Jesteśmy wiodącą na świecie firmą, która zajmuje się dostarczaniem rozwiązań w zakresie HR, oferuje usługi pracowników tymczasowych i stałych oraz usługi typu outsourcing we wszystkich sektorach.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364
Nasza misja to dostarczanie najlepszych rozwiązań w zakresie HR. Dzięki szerokiemu wachlarzowi działań oferujemy usługi związane z rekrutacją pracowników tymczasowych oraz stałych. Dla naszych klientów przygotowujemy też najlepsze oferty outsourcingowe.
Tworzymy własną bazę zaangażowanych pracowników, którzy chcą podejmować nowe wyzwania. Dzięki temu zawsze możemy zaproponować rozwiązania szyte na miarę. Ponadto odpowiadamy za wybór najlepszych kandydatów – rekrutujemy od A do Z. To pozwala nam szybko, sprawnie i bezproblemowo dobrać odpowiedniego pracownika na dane stanowisko.
Co ważne, każdy zatrudniony kandydat doskonale wie, na czym będzie polegała jego praca. Dzięki temu unikamy nieporozumień i maksymalnie zmniejszamy ryzyko rezygnacji kandydata ze stanowiska.
Nasz doświadczony zespół jest z Tobą na każdym etapie rekrutacji. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu możemy działać szybko i skutecznie. Nasz atut to duża sprawność procesowa.
Jesteśmy liderem, który myśli globalnie i umie działać lokalnie!
Główne obowiązki na stanowisku: Profesjonalna obsługa klienta w oparciu o standardy firmy, Pozyskiwanie i terminowa realizacja zamówień od klienta, Obsługa programów sprzedażowych oraz weryfikacja danych w systemie, Dbałość o prawidłowy przepływ informacji, Sporządzanie niezbędnych...
Zadania: • Aktywne pozyskiwanie Klientów Biznesowych (B2B), • Utrzymywanie oraz rozwój bazy klientów na podległym terenie, • Przygotowywanie ofert handlowych, • Bezpośrednie spotkania z Klientami, • Prowadzenie negocjacji handlowych, • Realizacja planów sprzedażowych, •...
Zadania: - Kontrola procesu produkcyjnego pod kątem spełnienia wymagań klienta. - Raportowanie wszelkich niezgodności występujących w procesie produkcji. - Reagowanie na problemy jakościowe pojawiające się w procesie produkcyjnym i na obszarze PCBA - Praca na 3 zmiany w systemie 4-brygadowym
Zadania: Kontakt z Klientem wewnętrznym (Nauczyciele - Native Speakerzy) i zewnętrznym (Kursanci, instytucje) Telefoniczny, mailowy oraz bezpośredni kontakt z Klientami Szkoły Językowej; Koordynowanie zapisów na kursy języka angielskiego; Zarządzenie systemem zapisów na egzaminy; Back...
Główne obowiązki na stanowisku: nadzór nad prawidłowością rozliczeń z kontrahentami oraz innymi działami pod względem ilościowym, jakościowym oraz finansowym; prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej i produkcyjnej; przestrzeganie oraz nadzór nad stosowaniem przepisów i zasad BHP i...
Zakres obowiązków: • Wykonywanie analiz gazów ciekłych i sprężonych zgodnie z obowiązującymi procedurami i instrukcjami oraz analiza sprzedawanych gazów u odbiorców • Wystawianie certyfikatów potwierdzających jakość produkowanych gazów technicznych i spożywczych • Wykonywanie...
Role Summary Overseeing substantiations of the brokerage balance sheets; Providing reports on payables/receivables to stakeholders on a timely basis; Presenting of monthly metrics update to senior management; Posting of fund application journals; Providing support where required to the brokerage...
Role Summary Driving the execution cost savings agenda across the trading desks under his/her scope by creating, modelling and executing on savings strategies that drives the profitability of the firm; Delivering and implementing saving strategies for a specific product/s and/or region and furnish...
Opis stanowiska: -praca w firmie zajmującej się produkcją foteli samochodowych, -montaż elementów, -kontrola jakości gotowych produktów, -praca w systemie II-zmianowym (6-14, 14-22)
Role Summary Overseeing all aspects of dedicated internal system including the accounting and control of trading expenses across product area; Data validation and data integrity, payment controlling; Successful onboarding of vendors onto the system for the respective products and regions under...
Roles Summary: Data analysis and management; Contacting with depositories and counterparties; Accurately and timely data processing; Status updating to internal clients; Handling with orders from private clients; Performing all assigned duties in a proper way and according to defined Service Levels...
Opis stanowiska: • Wsparcie w rozliczaniu faktur za pomocą strategicznej platformy firmy • Inwentaryzowanie faktur związanych z opłatami za pośrednictwo maklerskie opłatami dla instytucji rozliczeniowych oraz opłatami związanymi z wymianą walut • Raportowanie i analiza kosztów •...