Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Archiwalne oferty pracy

  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1235 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące; Kompleksowe wsparcie klienta w obsłudze technicznej terminali płatniczych; Obsługa finansowa Klienta; Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem; Rozwiązywanie bieżących spraw;...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego (z językiem angielskim)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1236 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: • Kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; • Przyjmowanie reklamacji; • Rozpatrywanie zgłoszeń; • Udzielanie informacji; • Wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta; SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI: • dobrze...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B     praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1237 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z konsumentami dążenie do realizacji celów projektowych praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów praca zgodna ze standardem projektu...
  • Pracownik Obsługi Klienta - Pracownik wakacyjny

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1237 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące; budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z konsumentami; dążenie do realizacji celów projektowych; praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów; praca zgodna ze standardem...
  • Konsultant infolinii obsługowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1242 dni
    Twój zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami; Realizacja pisemnych dyspozycji; Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Spółki; Dbanie o dobry wizerunek firmy; Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami;
  • Specjalista ds. obsługi Klienta z j. angielskim (branża motoryzacyjna)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1244 dni
    Oferujemy: Umowa o pracę; Atrakcyjne wynagrodzenie; Pracę w międzynarodowym środowisku; Pakiet benefitów; Pracę w godzinach standardowych biznesowych; Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe do pracy;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1251 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Profesjonalny kontakt z przedsiębiorcami – połączenia przychodzące, obsługa mailowa; Rozwiązywanie bieżących spraw; Udzielanie informacji w zakresie dofinansowania; Doradztwo oraz wsparcie przy składaniu wniosków; Praca dla instytucji państwowej;
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży ubezpieczeniowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1252 dni
    Twoje obowiązki: Kompleksowa obsługa Klienta w zakresie ubezpieczeń/polis; Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy; Rozwiązywanie bieżących problemów Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi; Szukamy Ciebie Jeśli jesteś: Otwarty/a na nowe wyzwania, Masz...
  • Specjalista ds. obsługi Klienta z j. angielskim (branża motoryzacyjna)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1269 dni
    Oferujemy: Umowa o pracę; Atrakcyjne wynagrodzenie; Pracę w międzynarodowym środowisku; Pakiet benefitów; Pracę w godzinach standardowych biznesowych; Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe do pracy;
  • Specjalista ds. obsługi klienta - infolinia obsługowa

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1269 dni
    W tej roli będziesz odpowiedzialny/a za: identyfikowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; obsługę infolinii elektronarzędzi (infolinia plus maile) obsługę reklamacji, zwrotów, zapytań produktowych; budowanie długotrwałych relacji z klientami; raportowanie działań przełożonym;
  • Specjalista ds. kluczowych Klientów

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1270 dni
    Kompleksowa obsługa Klientów - infolinia przychodząca/ wychodząca/ obsługa skrzynki mailowej SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŚLI: lubisz rozmawiać przez telefon; kontakt z ludźmi sprawia Ci przyjemność; chcesz zdobyć doświadczenie; potrafisz wykorzystać swoją kreatywność, energię i...
  • Doradca ds. obsługi Klienta (z językiem angielskim)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1272 dni
    Co oferujemy: umowę zlecenie, profesjonalne płatne szkolenie wdrożeniowe, elastyczny grafik pracy, pakiet benefitów, świetną lokalizację biura w Warszawie, atmosferę wzajemnego wsparcia i współpracy, Stabilność i rozwój - zależy nam na długofalowej współpracy, więc perspektywy...
  • Doradca ds. Obsługi klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1280 dni
    Oferujemy: umowę zlecenie; pakiet benefitów (karta multi sport, dofinansowanie do opieki medycznej, konkursy motywacyjne) spotkania integracyjne; szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces wdrożenia, świetną lokalizację w Warszawie, komfortowe warunki i nowoczesne narzędzia...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1283 dni
    W tej roli będziesz odpowiedzialny/a za: identyfikowanie potrzeb i oczekiwań klientów; budowanie długotrwałych relacji z klientami; realizację miesięcznych planów handlowych; kompleksową obsługę klienta; raportowanie działań przełożonym;
  • Specjalista ds. badania satysfakcji klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Rawa Mazowiecka, ul. Słowackiego 72A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1283 dni
    Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie; Nowoczesne biuro (ul. Słowackiego 72A) Pracę w trybie dwuzmianowym i stacjonarnym; Atrakcyjne wynagrodzenie; Płatne szkolenie przygotowujące do pracy z Klientem; Możliwość rozwoju zawodowego; Benefity pracownicze;

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa