Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki , pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
513 dni
Responsibilities: leading and assisting in production trials on customers’ production lines ensuring fast commercialization of Company products, providing technical troubleshooting / advisory to defined customers to support best possible performance of Company’s products, building good...
Responsibilities: Supervision and coordination of subcontractors and supervisors and formans, Scheduling works within electrical branch to meet project's timeline, Responsibility for health and safety on site, Coordination of workers, machinery, materials; Cooperation with all crafts working on...
Responsibilities: Carry out weekly toolbox talks. Fulfil weekly reports and issue all variations and delays to the line manager. Cooperate and coordinate site activities together with other trades. Prepare two weeks' forecasts for forthcoming works. Ensure the labor requirements are met and...
Responsibilities: Ability to analyze, track, and avoid schedule slips. Reviewing construction offers and related pricing & scopes. Management of all costs including: Company & Contracting Teams; Sub-contractors; Material deliveries and goods receipting. Plant and Equipment; Variations; Valuations;...
Responsibilities: Ability to analyze, track, and avoid schedule slips. Reviewing construction offers and related pricing & scopes. Management of all costs connected with Electrical SOW including: Company & Contracting Mechanical Team; Sub-contractors; Material deliveries and goods receipting. Plant...
Responsibilities: Carry out weekly toolbox talks. Fulfil weekly reports and issue all variations and delays to the line manager. Cooperate and coordinate site activities together with other trades. Prepare two weeks' forecasts for forthcoming works. Attending DAB morning meetings. Ensure the labor...
Opis Stanowiska: Prowadzenie realizacji z zakresu budownictwa medycznego, Organizacja budżetu budowy, Terminowa realizacja i rozliczenie finansowe danej budowy, Koordynacja realizacji kontraktu, Zarządzanie projektem w zgodzie z zatwierdzonym budżetem i harmonogramem, Odpowiedzialność za...
Zakres obowiązków: Przeglądanie planów sprzedaży, biznesplanu, rocznych aktualizacji budżetów i czynników popytu. Sporządzanie prognoz statystycznych. Weryfikowanie rzeczywistej sprzedaży w porównaniu ze prognozami. Współpraca z działem sprzedaży i marketingu w celu analizy rynku oraz...
Responsibilities: Management of the Mechanical Systems package. Management of Site Safety in conjunction with the Project Manager and the Safety Advisor. This will include the setup, management of, and closing out of the safety file as part of the Management team. Taking care of Quality, Health,...
Responsibilities: Management of the Electrical Systems package. Management of Site Safety in conjunction with the Project Manager and the Safety Advisor. This will include the setup, management of, and closing out of the safety file as part of the Management team. Taking care of Quality, Health,...
Responsibilities: Preparation of process simuation (HYSYS), process calculation for offshore and on shore projects, Preparation of control and operating pfilosophy, Preparation/mark-up of PFDs and P&IDs Constant development of new and existing products, Participate in project execution and business...
Responsibilities: Participation in projects and studies (onshore and offshore) in gas industry, Development of system design and preparation of engineering documentation; Specify equipment for purchase, Technical evaluation of bids, Review of vendor documentation and supplier follow-up; Liaison with...
Zakres obowiązków: Nadzorowanie prac w zakresie robót elektrycznych, Nadzorowanie firm podwykonawczych, Przygotowanie budżetu i harmonogramu, Weryfikacja dokumentacji, Sporządzanie ofert i prowadzenie negocjacji, Przygotowanie raportów z prowadzonych prac.
specjalista mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
532 dni
Zakres obowiązków: Aktywny udział w przygotowaniach oraz realizacji budowy, Nadzór branżowy oraz dbanie o właściwą organizację robót, Rozliczanie podwykonawców, Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji, w tym przygotowywanie dokumentacji powykonawczej, Dbanie o jakość i terminowość...