specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
General duties: responsibility for performing basic tasks within a selected area of accounting, issuing and posting invoices, clearing bank statements, taking care of customer settlements, clearing items on customer accounts, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Your tasks: responsibility for performing basic tasks within a selected area of accounting, care for the efficiency, accuracy and timelines of all tasks, close cooperation with an international partner, full engagement into the process of learning and adaptation, supporting team's member in daily...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
About the job Together with your colleagues in the Customer Service, you will work with day-to-day order management, dispute and query handling, reporting and proactive communication with our customers. You will work closely with the rest of the team to ensure high quality customer service. You will...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 dni
Overview of tasks: Pre-selection of candidates, conducting phone and online job interviews. Checking tests and language level of candidates. Communication with candidates from application until hire. Preparing all necessary data for hire. Data acquisition and regular maintenance of candidate...
Czym będziesz się zajmować? Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przyjmowania zamówień; Przyjmowanie zamówień z uwzględnieniem dostępności produktu oraz floty samochodowej; Poprawne rejestrowanie, anulowanie, modyfikowanie przyjętych zleceń sprzedaży w systemie oraz plikach...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: obsługa telefoniczna zgłoszeń serwisowych; telefoniczna pomoc w diagnozowaniu awarii; wstępne diagnozowanie i kategoryzacja zgłoszeń; realizację zamówień na części zamienne; obieg dokumentów reklamacyjnych; utrzymywanie dobrych relacji z klientami. Aplikuj...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Obsługa klientów - kontakt telefoniczny, chat, infolinia przychodząca. Sprawna obsługa zapytań mailowych. Obsługa zamówień na Allegro. Wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych. Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji w zakresie działań związanych z obsługą klienta.
Your main area of responsibility in this position will include: managing complex projects in area of finance process standardization in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, co-ordination, and execution of project deliverables within specific project...
Your main area of responsibility in this position will include: providing overall standardization projects support to Project Leaders in multiple areas, including project data base management, document management, project reviews, reporting and process management, acting as point of contact for the...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
Na co dzień będziesz: odpowiedzialny za stały kontakt z klientami, utrzymywał i budował długotrwałe relacje z klientami, odpowiedzialny za umawianie spotkań w placówkach banku, przedstawiał odpowiednio dobrane pod klienta propozycję oraz oferty, doradzać swoim Klientom.