Czym będziesz się zajmował? Projektowaniem, prowadzeniem kampanii reklamowych w Google Ads, Analizowaniem wyników w Google Analytics, Zarządzaniem kampaniami produktowymi z tysiącami produktów, Raportowaniem swoich działań w Google Data Studio i proponowaniem zmian, Realizowaniem...
Czym będziesz się zajmować: Składaniem reklamacji nadawczych na dedykowanych do tego stronach przewoźników, Uzupełnianiem niezbędnych dokumentów do dalszego procesowania reklamacji przez ubezpieczycieli, Monitorowaniem terminów odstąpienia od umowy przez klientów i zlecanie zwrotu...
Czym będziesz się zajmował(a)? Ustalaniem celów strategicznych dla rozwoju form dostaw, Weryfikacją poszczególnych rynków pod kątem zapotrzebowania na nowe formy dostaw, Monitoringiem i raportowaniem efektywności poszczególnych form dostaw, Inicjowaniem i prowadzeniem projektów...
Czym będziesz się zajmował(a)? Tworzeniem rozwiązań e-commerce grupy eobuwie, Integracją systemu z nowymi mikrousługami oraz systemami zewnętrznymi, Dbaniem o utrzymywanie niskiego długu technologicznego i wysokiej jakości kodu, Pisaniem testów jednostkowych oraz robieniem review kodu swoim kolegom.
Czym będziesz się zajmować? Wprowadzaniem zamówień zakupu do systemu, Zakładaniem kartotek produktów, Aktualizacją kartotek produktów, Kontrolą zgodności warunków cenowych na zamówieniach zakupu, Współpracą z kupcem odpowiedzialnym za daną markę, Współpracą z działem logistyki...
Czym będziesz się zajmować? Będziesz odpowiedzialny za wdrożenie analityki webowej w kilku markach / kilkudziesięciu domenach (dążenie do ujednolicenia i rozwoju procesów), Przygotowywaniem dokumentacji wdrożeniowej datalayera zgodnie z potrzebami biznesowymi, Testowaniem i odbiorem...
Czym będziesz się zajmował(a)? Analizami zachowań i zainteresowań klientów, Tworzeniem raportów na potrzeby Działu Marketingu i innych jednostek w firmie, Współpracą przy rozwoju platformy CRM w eobuwie.pl, Współpracą z Działem Marketingu w celu optymalizacji działań marketingowych,...
Czym będziesz się zajmował(a)? Przygotowaniem raportów i analiz ruchu internetowego w kilkudziesięciu domenach i aplikacjach mobilnych, Analizą efektywności kampanii marketingowych, Raportowaniem i weryfikowaniem realizacji określonych KPI, Zarządzaniem wewnętrznymi danymi marketingowymi.
Czym będziesz się zajmować? Zarządzaniem zespołem, w tym rekrutacją, wdrażaniem, motywowaniem i zapewnianiem rozwoju, Kompleksowym i efektywnym zarządzaniem sklepem, Realizacją planów sprzedażowych, Bieżącym raportowaniem wyników, Przestrzeganiem wyznaczonych standardów, Zapewnieniem...
Czym będziesz się zajmował(a)? Eksploracją danych o klientach i ich preferencjach zakupowych, Projektowaniem, wdrażaniem, utrzymywaniem i rozwijaniem systemów segmentacyjnych i predykcyjnych na dużych zbiorach danych, Automatyzacją przetwarzania danych przy użyciu Python, Współpracą z...
Czym będziesz się zajmował? Automatyzacją wewnętrznych procesów w zespole analityki webowej, Integracją danych z różnych źródeł, Zarządzaniem naszymi danymi w chmurze, Współpracą przy rozwoju wewnętrznej hurtowni danych, Prototypowaniem, wdrażaniem a nastepnie utrzymywaniem i...
Czym będziesz się zajmował? Współprowadzeniem i optymalizacją kampanii PPC w Google Adwords (Search, Display, Remarketing), Analizowaniem osiąganych efektów, współtworzeniem strategii kampanii SEM i optymalizowaniem prowadzonych działań pod kątem osiągnięcia zakładanych KPI,...
Czym będziesz się zajmować? Organizowaniem i usprawnieniami procesów kontroli jakości towarów, Nadzorem nad przepływem produktów, Doskonaleniem procesów w dziale jakości, Organizowaniem i monitorowaniem codziennej pracy zespołu, Monitorowaniem wskaźników jakościowych, Zarządzaniem...
Czym będziesz się zajmować? Tłumaczeniami branżowych tekstów marketingowych z języka polskiego na język ukraiński, Tłumaczeniami regulaminów, klauzul oraz innych zleconych tekstów.
Czym będziesz się zajmować? Przygotowywaniem projektów specjalnych, szczególnie z obszaru druku (reklamy prasowe, materiały promocyjne, kampanie OOH, ulotki, plakaty itp.), Koordynowaniem przygotowywania materiałów graficznych, Koordynacją prac zespołów: copywriterów, webdeveloperów,...