Narodowy Bank Polski jest bankiem centralnym Rzeczypospolitej Polskiej. Jego zadania są określone w Konstytucji RP, ustawie o Narodowym Banku Polskim i ustawie Prawo bankowe.
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: zbieranie i analiza wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych do rozwiązań IT, weryfikacja i przekładanie potrzeb oraz wymagań biznesowych na propozycje rozwiązań informatycznych, doradztwo dla partnerów biznesowych w zakresie poszukiwania...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: analiza, identyfikacja i ocena czynników ryzyka stwarzającego zagrożenie dla stabilności systemu finansowego, ze szczególnym uwzględnieniem ryzyka generowanego przez rynki i instytucje finansowe, przygotowywanie materiałów analitycznych...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie współpraca przy: opracowywanie procedur oraz innych dokumentów wewnętrznych, zapewniających wykonywanie zadań z zakresu rachunkowości w obszarze gospodarki własnej zgodnie z zasadami określonymi w przepisach wewnętrznych NBP oraz w...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: pełnienie służby ochronnej na posterunkach na terenie obiektu Oddziału Okręgowego, praca zmianowa z bronią, obsługa specjalistycznych urządzeń i instalacji zabezpieczających, prowadzenie dokumentacji z przebiegu służby, wykonywanie...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: planowanie, prowadzenie i raportowanie wyników zadań audytowych dotyczących obszaru IT oraz procedur związanych z bezpieczeństwem i ochroną, które wspierają procesy biznesowe Narodowego Banku Polskiego; ocena poziomu ryzyka w audytowanych...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: przyjmowanie wpłat gotówki i dokonywanie wypłat gotówki w walucie polskiej i obcej, sprzedaż wartości kolekcjonerskich, zamiana i wymiana waluty polskiej, przeliczanie, sortowanie, sprawdzanie autentyczności znaków pieniężnych w walucie...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: prowadzenie analiz zmian zatrudnienia, bezrobocia i aktywności zawodowej, prowadzenie analiz kształtowania się wynagrodzeń i oczekiwań płacowych, analizowanie zmian otoczenia instytucjonalnego rynku pracy i jego wpływu na funkcjonowanie rynku...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: naliczanie wynagrodzeń dla pracowników, wyliczanie wynagrodzenia za czas choroby i zasiłków z ubezpieczenia społecznego, obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych i sporządzanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych...
Do podstawowych zadań departamentu należy: opracowywanie metod zarządzania ryzykiem finansowym (w tym systemu limitów inwestycyjnych) związanym z inwestycjami rezerw dewizowych, analizy wiarygodności finansowej kontrahentów NBP, bieżące monitorowanie ekspozycji na poszczególne rodzaje...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: Nadzór nad systemami teleinformatycznymi (SI) stanowiącymi elementy systemów zabezpieczeń technicznych takich jak: system sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu, telewizji dozorowej, sygnalizacji pożarowej, itp., w zakresie ich...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: realizacja zadań związanych z pełnieniem funkcji Inspektora Ochrony Ppoż., realizacja zadań z obszaru ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa teleinformatycznego w zakresie prawa wynikającego z Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie zarządzanie oprogramowaniem klienckim w NBP, w szczególności: zarządzanie licencjami oprogramowania, ewidencjonowanie, inwentaryzacja oraz monitorowanie bieżącego wykorzystania licencji oprogramowania, udział w audytach licencji, nadzór nad...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: analizy i badania sytuacji finansowej i ekonomicznej przedsiębiorstw, w szczególności w zakresie ich polityki płacowej i zatrudnieniowej, prace analityczne w środowiskach dużych zbiorów danych, analizy ekonometryczne zależności zarówno...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: prowadzenie spraw związanych z kont rolami wykonanymi w NBP przez organy kontroli zewnętrznej oraz audytorów zewnętrznych działających na zlecenie NBPw zakresie dotyczącym Departamentu, współpraca oraz prowadzenie ewidencji korespondencji z...
Do głównych zadań pracownika należeć będzie: monitorowanie i aktywny udział w działaniach mających na celu sporządzanie odpowiedzi na zapytania instytucji finansowych w zakresie m. in. , w tym MiFID, MiFIDII, MiFIR; bieżąca ocena adekwatności istniejących w Banku regulacji dotyczących...