W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których życie odmieniliśmy znajdując im nową pracę oraz wyjątkowa jakość usług, które świadczymy naszym klientom i kandydatom. Z dumą wyznaczamy standardy na rynku rekrutacyjnym, a dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu połączonemu ze zrozumieniem osobistych motywacji, stwarzamy naszym kandydatom okazję do realizacji pełni ich potencjału.
Niezależnie od tego czy jesteś pracodawcą poszukującym członków swojego zespołu, czy kandydatem, który chce rozwinąć swoją karierę, Michael Page oferuje Ci zespół który zrozumie Twoje potrzeby.
Wraz z Page Executive i Page Outsourcing, Michael Page jest częścią PageGroup. Jesteśmy pewni, że nasza wiedza pomoże Ci osiągnąć Twoje cele – niezależnie od tego czy szukasz pracownika, czy też nowego miejsca pracy. Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej.
-Implement harmonized definition of reporting rules and flows for supply chain area -Provide daily, weekly and monthly financial reports in line with its reporting processes and schedules. Preparation of management accounts in line with its policies/IFRS -ERP system implementation follow-up and...
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie - Min.3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku - Bardzo dobre umiejętności analityczne, dobre umiejętności zarządzania czasem i priorytetami - Dobre umiejętności z zakresu prezentacji - Inicjatywa oraz oraz rozwinięte...
- Manage the entire accounting process for the local entities including general ledger, accounts payables, accounts receivables, inventory, fixed assets and cash management - Prepare cyclical financial reports according to IFRS and group reporting principles to ensure compliance with local tax...
-Establish a European process for evaluating credit risk of existing and new customers, and identifying key metrics to monitor in the various economies -Approve credit limits for existing and new customers. Review trends in the customer AR portfolio to identify risk factors and predictors of future...
- Support key decision makers in developing vision for future growth of SSC - Fully responsible for service delivery to sites across Europe - Responsible for managing the delivery team (GL, AP, AR) - Coordinate processes currently in transition - Manage and coordinate relationship with outsourcing...
- Rozwój biznesu w kanale nowoczesnym - Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie długofalowych relacji z już istniejącymi klientami z kanału nowoczesnego - Negocjacje kontraktów rocznych z dużymi sieciami - Realizacja planów sprzedażowych - Budowanie trwałych relacji z klientami sieciowymi -...
-Review and evaluate effectiveness of internal controls -Develop solutions to strengthen controls and improve profitability -Transactional, SOX and operational testing across all processes - Plan and execute operational, financial and project audits in Polish and international business units -...
Nadzorowanie pracy i motywowanie zespołu przedstawicieli handlowych w celu wzmocnienia obecności firmy na rynku Odpowiedzialność za wdrażanie strategii biznesowej dla danego obszaru Wyznaczanie celów i targetów dla podległego zespołu Zarządzanie rozwojem pracowników: planowanie szkoleń,...
- Prepare short and long term cash flow forecasts - Prepare financial statement (balance sheet and P&L Statement) forecasts - Verify the forecasts and constantly adjust as time goes on - Support the treasury division regarding ad-hoc projects - Potential to prepare financial models for M&A due...
- Direct a finance organization in the areas of financial and management accounting, planning and reporting - Guarantee the implementation of the financial control framework in line with Group standards, including forecasting and budget processes, balance sheet control and management, statutory and...
- Przygotowanie analiz oraz kalkulacji dotyczących poziomu kosztów produkcji i ogólnych spółki, - Tworzenie forecastów oraz budżetów wraz z cykliczną analizą odchyleń, - Przygotowanie zestawień trendów rozwojowych spółki, analiza dzienna, tygodniowa, miesięczna, - Opracowanie...
You will report to the Quality Manager and your main duties will be: - Analysis of existing portfolio and understand customer needs - Project management for the development of new products - Project management for the improvement of existing production processes - Management of the communication...
What does a recruitment consultant do? A recruitment consultant is the intermediary between companies seeking to recruit professional staff (The Client) and professional staff (The Candidate) seeking a career move or contract assignment. However, this process has endless variations and complications...
- Develop and maintain solid relationships with customers based in Poland - Builds growth opportunities by account planning process throughout the network - Provide highest level of customer service in order to maximize Clients satisfaction. - Develop business plan in conjunction with customer along...
- Provide business support for 7-10 members of the management and senior management team based in Poland and across the EMEA region - Responsible for administrative tasks such as management of calendar, phone calls, correspondence and scheduling and preparation and coordination of meetings - Make...