Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki , pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.
Obowiązki: ścisła współpraca z Kierownikiem Budowy, aktywne uczestnictwo w tworzeniu harmonogramu, udział w tworzeniu budżetu, prowadzenie dokumentacji, wsparcie Kierownika Budowy w bieżących sprawach,
Obowiązki: nadzorowanie prac w zakresie robót elektrycznych lub teletechnicznych, nadzorowanie firm podwykonawczych, przygotowanie budżetu i harmonogramu, weryfikacja dokumentacji, sporządzanie ofert i prowadzenie negocjacji, przygotowanie raportów z prowadzonych prac.
Zakres obowiązków: Udzielanie wsparcia w sprawach organizacyjnych i szkoleniach na budowie; Udział w obsłudze klientów; Wsparcie organizacyjne pracowników na budowie; Wydawanie przepustek; Przygotowywanie raportów;
Zakres obowiązków: Serwis, naprawy, remonty i inspekcje maszyn i urządzeń wirujących, Przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne (m.in. raportu finalnego po zakończonej pracy serwisowej), Odpowiedzialność za przygotowanie projektów od strony technicznej (rysunki,...
Zakres obowiązków: Serwis, naprawy, remonty i inspekcje maszyn i urządzeń wirujących, Przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne (m.in. raportu finalnego po zakończonej pracy serwisowej), Odpowiedzialność za przygotowanie projektów od strony technicznej (rysunki,...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B
1565 dni
Zakres obowiązków: Organizacja i obsługa całego procesu związanego ze zgłoszeniami gwarancyjnymi; Ustalenie harmonogramu usuwania usterek na poszczególnych inwestycjach; Nadzór nad podmiotami usuwającymi usterki; Odpowiedzialność za terminowe usunięcie usterek; Weryfikacja i sprawne...
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B
1565 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie działem realizacji kontraktów oraz z zespołami inżynierskimi oraz czynna współpraca z działami ofertowymi i projektantami. Zarządzanie kadrą jako lider na wszystkich poziomach i etapach realizacji w tym mobilizowanie i relokacja sił własnych....
Zakres obowiązków: Przegląd i zatwierdzanie dokumentacji technicznej projektu, w tym dokumentacji powykonawczej Kontrola i odbiory prac AKPiA zgodnie z przepisami prawa, normami, wymaganiami projektowymi i specyfikacjami; Kontrola i odbiory dokumentacji QA / QC; Nadzorowanie oraz zatwierdzanie...
Obowiązki: Nadzorowanie podwykonawców w zakresie sanitarnym, Wspomaganie Kierownika Branży Sanitarnej w prowadzeniu robót, Zamawianie materiałów i usług, Rozliczanie podwykonawców, Pomoc w sporządzaniu ofert, Sporządzanie raportów na temat postępów powierzonych prac,
Zakres obowiązków: Planowanie prac i nadzór nad podwykonawcami, Prowadzenie realizacji zgodnie z harmonogramem, Prowadzenie prac zgodnie z dokumentacją projektową i kontrola jakości, Zamawianie materiałów i koordynacja terminów dostaw, Prowadzenie dokumentacji budowy i sporządzenie...
Zakres obowiązków: Nadzór i kontrola nad realizacją robót, Prowadzenie robót zgodnie z projektem i harmonogramem, Nadzorowanie i współpraca z podwykonawcami i dostawcami, Realizacja prac w terminie, zgodnie z budżetem i przy uwzględnieniu przepisów BHP; Prowadzenie dokumentacji budowy.
Zakres obowiązków: montaż lekkich konstrukcji stalowych, wykonywanie prac zgodnie z wytycznymi montażu i dokumentacją techniczną, przestrzeganie przyjętych norm BHP oraz procedur systemu zarządzania jakością.
Obowiązki: Zarządzanie podległym zespołem z założonym budżetem i wskaźnikami, w zgodzie ze strategią firmy, Realizacja krótko i długoterminowych planów produkcyjnych, Koordynacja projektów inwestycyjnych, Zapewnienie ciągłości produkcji, Prowadzenie polityki personalnej, w tym...
Obowiązki: Pomoc w przygotowaniu ofert przetargowych w oparciu o procedury i standardy w firmie, Sporządzanie ofert na dane zakresy prac w oparciu o kontakty z podwykonawcami i dostawcami, Uczestnictwo w spotkaniach z Inwestorem w czasie sporządzania oferty, Uczestnictwo w wizjach lokalnych.
Zakres obowiązków: Opracowywanie strategii dotyczącej rozwoju firmy w regionie; Odpowiedzialność za opracowanie i realizację budżetu Aktywny udział w pozyskiwaniu nowych projektów; Utrzymywanie stałych relacji z klientami (Polska i zagranica) Koordynowanie realizacji aktualnych projektów...