kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B rekrutacja online aplikuj bez CV
10 godz.
Zadania: Budowanie i rozwój zespołu sprzedażowego: rekrutacja, szkolenia i bieżące wsparcie; Planowanie działań i realizacja celów sprzedażowych; Inspirowanie zespołu poprzez kreowanie relacji opartych na wspólnych wartościach;
Co będziesz robić? budować i rozwijać swój zespół sprzedażowy – rekrutujesz, szkolisz i wspierasz, zarządzać oddziałem – planujesz i pomagasz osiągać cele, wspierać i inspirować – tworzysz relacje oparte na wspólnych wartościach, dbać o wyniki – ustalasz cele, działasz...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Realizacja planów sprzedażowych produktów Medicover (abonamenty medyczne, sport, platforma benefitowa) dla klientów korporacyjnych (region południowy). Współtworzenie strategii sprzedażowej i udział w projektach rozwojowych....
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu opartego o sprzedaż własną i współpracę z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego, rekrutacja i wdrażanie nowych Konsultantów w Twoim zespole, rozwijanie wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych własnych oraz...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie pracą podległego zespołu oraz motywowanie pracowników; Realizacja planów sprzedaży; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w firmie; Odpowiedzialność za pracę zespołu sprzedawców; Odpowiedzialność...
Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnienie wsparcia współpracownikom na...
Zadania: Operacyjne planowanie i wdrażanie rozwiązań w zakresie organizacji systemów bezpieczeństwa infrastruktury Spółki, w tym zapewnienie rozwoju i ciągłości utrzymania systemów technicznych oraz rozwiązań organizacyjnych w obszarze zabezpieczenia technicznego i fizycznego;...
Twoje Zadania Budowanie własnego zespołu agentów (rekrutacja i skuteczne wdrożenie). Motywowanie, inspirowanie i zarządzanie zespołem w celu osiągnięcia celów sprzedażowych. Aktywny udział w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych (sprzedaż własna i wsparcie zespołu). Analiza...
Co będzie należało do Twoich obowiązków: Pozyskiwanie klientów - na początkowym etapie współpracy zajmiesz się sprzedażą własną produktów ubezpieczeniowych aby zdobytą umiejętność przekazać swoim agentom. Rekrutacja i wdrażanie - poszukiwanie i wprowadzanie do swojego zespołu...
Zarządzanie pracą podległego zespołu i motywowanie pracowników; Realizacja planów sprzedażowych; Przestrzeganie obowiązujących przepisów i procedur; Odpowiedzialność za wyniki zespołu sprzedawców oraz obsługę klienta; Raportowanie wyników sprzedaży oraz przygotowywanie grafików pracy;
Michael Page is one of the world’s leading professional recruitment consultancies, specialising in the placement of candidates in permanent and temporary positions.
Our client is a major international Shared Service Center with growing operations in Poland. Due to continued growth of their accounting organization, they are looking for an ambitious and highly experienced candidate for the role of Service Delivery Manager. The person on this position will be part of the SSC Management team.
Job description:
- Support key decision makers in developing vision for future growth of SSC
- Fully responsible for service delivery to sites across Europe
- Responsible for managing the delivery team (GL, AP, AR)
- Coordinate processes currently in transition
- Manage and coordinate relationship with outsourcing business partners
- Drive quality and process improvement initiatives on regional and global level
- Promote best practices across functions and across countries within the region of scope
Who we are looking for:
- Relevant University degree in business with a strong focus on Accounting / Finance
- Minimum 5 - 7 years of professional experience in accounting / finance
- Experience in international SSC / BPO environment
- Proven experience in managing people and developing teams
- Very good understanding of transition process
- Fluent English is a must; knowledge of other foreign language will be a big asset
- Driven and ambitious individual with potential for a future advancement
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B rekrutacja online aplikuj bez CV
10 godz.
Zadania: Budowanie i rozwój zespołu sprzedażowego: rekrutacja, szkolenia i bieżące wsparcie; Planowanie działań i realizacja celów sprzedażowych; Inspirowanie zespołu poprzez kreowanie relacji opartych na wspólnych wartościach;
Co będziesz robić? budować i rozwijać swój zespół sprzedażowy – rekrutujesz, szkolisz i wspierasz, zarządzać oddziałem – planujesz i pomagasz osiągać cele, wspierać i inspirować – tworzysz relacje oparte na wspólnych wartościach, dbać o wyniki – ustalasz cele, działasz...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Realizacja planów sprzedażowych produktów Medicover (abonamenty medyczne, sport, platforma benefitowa) dla klientów korporacyjnych (region południowy). Współtworzenie strategii sprzedażowej i udział w projektach rozwojowych....
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: budowanie własnego biznesu opartego o sprzedaż własną i współpracę z zespołem Konsultantów ds. Planowania Finansowego, rekrutacja i wdrażanie nowych Konsultantów w Twoim zespole, rozwijanie wiedzy produktowej i umiejętności sprzedażowych własnych oraz...
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie pracą podległego zespołu oraz motywowanie pracowników; Realizacja planów sprzedaży; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w firmie; Odpowiedzialność za pracę zespołu sprzedawców; Odpowiedzialność...
Za co będziesz odpowiadać: własny biznes przychodowy i zarządzanie zespołem sprzedaży, rekrutację i wdrożenie nowych Konsultantów ds. Planowania Finansowego oraz Menedżerów, budowanie portfela Klientów poprzez aktywną sprzedaż własną, zapewnienie wsparcia współpracownikom na...
Zadania: Operacyjne planowanie i wdrażanie rozwiązań w zakresie organizacji systemów bezpieczeństwa infrastruktury Spółki, w tym zapewnienie rozwoju i ciągłości utrzymania systemów technicznych oraz rozwiązań organizacyjnych w obszarze zabezpieczenia technicznego i fizycznego;...
Twoje Zadania Budowanie własnego zespołu agentów (rekrutacja i skuteczne wdrożenie). Motywowanie, inspirowanie i zarządzanie zespołem w celu osiągnięcia celów sprzedażowych. Aktywny udział w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych (sprzedaż własna i wsparcie zespołu). Analiza...
Co będzie należało do Twoich obowiązków: Pozyskiwanie klientów - na początkowym etapie współpracy zajmiesz się sprzedażą własną produktów ubezpieczeniowych aby zdobytą umiejętność przekazać swoim agentom. Rekrutacja i wdrażanie - poszukiwanie i wprowadzanie do swojego zespołu...
Zarządzanie pracą podległego zespołu i motywowanie pracowników; Realizacja planów sprzedażowych; Przestrzeganie obowiązujących przepisów i procedur; Odpowiedzialność za wyniki zespołu sprzedawców oraz obsługę klienta; Raportowanie wyników sprzedaży oraz przygotowywanie grafików pracy;