Świadczy usługi z zakresu nowoczesnego marketingu opartego na komunikacji bezpośredniej. Realizujemy outsourcing procesów biznesowych (BPO) związanych z pozyskiwaniem oraz obsługą Klientów i sieci dystrybucji w Polsce, Europie i USA. Siła PCM tkwi w ludziach, ich rozwój to rozwój firmy - tym hasłem kieruje się PCM od pierwszych dni swojej działalności. Wierzymy, że tylko dzięki ludziom udaje nam się utrzymać pozycję lidera w branży marketingu kierunkowego. Naszą siłę tworzą wszyscy Pracownicy. W realizacji procesu rozwoju Pracowników stosujemy dobrze dobrane narzędzia, takie jak jasno wytyczone ścieżki kariery, coaching, mentoring, system motywacji, szkolenia, czy imprezy integracyjne. Mamy jasno sprecyzowane cele dotyczące rozwoju Pracowników, które stanowią integralną część strategii całej firmy. Cele te są również ściśle związane z celami życiowymi i osobistymi naszych Pracowników.

Archiwalne oferty pracy

  • Polskie Centrum Marketingowe Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4651 dni
    Aktywne pozyskiwanie Klientów na usługi; Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, poprzez formę i sposób obsługi Klientów; Realizacja celów sprzedażowych; Przygotowywanie ofert handlowych pod indywidualne potrzeby Klienta;
  • Polskie Centrum Marketingowe Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4683 dni
    Do zadań w/w osób będzie należało prowadzenie rozmów telefonicznych z Klientami w celu: umawiania spotkań handlowych, pozyskiwania klientów na produkty i usługi, informowania o promocjach i ofertach.
  • Kierownik Filii Contact Center

    Polskie Centrum Marketingowe Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4685 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za zarządzanie Filią Contact Center (200 stanowisk ) a w szczególności za: Prowadzenie Filii; Operacyjne zarządzanie projektami realizowanymi w dziale, realizację planów przychodów Filii, wdrażanie procedur oraz raportowanie wyników; Planowanie,...
  • Polskie Centrum Marketingowe Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4698 dni
    Profesjonalna, telefoniczna obsługa Klientów Wolters Kluwer; Pomoc w zakresie korzystania z produktów Wolters Kluwer Polska; Promowanie produktów nowym i obecnym Klientom Wydawnictwa;
  • Polskie Centrum Marketingowe Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4699 dni
    Profesjonalna, telefoniczna obsługa Klientów Wolters Kluwer z Kancelarii Prawnych; Pomoc w zakresie korzystania z produktów Wolters Kluwer Polska; Promowanie produktu Wydawnictwa skierowanego dla Prawników
  • Konsultant Telefoniczny

    Polskie Centrum Marketingowe Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4707 dni
    Do zadań w/w osób będzie należało prowadzenie rozmów telefonicznych z Klientami w celu sprzedaży domen internetowych
  • Polskie Centrum Marketingowe Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4714 dni
    Kompleksowa obsługa i budowanie relacji z Klientami; Zapewnianie profesjonalnej obsługi Klientów; Pozyskiwanie Klientów na produkty i usługi; Informowanie o promocjach i ofertach;
  • Specjalista ds. Telefonicznej Windykacji Należności

    Polskie Centrum Marketingowe Sp. z o.o.   mazowieckie, woj. mazowieckie    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4714 dni
    Telefoniczne odzyskiwanie należności w oparciu o posiadane podstawy prawne (np. faktury) Motywowanie Klientów do spłaty zobowiązań; Archiwizacja dokumentów; Negocjacje warunków spłat;
  • Kierownik Zespołu Szkoleń

    Polskie Centrum Marketingowe Sp. z o.o.   mazowieckie    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4745 dni
    Planowanie , opracowanie i wdrażanie strategii szkoleń dla Spółki a w szczególności dla Działu Contact Center; Tworzenie nowych programów i projektów szkoleniowych; Nadzór nad rozwojem Pracowników każdego szczebla ze szczególnym uwzględnieniem Konsultantów Telefonicznych; Dbanie o...
  • Polskie Centrum Marketingowe Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4745 dni
    Do zadań w/w osób będzie należało prowadzenie rozmów telefonicznych z Klientami w celu umawiania spotkań handlowych, pozyskiwania klientów na produkty i usługi, informowania o promocjach i ofertach.
  • Polskie Centrum Marketingowe Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4767 dni
    Kompleksowa obsługa i budowanie relacji z Klientami; Zapewnianie profesjonalnej obsługi Klientów; Pozyskiwanie Klientów na produkty i usługi; Informowanie o promocjach i ofertach;
  • Kierownik Zespołu Szkoleń

    Polskie Centrum Marketingowe Sp. z o.o.   mazowieckie    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4775 dni
    Planowanie , opracowanie i wdrażanie strategii szkoleń dla Spółki a w szczególności dla Działu Contact Center; Tworzenie nowych programów i projektów szkoleniowych; Nadzór nad rozwojem Pracowników każdego szczebla ze szczególnym uwzględnieniem Konsultantów Telefonicznych; Dbanie o...
  • DORADCA KLIENTA DS. WYDAWNICTW PRAWNICZYCH

    Polskie Centrum Marketingowe Sp. z o.o.   mazowieckie    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4775 dni
    Profesjonalna, telefoniczna obsługa Klientów Wolters Kluwer z Kancelarii Prawnych; Pomoc w zakresie korzystania z produktów Wolters Kluwer Polska; Promowanie produktu Wydawnictwa skierowanego dla Prawników
  • Polskie Centrum Marketingowe Sp. z o.o.
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4801 dni
    Pozyskiwanie Klientów na produkty i usługi; Kompleksowa obsługa i budowanie relacji z Klientami; Zapewnianie profesjonalnej obsługi Klientów;
  • Doradca w Dziale Doradców Klienta - Handlowiec

    Polskie Centrum Marketingowe Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4826 dni
    Przygotowanie dla dużych Klientów biznesowych ofert z koncepcją Projektów w obszarze bezpośredniej komunikacji z Klientami; Aktywne pozyskiwanie i obsługę handlową kluczowych Klientów; Realizację planów sprzedaży innowacyjnych usług komunikacji bezpośredniej, a w szczególności...

Polskie Centrum Marketingowe Sp. z o.o.

Poleczki 7

02-822 Warszawa