specjalista mid / junior / senior umowa o pracę tymczasową / na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Twoja rola Księgowanie wyciągów bankowych oraz dokumentów zakupowych; Kontrola formalna i merytoryczna dokumentów źródłowych (zgodność z przepisami rachunkowymi i podatkowymi) Weryfikacja i kontrola obiegu dokumentów w firmie; Kontakt z klientem; Prace administracyjne i archiwizacyjne;
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę tymczasową / na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków Bieżący kontakt z klientami; Kontrola formalna i rachunkowa dokumentów źródłowych (zgodność z przepisami) Weryfikacja poprawności obiegu dokumentów i zgodności z procedurami wewnętrznymi; Księgowanie wyciągów bankowych; Księgowanie dokumentów zakupowych;...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę tymczasową / na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki: Kontakt z klientem; Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi, Kontrola poprawności obiegu dokumentów z punktu widzenia zgodności z zasadami rachunkowości oraz procedurami wewnętrznymi...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Przygotowywanie i analiza raportów finansowych. Współtworzenie planów finansowych, budżetów rocznych oraz prognoz. Monitorowanie realizacji budżetu – analiza odchyleń i rekomendacje korekt. Wsparcie w przygotowywaniu analiz rentowności produktów, kanałów sprzedaży i klientów....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Przygotowywanie i analiza raportów finansowych; Współtworzenie planów finansowych, budżetów rocznych oraz prognoz; Monitorowanie realizacji budżetu – analiza odchyleń, rekomendacje korekt; Wsparcie przy przygotowywaniu analiz rentowności produktów, kanałów sprzedaży i klientów;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
8 dni
Przygotowywanie i analiza raportów oraz sprawozdań finansowych. Współtworzenie budżetów rocznych, planów finansowych oraz prognoz. Monitorowanie realizacji budżetu, analiza odchyleń i rekomendowanie korekt. Udział w analizach rentowności produktów, kanałów sprzedaży i klientów....
Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...
Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...
Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...
Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy z branży finansowej - poszukujemy aktualnie Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. kontroli i analizy kosztów
Miejsce pracy: dolnośląskie/ Wrocław
Nr Ref.: SDSKIK/20/05/2016/WRC/RB
Opis stanowiska:
• Wsparcie w rozliczaniu faktur za pomocą strategicznej platformy firmy • Inwentaryzowanie faktur związanych z opłatami za pośrednictwo maklerskie opłatami dla instytucji rozliczeniowych oraz opłatami związanymi z wymianą walut • Raportowanie i analiza kosztów • Nadzorowanie miesięcznych płatności od dostawców (nadpłaty, przedpłaty, korekty) • Zatwierdzanie płatności od dostawców zewnętrznych • Wsparcie i koordynacja zespołu w zakresie pracy na strategicznej platformie • Współpraca z menedżerami i dostawcami
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe - ekonomia lub kierunki pokrewne • Min. 2 letnie doświadczenie w firmie finansowej, najlepiej w księgowości, rachunkowości • Płynna znajomość języka angielskiego • Zaawansowana znajomość programu MS Excel • Wysokie umiejętności matematyczne i dbałość o detale • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne • Umiejętność pracy w grupie • Umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
• Praca w międzynarodowym środowisku • Korzystanie z narzędzi korporacyjnych • Umowa o pracę
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę tymczasową / na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Twoja rola Księgowanie wyciągów bankowych oraz dokumentów zakupowych; Kontrola formalna i merytoryczna dokumentów źródłowych (zgodność z przepisami rachunkowymi i podatkowymi) Weryfikacja i kontrola obiegu dokumentów w firmie; Kontakt z klientem; Prace administracyjne i archiwizacyjne;
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę tymczasową / na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków Bieżący kontakt z klientami; Kontrola formalna i rachunkowa dokumentów źródłowych (zgodność z przepisami) Weryfikacja poprawności obiegu dokumentów i zgodności z procedurami wewnętrznymi; Księgowanie wyciągów bankowych; Księgowanie dokumentów zakupowych;...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę tymczasową / na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obowiązki: Kontakt z klientem; Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi, Kontrola poprawności obiegu dokumentów z punktu widzenia zgodności z zasadami rachunkowości oraz procedurami wewnętrznymi...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Przygotowywanie i analiza raportów finansowych. Współtworzenie planów finansowych, budżetów rocznych oraz prognoz. Monitorowanie realizacji budżetu – analiza odchyleń i rekomendacje korekt. Wsparcie w przygotowywaniu analiz rentowności produktów, kanałów sprzedaży i klientów....
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
4 dni
Przygotowywanie i analiza raportów finansowych; Współtworzenie planów finansowych, budżetów rocznych oraz prognoz; Monitorowanie realizacji budżetu – analiza odchyleń, rekomendacje korekt; Wsparcie przy przygotowywaniu analiz rentowności produktów, kanałów sprzedaży i klientów;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
8 dni
Przygotowywanie i analiza raportów oraz sprawozdań finansowych. Współtworzenie budżetów rocznych, planów finansowych oraz prognoz. Monitorowanie realizacji budżetu, analiza odchyleń i rekomendowanie korekt. Udział w analizach rentowności produktów, kanałów sprzedaży i klientów....
Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...
Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...
Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...
Zadania, które na Ciebie czekają: Raportowanie i analiza wyników (P&L). Przygotowanie budżetów oraz rolling forecast. Udział w spotkaniach operacyjnych i bliska współpraca z działami produkcji, sprzedaży i logistyki jako partner biznesowy. Proponowanie działań poprawiających wyniki...