Dbanie o estetyczny wygląd i porządek w recepcji;
Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines: Acting as a point of contact/liaison with clients, third parties, peers and...
Czym będziesz się zajmować? udział w pracach zespołu specjalizującego się w zagadnieniach zrównoważonego rozwoju, wykonywanie opracowań na podstawie dostępnych baz danych oraz opracowywanie i wdrażanie nowych form raportowania, sporządzanie raportów i dystrybucja danych, aktywny wkład...
młodszy specjalista (junior) / asystent część etatu
3 dni
Jakie zadania? Aktywne wsparcie Działu Sprzedaży B2B w realizacji bieżących zadań m.in.: obsługa CRM, bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi, pomoc w organizacji kampanii sprzedażowych; Budowanie bazy klientów Umawianie spotkań z klientami biznesowymi Przygotowywanie ofert i...
asystent umowa o pracę część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Prowadzenie rejestru chorych leczonych w danej jednostce medycznej, Wprowadzanie danych statystycznych do centralnego systemu komputerowego Eskulap oraz kontrola prawidłowości w/w danych, Prowadzenie archiwum historii chorób pacjentów, Porządkowanie zgodnie z instrukcją archiwalną oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
6 dni
Czym będziesz się zajmować? Odpowiedzialność za procesy administracyjne w zakresie organizacji pracy dla segmentów B2B, B2C oraz Dystrybucji, Wsparcie w zakresie procesów obsługiwanych przez systemy informatyczne, proces rozliczenia rabatów sprzedażowych, kontroli należności i obiegu...
Obowiązki: Wsparcie w codziennych zadaniach administracyjnych; Przygotowywanie i redagowanie dokumentów, raportów oraz prezentacji; Koordynacja podróży służbowych i eventów firmowych; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z innymi działami w firmie w celu...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Współpraca ze specjalistami ds. księgowości w zakresie: Analiza i uzgadnianie kont księgi głównej; Sporządzanie zestawień i analiz ekonomicznych; Digitalizacja oraz import dokumentów księgowych do systemu ERP; Stopniowe wdrażanie się w tematykę podatkową i księgową;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska: Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy. Przygotowywanie dokumentów. Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim. Zakładanie i archiwizacja dokumentacji. Obsługa recepcji. Kontakt z partnerami firmy (w...
Zadania: Praca z dokumentacją sprzedażową i magazynową; Wsparcie w rekrutacji nowych pracowników do czasu ich zatrudnienia; Organizowanie sprawnej pracy biura; Prace administracyjne;
analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;