Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Archiwalne oferty pracy

  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat   30,50 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    177 dni
    Twoje zadania: Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych (85% w języku polskim, 15% w języku angielskim) Udzielanie wsparcia technicznego i merytorycznego dotyczącego bankomatów; Rozwiązywanie zgłoszeń i współpraca z odpowiednimi działami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi Klienta
  • Konsultant ds. obsługi klienta z językiem czeskim (kontakt mailowy i telefoniczny)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    180 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na zapytania e-mailowe od klientów; Udzielanie rzetelnych informacji i rozwiązywanie zgłoszeń w sposób profesjonalny; Budowanie pozytywnych relacji z klientami; Współpraca z zespołem oraz realizacja wspólnych celów operacyjnych;
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta (infolinia przychodząca)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    200 dni
    Twoje zadania będą obejmować: Profesjonalną obsługę połączeń przychodzących: udzielanie wyczerpujących informacji na temat polis, składek i produktów ubezpieczeniowych, sprawne zgłaszanie i rejestracja szkód; Wsparcie administracyjne (back-office): dbałość o dokumentację,...
  • Konsultant ds. obsługi klienta z językiem czeskim (kontakt mailowy i telefoniczny)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    215 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na zapytania e-mailowe od klientów; Udzielanie rzetelnych informacji i rozwiązywanie zgłoszeń w sposób profesjonalny; Budowanie pozytywnych relacji z klientami; Współpraca z zespołem oraz realizacja wspólnych celów operacyjnych;
  • Doradca Klienta w branży bankowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    215 dni
    Na co dzień będziesz: odpowiedzialny za stały kontakt z klientami, utrzymywał i budował długotrwałe relacje z klientami, odpowiedzialny za umawianie spotkań w placówkach banku, przedstawiał odpowiednio dobrane pod klienta propozycję oraz oferty, doradzać swoim Klientom. Jeżeli zatem:...
  • Trener Wewnętrzny

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    222 dni
    Jakie będą Twoje zadania? Analiza potrzeb szkoleniowych i planowanie działań szkoleniowo – rozwojowych w celu zwiększania wyników oraz poprawy jakości, rekomendowanie działań wspierających; Opracowywanie, prowadzenie i ewaluacja szkoleń onboardingowych oraz wsparcie nowych pracowników...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    234 dni
    Szukasz pracy, która pozwoli Ci zdobyć cenne doświadczenie, rozwinąć umiejętności komunikacyjne i pracować w międzynarodowym środowisku? Dołącz do naszego zespołu i wspieraj klientów Euronet w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów! Twoje zadania: Odbieranie...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta w Zespole Sprzedaży

    Contact Center Sp. z o.o.   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    235 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa Klientów oraz budowanie długotrwałych relacji biznesowych Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych i finansowych Realizacja kompleksowego procesu sprzedaży Dbanie o wysoki poziom świadczonych usług oraz zadowolenie Klienta
  • Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem węgierskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    235 dni
    Czym będziesz się zajmować? Odpowiadaniem na zapytania mailowe klientów Budowaniem pozytywnych relacji i zapewnianiem profesjonalnej obsługi Współpracą z zespołem i realizacją celów infolinii
  • Konsultant Telefoniczny (Infolinia Przychodząca / Wychodząca)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    237 dni
    Twoje zadania: Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami, Profesjonalna obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, Udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów Klientów, Realizacja celów (obsługowych / sprzedażowych), Dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta.
  • Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem czeskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    237 dni
    Czym będziesz się zajmować? Odbieraniem połączeń i odpowiadaniem na zapytania mailowe klientów; Budowaniem pozytywnych relacji i zapewnianiem profesjonalnej obsługi; Współpracą z zespołem i realizacją celów infolinii;
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – branża ubezpieczeniowa

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    252 dni
    Podstawowe zadania: Obsługa infolinii telefonicznej przychodzącej w celu udzielania informacji o ofercie ubezpieczeniowej oraz promocji i sprzedaży produktów naszego partnera; Prowadzenie korespondencji pisemnej z Klientami w celu rozwiązania zgłaszanych przez nich problemów; Utrzymywanie...
  • Senior Lider Zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, West Station Aleje Jerozolimskie    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    255 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie należeć zarządzanie podległym zespołem doradców, w tym: Opracowywanie strategii i planów działania w celu osiągnięcia wyznaczonych celów jakościowych, Monitorowanie wyników pracy zespołu, poziomu realizacji celów, analizowanie...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracji

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Stawki 2A    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    256 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Odbieranie telefonów oraz udzielanie informacji, Wspieranie zespołu w codziennych zadaniach administracyjnych, Utrzymywanie porządku w przestrzeni biurowej i recepcyjnej, Współpraca z innymi działami w firmie....
  • Doradca ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 142 B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    258 dni
    Twoje zadania: Rozwiązywanie problemów Klientów (technicznych i merytorycznych) Obsługa telefoniczna i mailowa (połączenia przychodzące) Budowanie relacji z Klientami i troska o ich satysfakcję; Rozwój dzięki szkoleniom i codziennym wyzwaniom; Jesteś idealnym Kandydatem jeśli: Jesteś...

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa