Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Archiwalne oferty pracy

  • Doradca Klienta

    Contact Center sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2955 dni
    Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne za telefoniczną obsługę klienta, sprzedaż, udzielanie informacji, przeprowadzanie ankiet.
  • Konsultant ds. umawiania spotkań

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2960 dni
    Do Naszego zespołu poszukujemy Konsultantów ds. umawiania spotkań. Zadaniem jest telefoniczny kontakt z klientami firmy w celu poinformowania o spotkaniu oraz udzielanie informacji na zapytania klientów.
  • Konsultant ds. sprzedaży

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2969 dni
    Do Naszego zespołu poszukujemy osób do pracy przy sprzedaży telefonicznej. Praca polega na połączeniach wychodzących do Klientów i aktywnej sprzedaży. Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę pracy oraz kontakt z klientem.
  • Konsultant ds. umawiania spotkań

    Contact Center sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3002 dni
    Zakres obowiązków: Nawiązywanie kontaktu telefonicznego z Klientami indywidualnymi w celu umówienia ich na spotkania z agentem ubezpieczeniowym;
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

    Contact Center sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3018 dni
    Główne zadania: Bieżąca konfiguracja stacji roboczych Wsparcie użytkowników i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem Rozwiązywanie problemów z siecią LAN Instalacja nowych stanowisk pracy
  • Doradca Klienta

    Contact Center sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3018 dni
    Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne za telefoniczną obsługę klienta, sprzedaż, udzielanie informacji, przeprowadzanie ankiet.
  • Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3028 dni
    W związku ze współpraca z jednym z największych banków w Polsce do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko: Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta Do zadań na tym stanowisku należeć będzie: aktywna sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych; obsługa klienta na...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

    Contact Center sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3036 dni
    Główne zadania: Bieżąca konfiguracja stacji roboczych Wsparcie użytkowników i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem Rozwiązywanie problemów z siecią LAN Instalacja nowych stanowisk pracy
  • Konsultant Telefoniczny (j. angielski)

    Contact Center sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3044 dni
    Zadania: Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klientów z Wielkiej Brytanii – rozmowy przychodzące;
  • Doradca Klienta

    Contact Center sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3044 dni
    Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne za telefoniczną obsługę klienta, sprzedaż, udzielanie informacji, przeprowadzanie ankiet.
  • Konsultant ds. umawiania spotkań

    Contact Center sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3044 dni
    Zakres obowiązków: Nawiązywanie kontaktu telefonicznego z Klientami indywidualnymi w celu umówienia ich na spotkania z agentem ubezpieczeniowym;
  • Konsultant Telefoniczny (j. angielski)

    Contact Center sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3085 dni
    Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klientów z Wielkiej Brytanii – rozmowy przychodzące
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

    Contact Center sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3092 dni
    Główne zadania: Bieżąca konfiguracja stacji roboczych Wsparcie użytkowników i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem Rozwiązywanie problemów z siecią LAN Instalacja nowych stanowisk pracy
  • Konsultant Telefoniczny (j. angielski)

    Contact Center sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3109 dni
    Cel: Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klientów z Wielkiej Brytanii – tylko rozmowy przychodzące;
  • Konsultant ds. umawiania spotkań

    Contact Center sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3109 dni
    Zakres obowiązków: Nawiązywanie kontaktu telefonicznego z Klientami indywidualnymi w celu umówienia ich na spotkania z agentem ubezpieczeniowym;
Aktualne oferty pracy

Aktualne oferty pracy

10

Contact Center Sp. z o.o.

Stawki 2A

00-193 Warszawa