Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Archiwalne oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi Klienta - infolinia w branży gastronomicznej

    Contact Center Sp. z o.o.   Poznań    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1390 dni
    Co oferujemy: umowę zlecenie; możliwość pracy hybrydowej/zdalnej; elastyczny czas pracy; profesjonalne szkolenie wdrożeniowe; pakiet benefitów; świetną lokalizację; pracę w zespole z ludźmi otwartymi na Twoje pomysły i chętnie dzielącymi się swoją wiedzą
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1391 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży bankowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1395 dni
    Co oferujemy: umowę zlecenie, pracę od pon. do pt., możliwość rozwoju zawodowego, świetną lokalizację w Warszawie, pakiet benefitów, atmosferę wzajemnego wsparcia i współpracy, zatrudnienie w stabilnej firmie, program poleceń pracowniczych.
  • Specjalista ds. obsługi Klienta w branży medycznej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1398 dni
    Co oferujemy: umowę zlecenie; możliwość pracy hybrydowej/zdalnej; pakiet benefitów, konkursy motywacyjne, szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces wdrożenia, świetną lokalizację w Warszawie, wyjątkową atmosferę pracy.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Poznań, Stare Miasto    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie   20,70 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1398 dni
    Praca zdalna po szkoleniu Pracując w naszym zespole pomożesz milionom Polaków: Twoje zadania na stanowisku: Specjalista ds. obsługi klienta, korespondencji email i połączeń telefonicznych.
  • Doradca ds. obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1404 dni
    Co oferujemy: umowę zlecenie; możliwość pracy hybrydowej bądź zdalnej; pracę w stabilnej firmie z długoletnią tradycją; komfortowe warunki i nowoczesne narzędzia pracy; profesjonalne szkolenie ułatwiające Ci proces wdrożenia; świetną lokalizację w Warszawie; pakiet benefitów (karta...
  • Specjalista ds. obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1408 dni
    W tej roli będziesz odpowiedzialny/a za: identyfikowanie potrzeb i oczekiwań klientów; budowanie długotrwałych relacji z klientami; realizację miesięcznych planów handlowych; kompleksową obsługę klienta; raportowanie działań przełożonym;
  • Kierownik zespołu

    Arteria  SA   Elbląg    praca zdalna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1411 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem infolinii przychodzącej: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; rekrutacja kandydatów do zespołu; Realizowanie celów:...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1417 dni
    Jeśli chcesz powrócić do aktywności zawodowej lub też rozpocząć karierę w strukturach firmy stale rozwijającej się na rynku to jest to praca dla Ciebie! :) Oferujemy: Stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy; Umowa o pracę/zlecenie; Pracę zdalną; Premiowanie dobrych wyników;...
  • Business Development Manager

    ARTERIA SA   Warszawa    praca stacjonarna
    menedżer  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1418 dni
    Twoje zadania: realizacja założeń sprzedażowych; pozyskiwanie nowych klientów na rynkach europejskich (przygotowywanie ofert, robienie wycen, prowadzenie negocjacji) monitorowanie trendów rynkowych i wskaźników sprzedaży dla klientów; analiza rynku konkurencji; czynna współpraca z...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta - Infolinia przychodząca

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1419 dni
    Jeśli chcesz powrócić do aktywności zawodowej lub też rozpocząć karierę w strukturach firmy stale rozwijającej się na rynku to jest to praca dla Ciebie! :) Oferujemy: Stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy; Pracę zdalną; Premiowanie dobrych wyników; Przyjazną atmosferę pracy;...
  • Specjalista ds. obsługi Klienta (infolinia obsługowa)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1434 dni
    Co oferujemy: umowa zlecenie; możliwość pracy zdalnej; elastyczny czas pracy; pakiet benefitów, profesjonalne szkolenie wdrożeniowe; świetną lokalizację- mamy fajne, nowoczesne biuro w budynku WEST przy Dw. Zachodnim; pracę w zespole z ludźmi otwartymi na Twoje pomysły i chętnie...
  • Doradca Klienta - Infolinia obsługowa

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1437 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć: telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym a także tematów związanych z płatnymi autostradami, wprowadzanie danych do systemów, przyjmowanie zgłoszeń od Klientów oraz pomoc w ich rozwiązywaniu.
  • Doradca ds. obsługi Klienta (branża medyczna)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1440 dni
    Co oferujemy: umowa zlecenie / UOP, płatne szkolenie wdrożeniowe, dogodną lokalizację w Warszawie, szereg profesjonalnych szkoleń, pakiet benefitów, konkursy motywacyjne, wyjścia integracyjne, wyjątkową atmosferę pracy.
  • Specjalista ds. obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Poznań, Stare Miasto    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1441 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć: telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (nic nie sprzedajemy :)) obsługa klienta w zakresie dróg płatnych w Polsce, wprowadzanie danych do systemów, przyjmowanie zgłoszeń od Klientów oraz pomoc w ich rozwiązywaniu.

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa