Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru. Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Job Description As a Junior Presentation Operator you will generate high quality presentation material, in a timely manner and liaise with Quality Coordinators, Operations Manager and Client representatives over instructions, quality and workflow. You will have an opportunity to create presentations...
Company Profile For our client, an international banking/financial company, we are urgently looking for Analyst with knowledge of English and second European language (German, French or Spanish). Job Description identify and verify potential risk based on Compliance and Anti-Money Laundering...
Opis Stanowiska udział/prowadzenie wdrożeń rozwiązań informatycznych u klientów; utrzymanie w ruchu środowiska HW/SW; wsparcie dla zewnętrznych użytkowników aplikacji; konfiguracja i modyfikacja środowiska; rozwój infrastruktury wirtualizacyjnej;
Job Description Providing robust administrative and logistical support to consultants or client-serving engagement teams and managers; Creating and merging PowerPoint presentations that supports consultants in the communication and interaction with their clients; Scheduling meetings and...
Opis Stanowiska szeroko pojęta analiza bardzo dużych zbiorów danych - data mining - szukanie błędów w raportach, zależności pomiędzy danymi, wizualizacja danych liczbowych; generowanie raportów na rzecz konkretnego projektu oraz aktualizacja istniejących zbiorów danych; automatyzowanie...
The purpose of the Business Intelligence Analyst is to be responsible for the underlying data and tooling solution that enables the delivery of the Capacity Management service. Job Description Produce capacity analyses and plans in support of projects within the organization; Identifies the...
Job Description Diary management, organizing trips and transportation when relevant/required. Organising meetings, collating reports and filing as appropriate. Support with organizing events. Manage and maintain operational filing system; organizing and storing paperwork, documents and computer...
Job Description Journal generate sub-ledgers and prepare SOX schedules to validate proper posting to the General Ledger - review A/P G/L and E/X G/L for accuracy and request any necessary adjustments to be made; Prepare various accruals and accrual reversals; Evaluate and amortize prepaid expenses;...
Job Description: The role of a Recruiting Administrator includes: administrating the recruitment process, updating and maintaining relevant candidate data bases, and coordinating campus and student events. The Recruiting Administrator will be expected to perform the following tasks, in addition to...
Job Description: As a Visual Graphic Specialist you will generate high quality presentation material, in a timely manner and liaise with Quality Coordinators, Operations Manager and Client representatives over instructions, quality and workflow. You will have an opportunity to create presentations...
Opis Stanowiska kompleksowa obsługa recepcji; dbanie o korespondencję, jej ewidencjonowanie, przekazywanie do odpowiednich osób, pilnowanie terminów odpowiedzi; obsługa centrali telefonicznej- odbieranie połączeń, przyjmowanie wiadomości, przełączanie rozmówców w razie potrzeby; opieka...
Job Description Lead budget planning, recommit processm onth and cycle. Act as a liaison between EMEAR finance, Global SSC and SSCP. Partner with budget owners and financial controllers to porduce group overall monthly, Quarter to date spend and quarterly outlook for SSC leadership team. Consult and...
Job Description Managing the delivery of business critical projects within the business operations environment. Lead the planning and implementation of project. Facilitate the definition of project scope, goals and deliverables. Define project tasks and resource requirements required in order to...
Opis Stanowiska administrowanie sprawami personalnymi; udział w procesie komunikacji wewnętrznej firmy (zapewnienie obiegu dokumentów pracowniczych) samodzielna realizacja projektów rozwojowych i badań wewnętrznych dla podległej części organizacji; współpraca z Menadżerami w temacie...
Obowiązki: Sporządzanie i analiza raportów finansowych; Uczestnictwo w procesie budżetowania; Udział w zamknięciu miesiąca, szacowanie rezerw; Współudział w rozwoju systemu controllingu i procesów kontroli wewnętrznych; Usprawnianie procedur kontroli kosztów; Weryfikacja sprzedaży i...