Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki , pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.
Zakres obowiązków: Analiza dokumentacji, Sporządzanie przedmiarów i wycena robót, Sporządzanie zapytań ofertowych, ocena i wybór ofert, Prowadzenie negocjacji z podwykonawcami i dostawcami, Uzupełnianie bazy danych podwykonawców i dostawców.
Obowiązki: koordynacja prac budowlanych, uczestnictwo w odbiorach, kontrola i rozliczanie prac podwykonawców, prowadzenie zamówień sprzętu i materiałów z uwzględnieniem harmonogramu,
Obowiązki: nadzór i kontrola nad realizacją robót, prowadzenie robót zgodnie z projektem i harmonogramem, nadzorowanie i współpraca z podwykonawcami i dostawcami, realizacja prac w terminie, zgodnie z budżetem i przy uwzględnieniu przepisów BHP, prowadzenie dokumentacji budowy.
Zakres obowiązków: Przygotowanie dokumentacji projektowych w zakresie konstrukcji. Projekty obiektów magazynowych, produkcyjnych, biurowych, Tworzenie modeli 3D w środowisku TEKLA, Sporządzanie modeli obliczeniowych i obliczeń statyczno-wytrzymałościowych, Sporządzanie rysunków...
Zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentacji projektowych. Projekty dotyczące obiektów magazynowych, hal produkcyjnych, Tworzenie modeli 3D w środowisku TEKLA, Sporządzanie modeli obliczeniowych i obliczeń statyczno-wytrzymałościowych, Poszukiwanie rozwiązań technicznych związanych z...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B
1531 dni
Obowiązki: Sporządzanie budżetu i harmonogramu inwestycji, Koordynacja procesu ofertowania podwykonawców, Zarządzanie projektem od strony technicznej i finansowej, Współpraca z Kierownikiem Budowy, Nadzór nad sporządzaniem dokumentacji powykonawczej budowy, Przygotowanie obiektu do...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1531 dni
Obowiązki: Nadzór nad placem budowy, Nadzór nad kadrą inżynierską, siłami własnymi i podwykonawcami, Sporządzanie obmiaru postępu robót, Prowadzanie prac w zgodzie z przyjętym harmonogramem i budżetem, koordynacja zamówień i dostaw materiałów, Kontrola i dokumentacja jakości...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1531 dni
Zakres obowiązków: Prowadzenie analiz dokumentacji technicznej, Wykonywanie przedmiarów w zakresie branży elektrycznej na podstawie projektów, Optymalizacja kosztów w zakresie branży elektrycznej na etapie przygotowania oferty, Sporządzanie i przesyłanie zapytań ofertowych, Weryfikowanie...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1531 dni
Zakres obowiązków: Prowadzenie analiz dokumentacji technicznej, Wykonywanie przedmiarów w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej na podstawie projektów, Optymalizacja kosztów w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej na etapie przygotowania oferty, Sporządzanie i przesyłanie zapytań...
Obowiązki: Nadzorowanie podwykonawców w zakresie sanitarnym, Wspomaganie Kierownika Branży Sanitarnej w prowadzeniu robót, Zamawianie materiałów i usług, Rozliczanie podwykonawców, Pomoc w sporządzaniu ofert, Sporządzanie raportów na temat postępów powierzonych prac,
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
1538 dni
Zakres obowiązków: Prowadzenie robót w zakresie sanitarnym, Nadzór nad prowadzaniem robót zgodnie z umową, projektem i harmonogramem, Optymalizacja kosztów i zasobów w tym również analiza projektów przetargowych, budowlanych, wykonawczych, Przygotowywanie ofert dla zamawiającego....
Zakres obowiązków: Planowanie prac i nadzór nad podwykonawcami, Prowadzenie realizacji zgodnie z harmonogramem, Prowadzenie prac zgodnie z dokumentacją projektową i kontrola jakości, Zamawianie materiałów i koordynacja terminów dostaw, Prowadzenie dokumentacji budowy i sporządzenie...
Zakres obowiązków: Nadzór i kontrola nad realizacją robót, Prowadzenie robót zgodnie z projektem i harmonogramem, Nadzorowanie i współpraca z podwykonawcami i dostawcami, Realizacja prac w terminie, zgodnie z budżetem i przy uwzględnieniu przepisów BHP; Prowadzenie dokumentacji budowy.
Obowiązki: Zarządzanie podległym zespołem z założonym budżetem i wskaźnikami, w zgodzie ze strategią firmy, Realizacja krótko i długoterminowych planów produkcyjnych, Koordynacja projektów inwestycyjnych, Zapewnienie ciągłości produkcji, Prowadzenie polityki personalnej, w tym...