Web Tracking Specialist
Miejsce pracy: Wrocław
Czym będziesz się zajmować?
- Będziesz odpowiedzialny za wdrożenie analityki webowej w kilku markach / kilkudziesięciu domenach (dążenie do ujednolicenia i rozwoju procesów),
- Przygotowywaniem dokumentacji wdrożeniowej datalayera zgodnie z potrzebami biznesowymi,
- Testowaniem i odbiorem wdrożenia,
- Konfiguracją całej analityki w GTM,
- Wdrożeniami partnerów zewnętrznych,
- Weryfikacją i poprawą bugów.
Czego oczekujemy od Ciebie?
- Min. 2-letniego doświadczenia na stanowisku Analityka Webowego (odpowiedzialność za wdrożenie analityki - GA, GTM),
- Doświadczenia w organizacji procesów wdrożeniowych i pracy na wielodomenowych serwisach,
- Bardzo dobrej znajomości Google Analytics (panel raportowy, działanie, dokumentacja),
- Bardzo dobrej znajomości Google Tag Manager,
- Doświadczenia we wdrożeniach GA, enhanced ecommerce,
- Doświadczenia we wdrożeniach Pixela FB i innych platform reklamowych,
- Zacięcia technicznego,
- Śledzenia najnowszych zmian w tym obszarze (GA4, server side tagging) i chęci rozwoju.
Świetnie jeśli dodatkowo:
- Masz doświadczenie we wdrożeniach GA na PWA,
- Masz doświadczenie we wdrożeniach analityki w aplikacjach.
Oferujemy:
- karta Multisport
- prywatna opieka medyczna
- zniżki pracownicze
- korzystne warunki zatrudnienia
- atrakcyjne wynagrodzenie
- zajęcia z języka angielskiego
- przyjazna atmosfera
- praca pełna wyzwań