Analityk CRM
Miejsce pracy: Wrocław
Czym będziesz się zajmował(a)?
- Analizami zachowań i zainteresowań klientów,
- Tworzeniem raportów na potrzeby Działu Marketingu i innych jednostek w firmie,
- Współpracą przy rozwoju platformy CRM w eobuwie.pl,
- Współpracą z Działem Marketingu w celu optymalizacji działań marketingowych,
- Szerzeniem wiedzy o klientach wśród pracowników eobuwie.pl,
- Rekomendowaniem działań poprawiających doświadczenie klientów eobuwie.pl i modivo.pl.
Czego oczekujemy od Ciebie?
- Praktycznego doświadczenia w analizie danych,
- Praktycznej znajomości SQL,
- Wysokich umiejętności związanych z przetwarzaniem danych i ich analizą,
- Umiejętności tworzenia dashboardów w PowerBI i/lub podobnych narzędziach (Tableau/ Data Studio),
- Przynajmniej podstawowej znajomości Python,
- Dobrej organizacji pracy, rzetelności i samodzielności,
- Dobrej znajomości MS Excel i PowerPoint,
- Mile widziane doświadczenie w pracy na platformie Azure.
Oferujemy:
- karta Multisport
- prywatna opieka medyczna
- zniżki pracownicze
- korzystne warunki zatrudnienia
- atrakcyjne wynagrodzenie
- zajęcia z języka angielskiego
- przyjazna atmosfera
- praca pełna wyzwań