Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Archiwalne oferty pracy

  • Administrator Systemów Informatycznych

    Contact Center Sp. z o.o.   Rawa Mazowiecka    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2753 dni
    Główne zadania: Konfiguracja aktywnych urządzeń sieciowych LAN/WAN; Zapewnienie bezpieczeństwa sieci i systemów informatycznych; Wdrażanie i rozwój zabezpieczeń systemów informatycznych; Konfiguracja stacji roboczych; Administracja systemami informatycznymi w szczególności: macierzami...
  • Konsultant ds. umawiania spotkań

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2767 dni
    Praca polega na połączeniach wychodzących do Klientów i ustaleniu terminu spotkania. Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę pracy, są samodzielne i odpowiedzialne.
  • Doradca Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Rawa Mazowiecka    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2784 dni
    Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne za sprzedaż telefoniczną produktów i usług bankowych bądź ubezpieczeniowych
  • Konsultant Telefoniczny

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2784 dni
    Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny z Klientami w celu zaproponowania spotkania.
  • Doradca Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2792 dni
    Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne za sprzedaż telefoniczną produktów i usług bankowych dla jednego z największych Banków w Polsce. Mamy dla Ciebie pracę, która polega na: realizacji kampanii sprzedażowych w zakresie produktów i usług bankowych; aktywnej sprzedaży...
  • Konsultant ds. umawiania spotkań

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2798 dni
    Praca polega na połączeniach wychodzących do Klientów i ustaleniu terminu spotkania. Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę pracy, są samodzielne i odpowiedzialne.
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2820 dni
    Jeżeli posiadasz: wykształcenie średnie; motywację do pracy; konsekwencję w działaniu i dążeniu do celu; pozytywne nastawienie; brak wad wymowy; Zgłoś się do Nas!
  • Konsultant Infolinii

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2820 dni
    Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie: przyjmowanie zamówień;
  • Konsultant Telefoniczny

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2820 dni
    Zakres obowiązków: Kontakt telefoniczny z Klientami indywidualnymi w celu poinformowania o możliwościach wynikających z zakupionego ubezpieczenia. Kontakt z aktywnymi klientami posiadającymi ubezpieczenie.
  • Kierownik Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2820 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację celów sprzedaży telefonicznej produktów i usług bankowych dla jednego z największych Banków w Polsce poprzez: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu...
  • Doradca Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Elbląg    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2820 dni
    Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne za sprzedaż telefoniczną produktów i usług bankowych dla jednego z największych Banków w Polsce. Mamy dla Ciebie pracę, która polega na: realizacji kampanii sprzedażowych w zakresie produktów i usług bankowych; aktywnej sprzedaży...
  • Customer Service Specialist - j. czeski

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2824 dni
    Do obsługi sklepu internetowego poszukujemy kandydatów do pracy. Do zadań na tym stanowisku należy: dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta; telefoniczna, mailowa również poprzez chat, komunikacja z Klientami (nie chodzi o telemarketing!) informowanie klientów o produktach i ich...
  • Konsultant ds. umawiania spotkań

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2831 dni
    Praca polega na połączeniach wychodzących do Klientów i ustaleniu terminu spotkania. Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę pracy, są samodzielne i odpowiedzialne.
  • Specjalista ds. Kampanii

    Contact Center Sp. z o.o.   Rawa Mazowiecka    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2839 dni
    Opis stanowiska: Monitorowanie i raportowanie osiąganych KPI do Kierownika Projektu; Przygotowywanie raportów i analiz na zlecenie Kierownika Projektu; Zgłaszanie inicjatyw zmierzających do poprawy osiąganych KPI; Przygotowywanie zestawień i rankingów na potrzeby Zespołu Operacyjnego;...
  • Lider zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2846 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa